۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

ماشین لباسشویی ال‌جی با قابلیت مکث برنامه و افزودن لباس

اگر فراموش کردید لباسی را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید، کافی است دکمه Pause را فشار دهید و اقلام موردنظر را اضافه کنید؛ چه جورابی کوچک باشد و یا کتی با سایز بزرگ.

هرکدام از برنامه‌های شستشوی کتان، ترکیبی، شستشوی آسان، Speed 14 را انتخاب کرده باشید، درب لباسشویی طی فرآیند شستشو می‌تواند فوراً (تقریباً ظرف مدت 3 ثانیه) باز شود.

Global_WD_Titan2.0_Washer_Dryer_2016_Feature_01_2in1_Dشستشو و خشک کن در یک دستگاه!

ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی هوشمند ال‌جی مدل WM-L1055C همراه با خشک‌کن با طراحی و کارکرد ساده، در راستای آسان‌تر کردن زندگی شما ساخته‌شده است.Global_WD_Titan2.0_Washer_Dryer_2016_Feature_01_2in1_Dبا وجود این ماشین‌ لباسشویی،علاوه بر اینکه در وقت و فضای خانه شما صرفه‌جویی شده از لباس‌ها به خوبی مراقبت می‌گردد.

Global_WD_Titan2.0_Washer_Dryer_2016_Feature_09_TrueSteam_D

کاهش 99.9 درصدی آلرژن‌ها با فناوری TrueSteam

ترکیب 3 فناوری یکجا در TrueSteam

1)قابلیت «ضد آلرژی» تا 99.9 درصد از آلرژن‌های لباس را از بین می‌برد و باکتری‌ها را می‌کشد.

2) قابلیت «بخارشوی» چروک و بوی نامطبوع لباس‌ها را از بین می‌برد .

3) قابلیت «نرم‌کننده با بخار» از مواد شیمیایی استفاده نکرده و فقط از بخار استفاده می‌کند. ایده آل برای لباس بچه و افرادی که پوستشان حساس است.

4_Global_WD_Titan2_Desk

شست‌وشوی بهینه با 6 حرکت شستشو 6Motion

با انتخاب یک برنامه شستشو، فناوری گشتاور مستقیم 6 حرکتی دیگ لباس را در جهات متعدد حرکت می‌دهد و ضمن ایجاد پاکیزگی عالی در لباس‌ها، از بافت لباس‌ها به‌خوبی مراقبت می‌کند.

05_Global_WD_Titan2_desktop

لرزش کمتر، صدای کمتر

ال‌جی همه ماشین‌های لباسشویی خود را با ضمانت 10 ساله موتور، به بازار عرضه می‌کند.

5_Global_WD_Titan2_desktop

کنترل لمسی

صفحه کنترل لمسی طراحی شیک و یکدستی را به نمایش می‌گذارد که شمه‌ای از حس مدرنیته را به خانه‌تان می‌بخشد. در تمامی مدل‌های این خط تولید از پنل کاملاً لمسی استفاده‌شده که برای داشتن دید بهتر، به آن زاویه داده‌شده است.

Global_WD_Titan2.0_Washer_Dryer_2016_Feature_10_Touch_D

قابلیت افزودن برنامه شستشوی مورد نظر از طریق NFC

قابلیت Tag On امکان دانلود برنامه‌های جدید شستشو را بر روی تلفن هوشمند به کاربران می‌دهد. از طریق NFC تلفنتان را بر روی علامت Tag On بزنید تا برنامه روی ماشین نصب شود.

Global_WD_Titan2.0_Washer_Dryer_2016_Feature_11_Convenience_D

قابلیت مکث برنامه و افزودن لباس

اگر فراموش کردید لباسی را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید، کافی است دکمه Pause را فشار دهید و اقلام موردنظر را اضافه کنید؛ چه جورابی کوچک باشد و یا کتی با سایز بزرگ. هرکدام از برنامه‌های شستشوی کتان، ترکیبی، شستشوی آسان، Speed 14 را انتخاب کرده باشید، درب لباسشویی طی فرآیند شستشو می‌تواند فوراً (تقریباً ظرف مدت 3 ثانیه) باز شود.

8_Global_WD_Titan2_Desktop-

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید