۱۴ آبان ۱۳۹۷

بهترین تلویزیون برای تماشای مسابقات ورزشی؛ تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی

اگر طرفدار ورزش خاصی هستید یا همه ورزش‌ها را دوست دارید و مسابقات را دنبال می‌کنید، حتماً از تلویزیون هوشمند ال‌جی خوشتان خواهد آمد.

تصویر بزرگ و واضح است؛ آنقدر که شما حس می‌کنید روی سکوهای طرفداران نشسته‌اید و در حال تشویق تیم مورد علاقه خود و هورا کشیدن هستید.

شما بازی‌ها را فراخوانید

با تلویزیون هوشمند ال‌جی، هیچ بازی ورزشی را از دست نخواهید داد. تمام بازی‌های بیس‌بال و فوتبال را تماشا کنید و هرگز مسابقه تیم محبوب خود را از دست ندهید. حتی می‌توانید صحنه‌های مهم بازی‌های تیم مورد علاقه را تماشا کنید.

توپ همیشه توی زمین شماست

گذشت آن روزها که چون تلویزیونتان کند بود صحنه‌های مهم بازی را از دست می‌دادید. بازی‌هایی را تماشا کنید که با TruMotion ۱۲۰Hz سریع‌ترین حرکات را دارند. مات شدن تصویر را هم کلاً فرموش کنید. وقتی از دریچه صفحه‌نمایش سینمایی فوق باریک و ظریف تلویزیون ال‌جی تماشا می‌کنید، مخصوصاً وقتی دوبعدی را تبدیل به سه‌بعدی می‌کنید، انگار خودتان هم جزئی از صحنه هستید.

Magic_Zoom_Desktop

هیچ بازی را از دست ندهید

به خاطر قطع شدن آنتن، نمی‌توانید بازی مورد علاقه خود را تماشا کنید؟ بازی‌ها فوتبال، بیس‌بال، هاکی یا هر بازی محبوب دیگر خود را در گوشی هوشمندتان از طریق اینترنت پخش کنید و سپس، به صورت بی‌سیم روی صفحه بزرگ تلویزیون پخش کنید. به دلیل وجود Miracast، هیچ بازی را از دست نخواهید داد. می‌خواهید هنگام تماشای بازی به باربکیو هم سری بزنید تا کباب‌ها را نسوزانید؟ بازی را به نمایشگر دوم و تبلت خود منتقل کنید. این برای آنهایی که یک لحظه هم نمی‌توانند از بازی چشم بردارند عالی است.

کنترل جادویی را دارید= توپ زیر پای شماست

کنترل جادویی را در دست بگیرید و با تلویزیون هوشمند همراه شوید. قابلیت universal control با دستگاه بلو-ری، ست‌تاپ باکس، ساندبار و تلویزیون هوشمند سازگار است. شما می‌توانید همه این دستگاه‌ها را تنها با کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی کنترل کنید. با یک حرکت دست، شما به سادگی می‌توانید کانال‌ها را عوض کنید و با استفاده از قابلیت کنترل با حالت از طریق یک چشمک زدن از این بازی به بازی دیگر بروید.

بازی برای همه

بدون اینکه یک کنسول بازی را نصب کنید، می‌توانید بازی‌های ورزشی را انجام دهید؛ به قلب بازی‌ها در Game World بزنید که درست در تلویزیون هوشمندتان قرار دارد. از هاکی گرفته تا ۱۰۰ مرحله مختلف بازی نفس‌گیر و سرعتی Frisbee Forever. پشت سر هم، از تمام بازی‌ها لذت ببرید!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید