۰۳ تیر ۱۴۰۲

نمایش باله دریاچه قو با حمایت LG SIGNATURE

ال‌جی الکترونیکس (LG) با برند فوق‌العاده LG SIGNATURE خودش و حمایت مالی از اجرای باله برجسته «دریاچه قو» که توسط استاد باله مطرح فرانسوی آنجلین پرلیوکاج در مرکز هنری ال‌جی طراحی و اجرا شده، پلی بین دنیای هنر و فناوری ایجاد کرده است. این نمایش از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ ژوئن برگزار می‌شود. این حمایت دومین باری است که برند LG SIGNATURE از این اجراها در این مکان حمایت می‌کند و قبلاً در نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی نیز حمایت خود را از نمایش He Who Falls از یوآن بورجیوس انجام داده بود.

آنجلی پرلیوکاج یک استاد سرشناس باله مدرن به شمار می‌رود که یکی از مهم‌ترین طراحان رقص معاصر از قرن بیست و یکم میلادی به شمار می‌رود. پس از فاصله‌ای چهار ساله از زمان تور باله پرلیوکاج با La Fresque در کره جنوبی، وی بار دیگر به این کشور بازگشته است. آنجلین پرلیوکاج با الهام از بینش و تخیل خلاقانه‌ای که ماریوس پتیپا در نمایش «دریاچه قو» ایجاد کرده، نبوغ مبتکرانه خودش را در هم می‌آمیزد تا یک اثر خارق‌العاده دیگر را شکل بدهد. یکی از نکات برجسته این اجرا، سکانس‌های رقص گروهی فریبنده است که در آن، ۲۵ رقصنده گروه به زیبایی تصویر قوهای وحشی را به نمایش می‌گذارند که روی یک دریاچه به پرواز در می‌آیند.

علاوه بر اجرای جذاب «دریاچه قو»، شرکت‌کنندگان و حاضرین در مرکز هنری ال‌جی سئول این فرصت را خواهند داشت تا در منطقه نمایشگاه LG SIGNATURE که در ورودی سالن قرار گرفته نیز دیدن کنند. این فضاها با دقت طراحی شده‌اند تا با مفهوم مسحورکننده «دریاچه قو» هماهنگ شوند و تجربه‌‌ای متمایز را ارائه بدهند که تأثیر احساسی اجرا را فراتر از محدوده تئاتر گسترش می‌دهد.

منطقه نمایشگاه با ایجاد پس‌زمینه‌ای که یادآور دریاچه‌ای تاریک است، اولین و بزرگترین تلویزیون اوال‌ای‌دی جهان یعنی تلویزیون LG SIGNATURE OLED M (مدل M3) را به نمایش در آورده است. این نمایش خارق‌العاده با استفاده از راهکار بدون سیم، تصور قوهایی که به زیبایی روی سطح آب می‌چرخند را تداعی می‌کند. یک Zero Connect Box جداگانه که مسئول انتقال بی‌سیم سیگنال‌های ویدئویی و صوتی به صفحه سینمایی ال‌جی است، در کنار صفحه نمایش و روی یک مجسمه قو قرار گرفته و جلوه‌‌ای هنری به این نمایشگاه بخشیده است. در منطقه ویژه نمایشگاه OLED M پنل‌های دیواری که در دو طرف گسترش یافته‌اند، سفر نوآوری تلویزیون‌های LG OLED در طی ۱۰ سال گذشته را به نمایش می‌گذارند. این نمایشگاه همچنین فلسفه نام تجاری LG SIGNATURE را معرفی می‌کند که بر تجربه تبدیل شدن زندگی به هنر تأکید می‌کند.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED M به‌صورت رسمی در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. آموزش و نمایش ارزش ممتاز برند LG SIGNATURE به مشتریانی که از مرکز هنری ال‌جی در سئول بازدید می‌کنند، با هدف ارائه تجربه جامع و همه جانبه است که ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کیفیت استثنایی محصولات برند LG SIGNATURE را برجسته می‌کنند.

ال‌جی سیگنچرز به طور مستمر تلاش‌های فرهنگی و هنری خودش را به‌عنوان راهی برای برقراری ارتباط ترکیبی از ارزش‌های هنری و فناوری‌های نوآورانه تبلیغ می‌کند و شریک رسمی Royal Philharmonic Orchestra در بریتانیا، American Ballet Theatre در آمریکا و خانه اپرای La Scala در ایتالیا است.

لی جئونگ سوک رئیس مرکز بازاریابی جهانی ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«ما افتخار می‌کنیم که ال‌جی الکترونیکس امسال یک بار دیگر حامی مالی یک رویداد شده است و همین نیز تعهد ما به عرصه هنر و فرهنگ را بیشتر نشان می‌دهد. با نمایشگاه LG SIGNATURE OLED M همگرایی برتری فناوری و درخشش هنری را ایجاد کردیم که هدف آن ارائه تجربه‌ای فراگیر با این تلویزیون است که با دقت و با بهترین فناوری ما ساخته شده است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید