۳۱ فروردین ۱۴۰۰

طلایه‌داری ال‌جی در لباسشویی و خشکشویی‌های هوشمند و سالم آینده

این لباسشویی و خشکشویی‌ها برای شهرنشینانی که تمایل به لباس تمیز در محیطی کاربر پسند دارند، طراحی شده است.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از اولین خشکشویی هوشمند خود در خارج از بازار آزمایش کشور خود رونمایی کرد تا مسیر آینده تجربه لباسشویی را به نمایش گذارد. ال‌جی لاندری لانژ (Laundry Lounge) یک خشکشویی عمومی دیجیتالی و بدون تماس است که در مانیل، پایتخت فیلیپین، طراحی شده تا تجربه شست‌وشوی عالی و راحتی را برای صاحبان و مشتریان فراهم کند.

تنها 30 درصد از خانوارهای فیلیپین هستند که ماشین لباسشویی دارند و حتی تعداد کمتری از آنها از ماشین خشکشویی برخوردارند؛ به همین علت است که لباسشویی‌های تجاری بسیار محبوب هستند. و حتی همین 30 درصد از خانوارهایی که ماشین لباسشویی دارند، از مدل‌های کوچک استفاده می‌کنند. به این معنی که مجبورند برای خانواده‌های پرجمعیت، چندین بار لباس در ماشین لباسشویی خود بارگذاری کنند. در نتیجه، لباسشویی‌های تجاری در فیلیپین بسیار پرطرفدار بوده و تجارت خوبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند. علاوه بر این، سالانه 1500 دستگاه لباسشویی جدید نیز افتتاح می‌شود.

اما همه‌گیری و شیوع کرونا مراجعه به سرویس‌های لباسشویی را برای بسیاری از افراد یک تجربه استرس‌زا کرده است.

مالکان با استفاده از ال‌جی لاندری لانژ (LG Laundry Lounge) می‌توانند از راه دور بر کار خود نظارت کنند در حالی که مشتریان می‌توانند در دسترس بودن ماشین لباسشویی/خشکشویی را بررسی کنند و پیشرفت روند شست‌وشوی لباس خود را از هر مکانی تحت نظر داشته باشند. و از آنجا که ال‌جی یک رهبر جهانی در محصولات لباسشویی است، کاربران می‌توانند مطمئن باشند که لباس‌هایشان در لباسشویی یا خشک‌کن ال‌جی بهترین مراقبت‌های ممکن را دارند.

برنامه Laundry Lounge باعث می‌شود که کل تجربه لباسشویی سالم و راحت باشد. برنامه کاربردی ال‌جی که برای دستگاه‌های اندروید در دسترس است، به مشتریان امکان پرداخت بدون تماس، رزرو ماشین لباسشویی یا خشکشویی را داده و مشتریان می‌توانند پیشرفت لباسشویی خود را از خانه یا ماشین نظارت می‌کند. بنابراین، نیازی به انتظار در صف نیست. صاحبان رختشویخانه نیز می‌توانند راه‌حلی برای شکل‌گیری بهتر این موضوع باشند و مشاغل خود را با راه‌اندازی کاملاً از راه دور ارتقا دهند. درآمدها، خرابی دستگاه‌ها و سایر مشکلات نیز از طریق برنامه میسر می‌شود. بنابراین، نیازی به حضور مداوم در محل نیست.
مدل‌های لباسشویی و خشکشویی تجاری ال‌جی از ویژگی‌های ابتکاری بسیاری برای مراقبت از لباس‌های تمیز و ملایم بهره می‌برند. هر ماشین لباسشویی دارای فناوری بهداشتی موثری است که قبل، حین و بعد از برنامه شست‌وشو، لگن را تمیز می‌کند و خشک‌کن‌های تجاری ال‌جی نیز لباس را در هوایی با درجه حرارت بالا از وجود میکروب‌ها و باکتری‌ها تمیز می‌کنند. برای بهره‌مندی بیشترین بهداشت، Laundry Lounge ال‌جی شامل واحدهای مدیریت کمد لباس ال‌جی استایلر (LG Styler) است که مشتریان می‌توانند برای تمیز کردن لباس‌هایی مانند کت، کت و شلوار و روسری که قابل شست‌وشو در آب نیستند از آن استفاده کنند.

دون کواک، معاون ارشد و رئیس بازاریابی و فروش برون‌مرزی لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس گفت: «افتتاح اولین سالن لباسشویی دیجیتال ال‌جی در خارج از بازار آزمایش آن نشان‌دهنده تعهد ال‌جی در ارائه روشی هوشمندانه و ایمن به اپراتورها و مشتریان برای تبدیل لباسشویی به یک کسب و کار بزرگ است. ال‌جی لاندری لانژ هر دو ویژگی هوشمند بودن و راحتی را به محیط لباسشویی می‌آورد؛ روندهایی که فکر می‌کنیم مشتریان شهرنشین واقعاً از آن استقبال خواهند کرد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید