۱۶ مرداد ۱۴۰۲

پیشگامی LG Labs در زمینه اهداف Life’s Good

ال‌جی که در مرکز فناوری‌های آینده محور قرار دارد، هرگز از اینکه فراتر از محدودیت‌ها تفکر کند، نترسیده است. این شرکت با هدف ایجاد محیطی که در آن به کارکنان آزادی عمل داده شود تا بتوانند پا را فراتر از زمینه‌های معمولی بگذارند و ایده‌های جدید و جسورانه را دنبال کنند، LG Labs را بنا کرده است تا روی ایجاد محصولات و خدمات فراتر از حالت معمولی تمرکز کند تا از این طریق تجربیات و ارزش منحصربه‌فردی به مشتریان ارائه بدهد.

آزمایشگاه‌های ال‌جی (LG Labs) پلتفرم بازاریابی جدید ال‌جی به شمار می‌رود که برای ارائه تجربیات محصول و خدمات آزمایشی و نوآورانه به مشتریان ایجاد شده است. این پلتفرم منحصربه‌فرد ال‌جی نیز اختراعات واقعاً بدیعی را به همراه داشته است.

در این بخش از سری مطالب فناوری آینده (Future Tech)، نگاهی دقیق به راهکار تازه از LG Labs می‌اندازیم که در رویداد CES امسال بازدیدکنندگان را شگفت‌زده کردند.

brid.zzz: اتاق خواب هوشمند با راهکارهای سلامت ذهن

خواب باکیفیت هم برای ذهن و هم برای بدن معجزه می‌کند و به همین دلیل است که شرکت Sleepwave که یکی از همکاران فعال LG Labs است، به همراه ال‌جی به دنبال ایجاد راهکاری برای سلامت ذهن بودند و نتیجه آن نیز محصولی به نام brid.zzz بوده است.

در مرکز محصول brid.zzz مجموعه‌ای از ایربادهای بی‌سیم و برنامه‌ای قرار دارد که محتواهایی را ارائه می‌دهد. این محتواها شامل امواج مغزی هستند که سلامت روان و کیفیت خواب را بهبود می‌بخشند. این دستگاه به‌صورت بلادرنگ از طریق فناوری منحصربه‌فرد خودش امواج مغزی کاربران را نظارت می‌کند و آن‌ها را با داده‌های مربوط به الگوهای زندگی ثبت شده در تلفن‌های هوشمند کاربران ترکیب می‌کند و همین نیز آن را قادر می‌سازد تا راهکار شخصی‌تری برای مراقبت از ذهن و خواب ارائه کند.

نوه سیونگ پیو رئیس شرکت Sleepwave ال‌جی در همین راستا اظهار داشته:

«ما روی کسانی متمرکز هستیم که از استرس، اضطراب و بی‌خوابی رنج می‌برند. با این راهکار بی‌سابقه برای سلامت ذهن، به دنبال ارائه تجربیات برند جدید ال‌جی به مشتریان هستیم.»

محصول brid.zzz به‌طور منحصربه‌فرد از ضربان دوگانه ایستا بهره می‌برد که در آن، یک فرکانس ثابت به‌طور مداوم تکرار می‌شود و یک ضربان دوگانه پویا توسعه داده شده توسط ال‌جی با فرکانس‌های اندکی متفاوت به‌طور همزمان پخش می‌شود. استفاده از هر دو ضربان ایستا و پویا به القای امواج مغزی برای آرامش و خواب سالم با توجه به فرکانس تنظیم شده مطابق با وضعیت کاربر کمک می‌کند و به‌صورت بلادرنگ نیز قابل تغییر است. همچنین برنامه این دستگاه دارای دو حالت مراقبت از ذهن و مراقبت از خواب است و حدود ۹۰ نوع مختلف محتوا از جمله لالایی و ASMR را دارد که می‌توانند با ضربان دوگانه ایستا و پویا اجرا شوند و تجربه کلی استفاده از brid.zzz را بهبود ببخشند.

نوه سیونگ پیو در ادامه صحبت‌های خودش گفته:

«فرآیند توسعه brid.zzz آسان نبوده اما ما مصمم بودیم که تغییری واقعی در رسیدگی به سلامت ذهن ایجاد کنیم. این همان هدف پروژه LG Labs یعنی دنبال کردن نوآوری برای تغییر جهان برای آینده‌ای بهتر است.»

pluspot: ایجاد حمل و نقل شخصی ایمن، راحت و مسئولیت‌پذیرانه

دوچرخه‌ها و اسکوترهای برقی در سال‌های اخیر و با رشد چشمگیر صنعت سواری مشترک در همه جا به چشم می‌خورند و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

برای اینکه مشتریان بیشتری از راحتی وسایل حمل و نقل شخصی لذت ببرند، شرکت CurrentDot مربوط به خدمات حمل و نقل ال‌جی، به دنبال تغییر دیدگاه مردم نسبت به دوچرخه‌های الکترونیکی و اسکوترهای اجاره‌ای است و در همین راستا نیز راهکارهایی را ارائه داده که به‌سادگی فراموش نمی‌شود و همه کاربران موظف هستند تا به‌شکل‌ی صحیح آن را مدیریت کنند.

دو ون دونگ مدیر شرکت CurrentDot ال‌جی توضیح داده:

«ما تمایل داریم مسئولیت این وسایل نقلیه را فقط زمانی بر عهده بگیریم که سوار آن‌ها می‌شویم. اما پس از آن چه می‌شود؟ وقتی به مقصد رسیدیم با آن‌ها چه کنیم؟ این نگرانی اصلی شرکت CurrentDot بود و همین نیز باعث شد تا ما راهکاری را ایجاد کنیم که برای همه از کاربران گرفته تا عابران پیاده و همچنین محیط زیست سودمند است.»

پلتفرم خدمات ایستگاه شارژ اسکوتر برقی رایگان pluspot با کمک به افراد در یافتن ایستگاه‌های نزدیک و ارائه انواع جوایز جالب برای استفاده از آن، پارک کردن ایمن‌تر و مسئولانه‌تر را ترویج می‌کند. این سرویس، ایستگاه‌های شارژ بسیار کارآمد را با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و یک اپلیکیشن موبایل با کاربری آسان و سرگرم‌کننده ترکیب می‌کند تا تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش را ارائه بدهد.

کاربران می‌تواننند به‌سرعت از طریق اپلیکیشن pluspot به نزدیک‌ترین ایستگاه‌های شارژ اطراف خود دسترسی داشته باشند. پارک در این ایستگاه‌ها نیز امتیازاتی برای کاربران به همراه دارد که می‌توانند از آن‌ها برای خرید اقلام مختلف در فروشگاه‌های خرده‌فروشی استفاده کنند. به این ترتیب، pluspot می‌تواند تجربه حمل و نقل را گسترش بدهد و آن را از یک توقف سریع به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در محله تبدیل کند. این پلتفرم به لطف ایستگاه‌های شارژ با کاربری ساده، یافتن و دسترسی به وسایل نقلیه الکترونیکی را آسان‌تر می‌کند که در نهایت می‌تواند به مردم کمک کند تا انتشار کربن شخصی خودشان را به حداقل برسانند.

ساختار سازمانی منحصربه‌فرد LG Labs نقش بسیار مهمی در ساخت pluspot ایفا کرده است. دو ون دونگ در ادامه صحبت‌های خودش گفته:

«حمایت کامل ال‌جی چیزی است که به ما کمک کرده تا در مدت زمانی کوتاه پیشرفت کنیم. کار در یک محیط انعطاف‌پذیر باعث شده تا ما فرآیند توسعه را سرعت ببخشیم که در نتیجه منجر به عرضه pluspot شد.»

این پلتفرم برای اولین بار در سووان کره جنوبی عرضه شده و در سال جاری میلادی نیز در مناطق دیگر این کشور از جمله سجونگ و اولسان گسترش پیدا خواهد کرد. ما تنها زمانی می‌توانیم آینده‌ای بهتر بسازیم که فراتر از مرزها حرکت کنیم. هر روز، پیشگامان و متفکران خلاق در آزمایشگاه‌های ال‌جی، نوآوری‌های جسورانه را دنبال و بیرون از محدوده فکر می‌کنند تا مطمئن شوند زندگی خوب است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید