۰۴ تیر ۱۴۰۲

تجربه بهتر استفاده از لوازم آشپزخانه ال‌جی با شرکت در کلاس آشپزی

ال‌جی الکترونیکس سعی دارد تا با استفاده از بازاریابی قوی‌تر، مشتریان بیشتری را با ارزش بسیار بالا و درخشان لوازم آشپزخانه ممتاز خودش آشنا کند و فرصتی فراهم بیاورد تا آن‌ها بتوانند این لوازم آشپزخانه را تجربه کنند.

ال‌جی الکترونیکس در مقایسه با سال گذشته، تعداد کلاس‌های آشپزی LG Dios Cooking Classes را دو برابر کرده است، کلاس‌هایی که به مشتریان اجازه می‌دهند تا با استفاده از لوازم خانگی ممتاز ال‌جی غذا درست کنند. با شروع اولین کلاس از فروردین ماه گذشته، امسال در مجموع ۱۵ کلاس آشپزی یعنی یک یا دو بار در ماه برگزار شده است. این به گسترش فرصت‌ها برای مشتریان کمک می‌کند تا آن‌ها بتوانند ارزش و راحتی محصولات ال‌جی را به طور طبیعی و از نزدیک تجربه کنند.

در طول سال جاری، ال‌جی الکترونیکس کلاس‌های آشپزی را با همکاری چهار شرکت برگزار کرده که شامل ABC Cooking Studio، O’Kitchen Studio، CJ The Kitchen و Royal Melting Club می‌شود. در فضایی که هر یک از شرکا کلاس آشپزی برگزار می‌کنند، لوازم آشپزخانه ممتاز ال‌جی مانند اجاق گاز الکتریکی القایی LG Dios، اجاق گاز برقی و ماشین ظرف‌شویی نصب شده‌اند تا مشتریان بتوانند در طول کلاس از آن‌ها برای تهیه غذا استفاده کنند.

ال‌جی الکترونیکس با بازتاب فعال صدای مشتریانی که می‌خواهند محصولات را پس از تجربه قبلی خریداری کنند، شروع به گسترش بازاریابی خود به این شیوه کرده است. در نتیجه تحقیقات خود ال‌جی الکترونیکس، ۳۷ درصد از مشتریان تجربه مستقیم را به‌عنوان اولین اصل هنگام خرید یک محصول معرفی کردند. پس از آن نیز بررسی ویدئوها در یوتیوب (۱۱ درصد) و جستجوی مقالات آنلاین (۱۰ درصد) قرار دارند.

کلاس‌های آشپزی بر اساس موضوعات فصلی برگزار می‌شوند و مشتریانی که تمایل به شرکت دارند می‌توانند برنامه و موضوع را در وب سایت ال‌جی الکترونیکس بررسی کرده و سپس درخواست بدهند.

پیش از این، ال‌جی الکترونیکس کلاس‌های آشپزی را با موضوع پیکنیک در استودیو آشپزی ای‌بی‌سی واقع در مرکز خرید جهانی Lotte در جامسیل سئول در ماه آوریل و همچنین در استودیو سی‌جی در جونگ جو در سئول در ماه مه برگزار کرده است.

علاوه بر این، ال‌جی الکترونیکس به‌صورت حضوری در حال برپایی فضاهایی است که مشتریان بتوانند به‌خوبی لوازم خانگی ممتاز این شرکت را تجربه کنند و ارزش واقعی آن‌ها را بهتر درک کنند. اخیراً LG Best Shop یک «اتاق خود خشک‌کننده در محله من» را برپا کرده که در آن، مشتریان می‌توانند خشک‌کن Tromm را تجربه کنند.

همچنین، رویدادهای مختلفی همچون Another Kitchen برای تجربه لوازم آشپزخانه، Another Vibe برای احیای منطقه تجاری بومی در سئول، Another House برای احیای خانه‌های متروکه و همچنین فضایی برای تجربه راهکارهای مراقبت و نگهداری از کفش توسط ال‌جی الکترونیکس برگزار شدند.

یون سئونگ ایل مدیر بازاریابی محصولات آشپزخانه در مرکز فروش کره ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«ما به گسترش بازاریابی‌های تجربی مختلف ادامه خواهیم داد تا مشتریان بیشتری بتوانند تجربه متفاوت مشتری از لوازم آشپزخانه ال‌جی را احساس کنند، لوازمی که آشپزی را سرگرم‌کننده و جالب می‌کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید