۱۴ مرداد ۱۴۰۲

ال‌جی اولین تلویزیون بی‌سیم OLED جهان را راهی بازار کرد

ال‌جی الکترونیکس اولین تلویزیون بی‌سیم OLED جهان یعنی تلویزیون 97 اینچی LG SIGNATURE OLED M (مدل: 97M3) را روانه بازار کرده است. این تلویزیون در حال حاضر در کشور کره جنوبی عرضه می‌شود و ال‌جی قصد دارد تا فروش آن در بازارهای کلیدی جهانی از جمله آمریکای شمالی و اروپا را در اواخر سال جاری شروع کند.

تلویزیون 97M3 ال‌جی سیگنچر با تکیه بر مهارت‌های فنی و طراحی یک دهه نوآوری OLED ال‌جی، قرار است رهبری این شرکت در بخش تلویزیون‌های فوق بزرگ ممتاز را با صفحه نمایش ۹۷ اینچی و جعبه اتصال Zero Connect Box مستحکم کند. صفحه نمایش این تلویزیون بزرگ‌ترین صفحه نمایش در این صنعت به شمار می‌رود و Zero Connect Box نیز اولین راهکار بی‌سیم جهان به شمار می‌رود که قادر است انتقال صدا و ویدئو را به‌صورت بلادرنگ با کیفیت 4K 120Hz انتقال بدهد.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED M یک تلویزیون اوال‌ای‌دی کاملاً بدون کابل، البته به جز سیم برق به شمار می‌رود. راهکار انتقال بی‌سیم AV ال‌جی برای کمک به کاربران توسعه داده شده که تلویزیون‌های خودشان را به وسایل مختلف و تجهیزات جانبی متعددی همچون کنسول‌های بازی و ست‌تاپ باکس‌ها متصل می‌کنند؛ این محصول روشی جدید و بدون دردسر برای مدیریت کابل‌ها و دستگاه‌های متصل را به این افراد ارائه می‌دهد.

فناوری Zero Connect نیز نیاز برای نزدیکی کابل‌ها و دستگاه‌ها به صفحه نمایش را از بین می‌برد و کاربران می‌توانند به طول کامل از غوطه‌وری ارائه شده توسط این صفحه نمایش فوق بزرگ در فضایی عاری از شلوغی سیم‌ها لذت ببرند.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED M دارای صفحه نمایش ۹۷ اینچی OLED (طول قطری تقریبی ۳۴۵ سانتی‌متر) و جعبه اتصال Zero Connect Box است که امکان انتقال AV را با کیفیت 4K (۳۸۴۰×۲۱۶۰) و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را برای مسافت ۱۰ متر بین این جعبه اتصال و صفحه نمایش فراهم می‌آورد.

تلویزیون 97M3 یک نوآوری واقعی به شمار می‌رود که با راهکار بی‌سیم خودش گامی مهم به سمت تکامل تلویزیون‌ها برداشته است. Zero Connect Box از طیف وسیعی از گزینه‌های اتصال از جمله لن، اچ‌دی‌ام‌آی ۲.۱، یواس‌بی، بلوتوث و غیره پشتیبانی می‌کند تا اتصال دستگاه‌های مختلف و لوازم جانبی از جمله کنسول‌های بازی و ست‌تاپ باکس‌ها به آن ساده باشد. برای اطمینان از انتقال یکپارچه تصویر و صدا، جعبه مسیر انتقال بهینه را مشخص می‌کند و یک آنتن قابل تنظیم دارد که می‌تواند بر اساس موقعیت صفحه نمایش قرار بگیرد.

راهکار انتقال بی‌سیم AV اختصاصی ال‌جی می‌تواند مقادیر زیادی داده را تا سه برابر سرعت استاندارد Wi-Fi 6E موجود انتقال بدهد. به طور چشمگیری نیز فناوری پیشرفته Zero Connect این شرکت حتی از دالبی ویژن و دالبی اتمز نیز پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED M همچنین دارای طراحی شیک و فوق مدرن گالری این شرکت است که یک پایه یکپارچه و همسطح با دیوار ارائه می‌دهد. با حذف نیاز به قرار دادن کابینت یا میز به طور مستقیم در نزدیکی تلویزیون، کاربران می‌توانند فضای خود را دقیقاً همان طور که می‌خواهند بچینند.

در آینده‌ای نزدیک، علاوه بر تلویزیون ۹۷ اینچی LG SIGNATURE OLED M مدل‌های دیگری همچون تلویزیون ۸۳ و ۷۷ اینچی OLED evo M نیز مجهز به فناوری Zero Connect خواهند شد تا هر کدام بتوانند انتقال بی‌سیم تصویر و صدا را در صفحه نمایش اوال‌ای‌دی خود داشته باشند.

بایک سئون پیل رئیس بخش توسعه محصول شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی اظهار داشته:

«شاهکار فنی تلویزیون 97M3 با تعهد یک دهه ال‌جی برای ایجاد ارزش جدید برای مشتریان به‌عنوان یک محصول پیشگام در بازار به ثمر نشسته است. تلویزیون LG SIGNATURE OLED M علاوه بر ارائه بهترین تجربه تماشا روی صفحه نمایش فوق بزرگ خودش، سطح جدیدی از آزادی را در چیدمان فضای خانه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید