۰۳ تیر ۱۴۰۲

مدیر عامل ال‌جی سایت خدمات این شرکت را بازرسی کرد

به گفته ال‌جی، هیچ چیز مهم‌تر از ارائه تجربیات مشتری برجسته از طریق محصولات و خدمات پیشرفته نیست. ال‌جی با توجه به ارزش اصلی خود که همیشه «تجربه مشتری بدون سازش» را ارائه می‌کند، تجربیات مشتری درجه یک را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار می‌دهد.

این شرکت در تلاش است تا کیفیتی استثنایی را در هر مرحله از چرخه عمر محصول، از برنامه‌ریزی اولیه محصول و ارائه خدمات پس از فروش تا عرضه یک مدل جدید ارائه بدهد. با در نظر گرفتن این موضوع، مدیر عامل ال‌جی ویلیام چو، اخیراً وقت گذاشته و قبل از شروع فصل تابستان در کره جنوبی، از یک سایت خدمات بازرسی کرده است.

در تاریخ ۱۶ ژوئن، مدیر عامل از مرکز خدمات این شرکت در هونگدائه که یک منطقه پر جنب‌وجوش و جوان از سئول است، دیدن کرده تا نحوه آماده‌سازی برای فصل اوج خدمات پس از فروش از ماه ژوئن تا اوت را مورد بررسی قرار بدهد. او ابتدا وضعیت تأمین امنیت پرسنل پشتیبانی ویژه را در مناطقی که درخواست خدمات بیشتری دارند، مورد بررسی قرار داده و سیستمی ایجاد کرده که مدیران خدمات در مناطق هم‌جوار را قادر می‌سازد تا پشتیبانی فوری ارائه بدهند تا مشتریان مجبور نباشند در زمانی که گرما تقریباً غیر قابل تحمل است، منتظر بمانند.

مدیر عامل ال‌جی همچنین کتابچه راهنمای مورد استفاده در مواقع بلایای طبیعی همچون موج گرما یا باران سیل‌آسا را بررسی کرده است و از آنجا که تابستان امسال بارندگی بیشتری پیش‌بینی می‌شود، سیستم مورد بازبینی قرار گرفته تا بتواند پشتیبانی بازیابی فوری را در طول یک رویداد سیل فاجعه‌بار ارائه بدهد.

مدیر عامل چو سپس به تماس‌های درخواست تعمیر لوازم خانگی مربوط به یخچال‌های ال‌جی یا AC پاسخ داده که به او اجازه می‌داد به داستان‌ها و بازخوردهای مشتریان در خانه‌شان گوش بدهد. مدیر عامل چو اظهار داشته:

«دلم همسو با مشتریانی است که نگران هوای گرم و مرطوب اخیر هستند. ما هر کاری انجام خواهیم داد تا بتوانیم پاسخگوی ناراحتی‌های مشتریان باشیم و به‌موقع و بدون تأخیر به همه کارها رسیدگی کنیم.»

این شرکت تلاش‌های مستمری انجام داده است تا تابستان را تا حد امکان خنک و لذت‌بخش کند. به‌عنوان مثال، ال‌جی از ماه مارس بازرسی‌های اولیه AC را انجام داده است که شامل بازدید مهندس سرویس از خانه مشتری برای بررسی رایگان عملکرد دستگاه می‌شود. در واقع، این شرکت در حال حاضر سه برابر بیشتر از سال گذشته بازرسی‌های اولیه تهویه مطبوع انجام داده است.

مدیر عامل چو همچنین با مدیران خدمات به‌صورت مستقیم صحبت کرده تا بهتر بتواند عواملی را درک کند که احساس موفقیتشان را بیشتر کرده است و در عین حال، با استفاده از طوفان مغزی بتوانند ایده‌های جدیدی را برای خدمات سریع‌تر و کارآمدتر فراهم بیاورند. آقای چو که بار دیگر روی تعهد این شرکت به کشف راه‌های مختلف برای ایجاد زندگی خوب برای مشتریان تأکید کرده، اظهار داشته:

«مدیران خدمات نماد خدمات مشتریان ال‌جی هستند و مهم‌ترین نقش را در آوردن لبخند به مشتریان دارند و چهره واقعی شرکت ما محسوب می‌شوند.»

این شرکت از دیرباز ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت را در اولویت قرار داده است. از سال ۲۰۰۲ میلادی، ال‌جی یک رویداد داخلی به نام المپیک خدمات (Service Olympics) برگزار می‌کند که مسئولین خدمات را به چالش می‌کشاند تا قابلیت‌های خدماتی خودشان را مورد آزمایش قرار بدهند و دانش خودشان را با سایر کارکنان به اشتراک بگذرند تا هر مشکل احتمالی لوازم خانگی را بتوان به‌سرعت در آینده حل کرد.

در ماه مارس، مدیر عامل چو از Hi-Teleservice بازدید کرده، یک زیرمجموعه متخصص در خدمات مشتری تا از این طریق بتواند با مشاوران مشتری ملاقات کند. او با درک این موضوع که یک محیط کاری بهتر برای متخصصان خدمات مشتری می‌تواند منجر به تجربیات عالی مشتری شود، معرفی یک سیستم کار متعادل را در دستور کار قرار داده که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا سه هفته در ماه از خانه کار کنند و همچنین فعالیت‌هایی داشته باشند که ارتباط مؤثر در محل کار را ترویج می‌کنند.

این شرکت قصد دارد با انجام بازرسی‌های خدمات در محل توسط مسئولین خدمات ادامه بدهد تا بازخورد مشتریان را به بهترین نحو در سیاست‌های خدمات پس از فروش اعمال کند. آقای چو اظهار داشته:

«نوآوری واقعی تجربه مشتری با گوش دادن به مشتری شروع می‌شود و تنها زمانی کامل می‌شود که مشتری با رضایت لبخند بزند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید