۰۵ مرداد ۱۳۹۸

با لنز تله‌فوتو در ال‌جی V40 ThinQ، پس‌زمینه مات به تصاویرتان بدهید

ال‌جی  V40 ThinQ به چند دوربین اضافه‌تر نسبت به پرچمداران قبلی ال جی مجهز شده است.

دوربین اصلی سه‌گانه‌ در V40 ThinQ از سه لنز رنگی و استاندارد، زاویه باز (Ultra Wide Angle) و تله فوتو تشکیل شده است.

لنز اصلیِ رنگی این مجموعه رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی داشته و از دیافراگم f/1.5 به همراه لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره‌مند است. لنز دوم نمونه‌ای ۱۶ مگاپیکسلی از نوع زاویه باز است که فاقد لرزشگیر بوده و f/1.9 دارد. نمونه سوم نیز یک لنز تله‌فوتو با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل است که مجهز به لرزشگیر اپتیکال بوده و گشودگی دیافراگم آن f/2.4 خواهد بود. این سه دوربین قابلیت‌هایی را فراهم می‌کنند که دوربین‌های دوگانه نمی‌توانند هم‌زمان آن‌ها را ارایه دهند.

برای مثال اگر عکسی با زاویه دید بالا می‌خواهید، باید از لنز دوم استفاده کنید و اگر تمایل به تغییر عمق میدان و تار کردن پس‌زمینه تصاویر حتی پس از گرفتن عکس دارید، می‌توانید به سراغ لنز تله‌فوتو بروید.

سه لنز اصلی، تله فوتو و زاویه باز در دوربین اصلی به صورت افقی چینش شده‌اند و فلش LED هم آن‌ها را همراهی می‌کند. به کمک این سیستم می‌توانید تصاویر عریض ثبت کنید و از جا ماندن افراد از کناره‌های فریم نهراسید. همچنین امکان بزرگ‌نمایی تصویر به حدی باکیفیت است که دیگر لازم نیست نگران کاهش وضوح تصویر باشید. اضافه شدن لنز زاویه باز به دوربین جلو هم نشان می‌دهد که می‌توانید سلفی‌های عریض‌تری بگیرید و نگران عکس‌های سلفی دسته جمعی نباشید. البته این اولین باری نیست که ال جی از چنین طراحی رونمایی می‌کند. پرچمدار V10 که اولین گوشی از سری V ال جی به شمار می‌رود هم با دو لنز سلفی اصلی و زاویه باز معرفی شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید