۲۳ آبان ۱۳۹۷

طراحی هوشمندانه و مدرن در تلویزیون‌های webOS ال‌جی برای ارتقای سبک زندگی

با تلویزیون هوشمند ال‌جی خود، اتاق نشیمنتان را به یک گالری هنر تبدیل کنید.

دیگر تلویزیون هوشمند صرفاً یک ابزار الکترونیک ساده نیست. یک اثر هنری است که برای ساده کردن زندگی شما و در عین حال زیباتر کردن محیط طراحی شده است.

پیچیده و چند منظوره

کنترل جادویی Magic Remote انحنای زیبایی دارد که به راحتی در دست جای می‌گیرد و بسیار هوشمندانه عمل می‌کند. با استفاده از قابلیت تشخیص صدا می‌توانید کانال‌ها را تغییر دهید یا چیزی را به صورت آنلاین جست‌وجو کنید. حرف V (وی) را روی صفحه تلویزیون طراحی کنید تا با استفاده از قابلیت تشخیص حالت فهرستی از برنامه‌های کاربردی و محتوا را ببینید و به سرعت بین آنها پیمایش کنید. به لطف وجود قابلیت Universal Control، شما می‌توانید تعدادی از کنترل‌های دیگر را زمین بگذارید و تنها از کنترل تلویزیون برای دیگر دستگاه‌ها نیز استفاده کنید.

اشتراک‌گذاری سریع و بدون درد سر

قابلیت NFC سریع‌ترین راه برای ارتباط است. تنها چیزی که لازم دارید تنها یک ضربه است. گوشی هوشمند خود را که مجهز به NFC است روی برچسب Tag On در تلویزیون هوشمند بچسبانید تا شروع به اشتراک‌گذاری محتوا روی صفحه تلویزیون کنید. با استفاده از Miracast و اتصال سریع و HD آن، بازی‌های موبایل را انجام دهید یا فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را تماشا کنید که در گوشی هوشمند یا تبلت خود ذخیره کرده‌اید. دیگر لازم نیست به استفاده از کابل‌های پردرد سری که مدام در هم گره می‌خورند فکر کنید.

f81e77b8-ecf7-4ad7-9c03-8d8ca69e3bd7

انجام کارهای بسیار زیاد در مدت زمان خیلی کم

برنامه‌های کاربردی خود را در جلوی داشبورد و دم دست بگذارید تا هر وقت که لازم داشتید به سرعت باز کنید. خود را در فیلم‌های کلاسیک غرق کنید یا با دوستانتان فیلم‌هایی را تماشا کنید که در نت‌فلیکس ارائه شده است. ببینید دوستانتان در فیس‌بوک چه می‌کنند یا فیدهای خود در توییتر را چک کنید. تلویزیون هوشمند شما محتوای بسیار زیادی دارد که شما می‌توانید هر روز قابلیت جدیدی کشف کنید که دوستش دارید.

بازی بدون اتصال کابل و سیم

با تلویزیون هوشمند خود بازی کنید و از گرافیک‌های شگفت‌انگیز و داستان‌های جالب لذت ببرید. هزاران مرحله از بازی‌هایی مانند Cut the Rope را انجام دهید. فقط یادتان باشد که نگذارید هیچ عنکبوتی شکلات‌های شما را بدزدد. سوامپی در بازی Where’s My Water? نمی‌داند آن همه آب کجا غیبشان زده است. برایش راه باز کنید و به او کمک کنید تا آب کافی برای دوش گرفتن پیدا کند.

یک بوم نقاشی دیجیتال

طراحی مهم است! تلویزیون هوشمند شما باید در حالت خاموش و روشن زیبا به نظر برسد. وقتی تلویزیون خاموش است، صفحه نمایش باریک و شیک Cinema Screen به هر جای اتاق که تلویزیونتان را در آن نصب می‌کنید جلوه بهتری می‍‌دهد. وقتی هم که تلویزیون روشن است قابلیت TrueMotion هر گونه مات شدن در حرکات فیلم، برنامه ورزشی یا تلویزیونی که مشاهده می‌کنید را از بین می‌برد. شما می‌توانید از سریع‌ترین محتوایی که می‌خواهید با کیفیت زنده و شفاف HD لذت ببرید؛ بدون اینکه در انتظار چیزهایی که قرار است اتفاق بیفتد بمانید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید