۱۵ مرداد ۱۴۰۲

ال‌جی و Clearbrook صندوق سرمایه‌گذاری استراتژیک را ایجاد می‌کنند

ال‌جی الکترونیکس به‌عنوان یک شرکت نوآور جهانی و شرکت Clearbrook LLC به‌عنوان یک شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی جهانی با نزدیک به دو دهه تجربه در سرمایه‌گذاری تأثیرگذار و پایدار، اعلام کردند که یک اتحاد استراتژیک را در پیش خواهند گرفت تا از شرکت‌هایی حمایت کنند که راهکارهایی برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی مردم و کره زمین ایجاد می‌کنند.

مدیر عامل ال‌جی الکترونیکس ویلیام چو در همین رابطه اظهار داشته:

«ال‌جی به‌عنوان بخشی از گذار کسب و کارش به یک شرکت راهکار زندگی هوشمند، در حال نوآوری برای گسترش خدمات و راهکارهای خودش در حوزه‌های تازه رشد تجارت است. سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک ما با LG NOVA و برنامه «مأموریت برای آینده» ما را بر آن داشته تا در گام بعدی با شرکت Clearbrook و دیگر شرکت‌ها همکاری کنیم تا از رشد سریع راهکارهای فناوری تازه در سلامت دیجیتال، پایداری و پلتفرم‌های راهکارهای آینده حمایت کنیم، مواردی که به نفع جامعه هستند. سوابق سرمایه‌گذاری شرکت کلیربروک با تمرکز واضح بر تأثیرگذاری و سرمایه‌گذاری پایدار، کاملاً همسو با مأموریت شرکت LG NOVA است.»

ClearImpact Ventures بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت کلیبروک به شمار می‌رود که مطابق با پایداری، سود و هدف سرمایه‌گذاری می‌کند و شریک عمومی صندوق NOVA Prime خواهد بود و در عین حال نیز به‌صورت محدود با ال‌جی الکترونیکس همکاری خواهد داشت. صندوق NOVA Prime روی سرمایه‌گذاری در شرکت‌های مأموریت محوری تمرکز دارد که در حوزه‌های انرژی پایدار، سلامت دیجیتال، هوش مصنوعی همه جانبه و صنایع آینده فعالیت دارند. صندوق NOVA Prime که در سیلیکون ولی مستقر است و در بازارهای ملی و بین‌المللی سرمایه‌گذاری می‌کند، به دنبال پیشبرد تعهد طولانی مدت هر دو شرکت نسبت به تأثیرات اجتماعی است و این در حالی است که این صندوق سعی دارد تا شرکت‌های نوآورانه را قدرت ببخشد تا بتوانند ابزارهای مورد نیاز برای آینده‌ای پایدارتر را بسازند.

LG NOVA به‌عنوان منبع مشارکتی از شرکت‌های نوآور برای این صندوق در زمینه سرمایه‌گذاری خواهد بود و یک مسیر رشد تجاری را برای شرکت‌های انتخاب شده توسط برنامه‌های این شرکت فراهم می‌آورد. همچنین انتظار می‌رود که شرکت‌های منتخب بتوانند از منابع شتاب تجاری جهانی کلیربروک نیز منفعت ببرند. مأموریت برای آینده از شرکت LG NOVA یک برنامه جهانی برای شناسایی شرکت‌های پیشرو با مفاهیم نوآورانه و راهکارهای متحول‌کننده است که تأثیر مثبتی روی مردم و کره زمین ایجاد می‌کنند. شرکت‌های منتخب ممکن است فرصتی برای کشف خلاقیت‌های جدید داشته باشند و ممکن است با حمایت ال‌جی از مسیری سریع برای رشد بهره‌مند شوند.

الیوت ویسلار مدیر عامل کلیربروک اظهار داشته:

«ما پیش‌بینی می‌کنیم که توانایی‌های تسریع شرکت LG NOVA به استارت‌آپ‌ها کمک کند تا در نوآوری‌های تجاری خود موفق باشند و همین نیز یک سناریوی ارزشمند برای صندوق ارائه می‌دهد تا به مأموریتش برای رشد شرکت‌هایی که تأثیر مثبتی روی جامعه دارند، دست پیدا کند. اتحاد استراتژیک ما نتیجه یک چشم‌انداز مشترک است که در آن، سرمایه‌گذاری تأثیرگذار بخشی اساسی از اکوسیستم تجاری است که به بهبود جامعه برای همه کمک می‌کند. از طریق همکاری بین ما، به دنبال آن هستیم تا با تسریع و تقویت نوآوری، فردایی بهتر داشته باشیم. تمرکز ما بر راهکارهای سازگار با محیط زیست با کاهش اثرات زیست محیطی است و ما فعالانه از نوآوری‌های پیشرفته در مراقبت‌های بهداشتی، انرژی پایدار و سایر راهکارهایی حمایت خواهیم کرد که به سبک زندگی هوشمندتر و سالم‌تر کمک می‌کنند.»

سوکوو ری مدیر عامل شرکت LG NOVA نیز بیان کرده:

«با سرمایه‌گذاری در این صندوق، ما عمداً در حال برقراری ارتباط پایداری و نوآوری هستیم تا رشد تصاعدی را در راهکارهای قابل دوام برای چالش‌هایی ایجاد کنیم که امروزه با آن روبه‌رو هستیم. ما با همکاری کلیربروک، چشم‌انداز خود را برای آینده‌ای روشن‌تر پیش می‌بریم که در آن، راهکارهای خلاقانه برای کمک به مردم برای داشتن زندگی بهتر ایجاد شده است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید