۰۳ آبان ۱۴۰۲

شرکت راهکار انرژی ال‌‎جی سود عملیاتی سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ را منتشر کرد

شرکت راهکار انرژی ال‌جی درآمد سه ماه سوم سال 2023 میلادی خودش را اعلام کرده که نشان از سود عملیاتی سه ماهه بسیار خوبی برای این شرکت بوده است. این شرکت همچنین استراتژی‌های خودش برای تقویت بیشتر رقابت اساسی برای حفظ موقعیت برجسته خودش در بازار جهانی را به اشتراک گذاشته است.

شرکت راهکار انرژی ال‌جی درآمد تلفیقی 8.22 تریلیون وون را به ثبت رسانده که نسبت به سه ماهه قبل 6.3 درصد کاهش داشته ولی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7.5 درصد افزایش داشته است. این شرکت همچنین سود عملیاتی 731.2 میلیارد وون به دست آورده که 58.7 درصد نسبت به سه ماهه قبل و 40.1 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

این ارقام شامل مبلغ تخمینی مالیاتی به مقدار 215.5 میلیارد وون است که همچنین 94 درصد نسبت به سه ماهه قبل افزایش داشته است و ناشی از بهبود تولید و فروش از ظرفیت افزایش یافته اخیر در ایالات متحده آمریکا بوده است. سود عملیاتی 515.7 میلیارد وون با حاشیه 6.3 درصد خواهد بود.

چانگ سیل لی مدیر شرکت راهکار انرژی ال‌جی بیان کرده:

«با کاهش تقاضا در اروپا، تعدیل تولید خودروهای برقی از OEMها و با توجه به قیمت فلز، شاهد کاهش اندکی در درآمد سه ماهه خود بودیم. با این وجود، سود عملیاتی به لطف بهبود ترکیب محصول، افزایش بهره‌وری خطوط تولید تازه و تلاش‌ها برای کاهش هزینه‌ها افزایش داشته است.»

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید