۱۵ آذر ۱۳۹۴

با این ساعت‌های هوشمند بدرخشید!

ساعت‌های هوشمند چند وقتی است آمده‌اند و تصمیم دارند حالا حالاها بمانند. ال‌جی، سال گذشته، G Watch را معرفی کرد و نمی‌خواهد به این زودی از تولید محصولات جدید و مبتکرانه کنار بکشد.

برای آنهایی که به دنبال ساعت هوشمند می‌گردند که هر روز از آن استفاده کنند، G Watch R یک نوآوری است. صفحه‌نمایش گرد و 1.3 اینچ در میان دنیای صفحه چهارگوش‌ها می‌درخشد و در عین حال با نسخه Android Wear 1.0 و Android Wear 2.0 سازگاری دارد. پس، دیگر هیچ محدودیتی برای استفاده از این دستگاه جدید وجود ندارد.

watch2

لحظه در زمان

البته، هیچ چیز در دنیای فناوری مدت زمان زیادی دوام نمی‌آورد. پس جای تعجب نیست که علاقمندان به ساعت‌های مچی در نمایشگاه IFA برلین چشم به هر چیزی دوخته‌اند که شبیه ساعت باشد؛ خوشبختانه ال‌جی همیشه برگ برنده‌ای دارد.

watch3

ساعت آلمانی

در اینجا باید اشاره کنیم که IFA 2015 برای ال‌جی جایی برای درخشش بود. بنابراین، ال‌جی با پرده‌برداری از G Watch Urbane در نمایشگاه برلین مثل همیشه یک سر و گردن بالاتر از رقبا بود.

watch4

جذابیت امکانات

طراحی کاملاً جدید و استیل ضدزنگ مناسب شغل و کسب و کار شماست. طراحی تمیز و زیبایش شبیه یک ساعت هوشمند نیست و بری آنهایی خوب است که ترجیح می‌دهند یک ساعت مچی داشته باشند تا یک ساعت هوشمند. بند چرمی کوک‌زده شده در پس‌زمینه چشم‌نوازی می‌کند و لبه‌های باریک دور صفحه نیز Watch Urbane را هوشمند و مدرن جلوه می‌دهد. برنامه‌های کاربردی همیشه‌روشن به این معنی است که هر وقت بخواهید می‌توانید از این ساعت هوشمند استفاده کنید.

watch5

وقت کشی

استحکام نیز یکی از ویژگی‌هاست. رتبه‌بندی IP67 به این معنی است که شما نیازی به پوشاندن این ساعت در برابر هوای بارانی ندارید. در واقع، این ساعت هوشمند 30 دقیقه در عمق یک متر دوام می‌آورد. به عبارت دیگر، لازم نیست هنگام شستن دست‌هایتان آن را دربیاورید. به همه این امکانات مجموعه برنامه‌های کاربردی Android Wear را نیز بیافزایید و اینکه این ساعت هوشمند با قابلیت‌هایش همه رقبای خود را کنار می‌زند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید