۲۸ خرداد ۱۴۰۲

رویدادی برای تجربه و استفاده از ماشین ظرف‌شویی و اجاق گاز القایی LG Dios Object Collection برگزار می‌شود

شرکت ال‌جی الکترونیکس به‌تازگی قصد برگزاری رویدادی بسیار بزرگ را دارد که در آن، شرکت‌کنندگان می‌توانند یک ماشین ظرفشویی Dios را انتخاب و از آن استفاده کنند. از تاریخ 14 ژوئن تا 23 ژوئیه، ال‌جی الکترونیکس پروژه Sangsang Daily را برگزار خواهد کرد، پروژه‌ای که بر طبق آن، ۳۳۱۳ نفر هر کدام یک ماشین ظرفشویی Dios Object Collection را انتخاب و استفاده خواهند کرد و با آن آشنا خواهند شد. مشتریان می‌توانند با اعلام درخواست در این رویداد شرکت کنند، رویدادی که در آن، برنده در تاریخ ۳۱ ژوئیه اعلام می‌شود.

برندگان این رویداد نیز کوپن‌های تخفیف دریافت خواهند کرد. مشتریان می‌توانند محصولات خشک‌کن ماشین ظرفشویی ال‌جی دیوس (مدل: DUBJ4EE) و اجاق گاز القایی (BEI3WWQTE, BEI3MQE) را با تخفیف‌های ویژه تجربه کنند. مشتری تصمیم می‌گیرد تا پس از استفاده از محصول به مدت یک ماه در نهایت این محصول را نگه دارد یا خیر. مشتریانی که به دنبال بازپرداخت هستند نیز پس از فراخوانی محصول، کل قیمت خرید را دریافت می‌کنند.

ال‌جی الکترونیکس همچنین هزینه ساخت سینک زیر سینک برای نصب ماشین ظرفشویی توکار و هزینه کیس هنگام نصب اجاق گاز القایی را می‌دهد. مشتریانی که در این رویداد شرکت می‌کنند، بررسی محصول را در SNS شخصی تجربه می‌کنند و گواهی‌های هدیه را دریافت خواهند کرد.

در تاریخ نوزدهم ژوئن نیز ال‌جی الکترونیکس همچنین دو نماهنگ برای Imagination into Daily Life منتشر خواهد کرد که در آن، رپر و تهیه‌کننده موسیقی Giriboy شرکت خواهد داشت. این نماهنگ شامل این معنی است که تخیل به یک زندگی روزمره تبدیل می‎شود، مانند لذت بردن از اوقات فراغتی همچون خواندن و تماشای نمایش‌ها هنگام شستن ظروف با استفاده از ماشین ظرفشویی ال‌جی دیوس و آشپزی راحت‌تر با اجاق گاز القایی ال‌جی است.

اجاق گاز القایی ال‌جی (LG Dios Induction) از فناوری اینورتر چهارگانه برای پخت دو برابر سریع‌تر غذا استفاده می‌کند، حتی در صورتی که از ظروف القایی کم‌بازده با عملکرد گرمایش ضعیف بهره ببرد. سیستم جلوگیری از گرمای بیش از حد بالا نیز با تشخیص افزایش ناگهانی دمای صفحه بالایی، به طور خودکار خروجی را کنترل می‌کند. فن سردکننده نیز برای جلوگیری از گرمای بیش از حد بسته به شرایط در این محصول قرار دارد و حجم هوا را کنترل می‌کند.

هر دو محصول ماشین ظرفشویی LG Dios Object Collection و Object Collection Induction جزو مجموعه لوازم خانگی LG UP هستند و می‌توان به عنوان آپدیت، ویژگی‌های جدیدی را حتی پس از خرید از طریق بخش لوازم خانگی UP در اپلیکیشن LG ThinQ به آن اضافه کرد.

در طول این رویداد یک ماهه، ال‌جی الکترونیکس یک دوره پلاستیک نیز عرضه خواهد کرد که ظروف پلاستیکی را بدون تغییر شکل در ماشین‌های ظرفشویی UP تمیز می‌کند. حالت آرام نیز نویز را در حین استفاده از این محصول کاهش می‌دهد و این در حالی است که این محصول از راه دور و از طریق برنامه ThinQ قابل کنترل است. ارتقاهای جدیدی همچون تنظیمات دقیق کنترل از راه دور نیز اضافه خواهند شد.

یون سئونگ ایل مدیر اجرایی بازاریابی راهکارهای آشپزخانه در دفتر مرکزی فروش در شرکت ال‌جی الکترونیکس در کره اظهار داشته:

«ما فرصت‌های مختلفی را فراهم خواهیم کرد تا مشتریان بیشتری بتوانند ماشین ظرفشویی و اجاق گاز القایی Dios Objet Collection را تجربه کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید