۰۱ مرداد ۱۳۹۸

تعطیلات بدون عکس گرفتن؟ مگه داریم؟!

به نظر شما می‌شود به سفر رفت و عکس نگرفت؟! آن هم این روزها که دوربین تلفن‌های هوشمند لنزهای خیلی خوبی برای ثبت تصویر در هر شرایطی دارند. تصور عکاسی نکردن در تعطیلات کمی بعید است!

حتما شما هم از آن دسته افرادی هستید که وقتی به سفر می‌روید تا آنجایی که حافظه داخلی یا کارت حافظه تلفن هوشمندتان ظرفیت دارد عکس و فیلم می‌گیرید. اگر شیفته عکاسی و ثبت لحظات هستید و دوست دارید عکس‌هایتان بالاترین کیفیت ممکن را در میان تلفن‌های هوشمند رقیب داشته باشند، ال‌جی V40 ThinQ همانی است که می‌خواهید.

با حالت نمای سه‌گانه یا ‌Triple Shot در دوربین ال‌جی V40 ThinQ می‌توانید از همان جایی که ایستاده‌اید یک عکس با لنز مختلف بگیرید و ببینید کدام بهتر است. شیفتگان عکاسی با کمک این سه لنز تعبیه‌شده در دوربین پشت ال‌جی V40 ThinQ نماهای مختلف را بدون تغییر مکان خود نسبت به سوژه کادربندی می‌کنند.

دوربین تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی V40 ThinQ از ۳ لنز در بخش دوربین پشت بهره می‌برد: یک لنز ۱۶ مگاپیکسل فوق عریض یا سوپرواید، یک لنز ۱۲ مگاپیکسل استاندارد و یک لنز ۱۲ مگاپیکسل تله‌فوتو.

لنز فوق عریض با زویه ۱۰۷ درجه به راحتی قادر است سوژه را با پس‌زمینه بیشتری ثبت کند و لنز تله‌فوتو بزرگنمایی اپتیکال را دو برابر خواهد کرد (که ۳٫۲ برابر زوم در لنز عریض یا واید است) تا نماهای واضحی از فاصله دور بدون افت کیفیت داشته باشید.

بهتر از این می‌خواهید؟ خب، بهتر است بگوییم حالت ثبت سه‌گانه تصویر با دوختن تصاویر هر کدام از لنزها به یکدیگر می‌تواند یک ویدیوی کوتاه برای اشتراک‌گذاری آسان در شبکه‌های اجتماعی بسازد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید