۰۴ تیر ۱۳۹۳

ارائه کیت توسعه نرم‌افزاری webOS ال‌جی برای تلویزیون‌های +Smart

 

یک کیت توسعه نرم‌افزاری و یک وب‌سایت برای افزایش پشتیبانی از برنامه‌نویسی برای تلویزیون‌های webOS؛ چیزهایی که خیلی‌ها مشتاقانه در انتظارش بودند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) امروز از کیت توسعه نرم‌افزاری (SDK) خود پرده‌برداری کرد تا به توسعه‌دهندگان کمک کند با سهولت و کارایی بیشتر برنامه‌های کاربردی جدید برای تلویزیون Smart+ ال‌جی خلق کنند. وب‌سایت جدید (http://developer.lge.com/webOSTV) برای توسعه‌دهندگان دسترسی به اطلاعاتی را میسر می‌کند که برای تولید برنامه‌های کاربردی باکیفیت برای webOS نیاز دارند.

کیت توسعه نرم‌افزاری ال‌جی فرایند برنامه‌نویسی سازگار با تلویزیون‌های +Smart را سهولت می‌بخشد. با نمونه شبیه‌سازی‌شده تلویزیون +Smart ال‌جی، توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود تجربه مجازی از تلویزیون webOS در کامپیوتر ایجاد کنند. کیت توسعه نرم‌افزاری رابط کاربری دارد که مورد پسند برنامه‌نویسان است و با فناوری‌های استاندارد وب، شامل HTML5، Cascading Style Sheets  و جاوا اسکریپت، کار می‌کند.

این وب‌سایت جدید حاوی اسنادی مربوط به فناوری، نکاتی برای برنامه‌نویسی، برنامه‌های کاربردی نمونه، راهنمای طراحی، پرسش‌های متداول به همراه پاسخ آنها و تالار گفت‌وگوی برنامه‌نویسان است. راهنمای رابط کاربری برنامه‌نویسی (API) به برنامه‌نویسان کمک می‌کند که بدون فرایند طولانی جهت‌گیری و با توضیحات گام‌به‌گامی که برای مبتدیان webOS ارائه شده است فوراً کار خود را آغاز کنند.

دکتر اسکات آن، مدیر ارشد فناوری در ال‌جی، گفت: «یکی از دلایل اصلی برای انتخاب webOS به عنوان سیستم‌عامل بعدی برای تلویزیون هوشمند سابقه و منشأ آن به عنوان پلت‌فرمی بود که مورد پسند برنامه‌نویسان است. ما احساس می‌کنیم که این برای صاحبان پلت‌فرم، نظیر ال‌جی، از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به برنامه‌نویسان کمک می‌کند تا برنامه‌هایی خلق کنند که برای محصولات ما بسیار بیشینه هستند. در صنعتی که هیچ استانداردی حکمفرما نیست، توسعه اکوسیستم تلویزیون webOS یک اولویت برای ال‌جی است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید