۱۲ مرداد ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس جایزه محصول سبز سال را دریافت کرد

ال‌جی الکترونیکس توانست در مراسم «محصول سبز سال کره ۲۰۲۳» بیشترین جوایز را برنده شود، جوایزی که برندگان آن به‌صورت مستقیم توسط مصرف‌کنندگان انتخاب می‌شوند؛ همین نیز بار دیگر فناوری لوازم خانگی سازگار با محیط زیست و با کارایی بالای ال‌جی را برجسته کرد.

ال‌جی الکترونیکس با ۱۸ محصول بخش لوازم خانگی که به‌عنوان محصولات سبز سال انتخاب شدند توانست بیشترین جوایز این مراسم را از آن خودش کند. ال‌جی الکترونیکس تنها شرکتی بود که جایزه «محصول سبز سال» را برای طولانی‌ترین دوره متوالی از سال ۲۰۱۰ تا امسال به‌مدت ۱۴ سال پیاپی دریافت کرده است.

جایزه «محصول سبز سال» در کره توسط شبکه خرید سبز کره اهدا می‌شود که یک سازمان مدنی غیرانتفاعی است و همراه با حدود ۳۰ گروه مصرف‌کننده و محیط زیستی و همچنین حدود ۴۰۰ مصرف‌کننده عمده به ارزیابی تمام مراحل طول عمر یک محصول مانند ساخت، توزیع، استفاده و دفع می‌پردازند و در ادامه محصولات برتر را انتخاب کرده و جوایزی به آن‌ها اهدا می‌کنند.

ال‌جی الکترونیکس همچنین برنده جایزه «شاهکار سبز» نیز شد که بالاترین جایزه شرکتی به شمار می‌رود. این در حالی است که این چهارمین سال متوالی است که ال‌جی این جایزه را به‌دست می‌آورد. این جایزه از طریق غربالگری به شرکت‌هایی اعطا می‌شود که سهم قابل‌توجهی در فعالیت‌های دوستدار محیط زیست مانند توسعه محصولات سبز دارند و بیش از ۱۱ سال است که جایزه «محصول سبز سال» را دریافت کرده‌اند.

راز سازگاری با محیط زیست و راندمان بالای لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، فناوری اینورتر متمایز اعمال شده به موتور و کمپرسور است که اجزای اصلی محصول هستند. فناوری اینورتر سرعت حرکت موتور و کمپرسور را برای کارکرد محصول تنها به میزان لازم و با توجه به شرایط تنظیم می‌کند و نه‌تنها عملکرد لوازم خانگی ممتاز را بهبود می‌بخشد بلکه بهره‌وری انرژی را نیز بالا می‌برد.

ماشین لباسشویی LG Tongdori که جایزه محبوبیت به انتخاب مصرف کنندگان را به‌دست آورده، از یک عملکرد هوش مصنوعی راحت همراه با یک موتور DD با عملکرد متفاوت استفاده کرده است. دوره شستشوی هوش مصنوعی این محصول وزن لباس را اندازه‌گیری می‌کند، جنس لباس را بر اساس داده‌های آموخته شده شناسایی کرده و ترکیب حرکتی بهینه را از بین ۶ حرکت منحصربه‌فرد ال‌جی الکترونیکس انتخاب کرده و اعمال می‌کند.

راهکار مراقبت از کفش LG Styler Objet Collection Shoe Care نیز محصولی است که از فناوری نوآورانه و متمایز ال‌جی الکترونیکس استفاده کرده تا مراقبت سفارشی برای کفش‌های کتانی و گلف و فوتبال و همچنین کفش‌های روزانه را ارائه کند. این تنها محصول مراقبت از کفش است که به‌عنوان محصول سبز سال انتخاب شده است. این محصول مجهز به فناوری‌های نوآورانه است که برای مراقبت از کفش بهینه شده‌اند که شامل فیلتر Zeo-Dry می‌شود و رطوبت و بوی میکروب را از بین می‌برد. این در حالی است که ویژگی TruSteam نیز به شکلی مؤثر کفش‌ها را استریل و بوزدایی می‌کند.

تصفیه‌کننده هوای LG Puricare Objet Collection نیز یک دستگاه تصفیه هوا از نوع میزی است. در پایین این محصول نیز نورپردازی قرار دارد که می‌تواند حال و هوای فضا را تغییر بدهد و در قسمت بالایی آن نیز می‌توان گوشی هوشمند یا ایرباد بی‌سیم خود را به‌صورت بی‌سیم شارژ کرد.

ریو جائه چئول رئیس بخش کسب و کار H&A ال‌جی الکترونیکس در همین رابطه اظهار داشته:

«ما سطح متفاوتی از تجربه کاربری را با لوازم خانگی سازگار با محیط زیست و با کارایی بالای خود ارائه می‌کنیم، محصولاتی که با قطعات اصلی متمایز و فناوری پیشرفته ساخته شده‌اند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید