۲۷ خرداد ۱۴۰۲

اولین رویداد «زندگی خوب» لبخند را برای کارمندان به ارمغان آورد

در ماه آوریل سال جاری میلادی جهت برند و هویت بصری جدید ال‌جی الکترونیکس رونمایی شد و ظاهری پویا و جوان‌تر به محصولات، خدمات و ارتباطات این شرکت بخشید. این تغییرات جدید پیام مثبت و تأییدکننده «زندگی خوب» (Life’s Good) ‌ال‌جی را برجسته می‌کند و می‌توان آن را در تمام راه‌های ارتباطی فیزیکی و دیجیتالی در سراسر نقاط جهان مشاهده کرد.

از آنجا که کارکنان نیز به اندازه مشتریان اهمیت دارند، برای شرکت ال‌جی بسیار مهم بود که کارمندان برند ال‌جی بتوانند مسیر از نو تعریف شده این برند و هدف نهایی اطمینان از «زندگی خوب» را احساس و تجربه کنند.

برای انجام این کار، ال‌جی اولین رویداد Life’s Good را برای کارمندان خود در کره جنوبی در ۱۲ ژوئن برگزار کرد که تا پایان ماه نیز ادامه دارد. این رویداد حضوری ترویج ارزش برند مورد توجه ال‌جی و ایجاد فرصتی برای همه کارمندان از جمله مدیران در دستور کار قرار داشت تا آن‌ها درک عمیق‌تری از زندگی خوب داشته باشند.

رویداد «زندگی خوب» بهترین راه برای یادآوری فلسفه این شرکت است و حول محور ارزش‌های اصلی ال‌جی برنامه‌ریزی شده است. در راستای اولین ارزش یعنی «تجربه مشتری سازش‌ناپذیر»، این شرکت تضمین کرده که طراحی فضای رویداد و کالاهای توزیع شده در آن از بهترین کیفیت برخوردار باشند. این شرکت با توجه به ارزش «نوآوری انسان محور» ایجاد رویدادی را در اولویت قرار داده که برای همه کارکنان معنادار باشد. آخرین ارزش نیز «صمیمتی برای قدرت بخشیدن به لبخند» است که بر طبق آن، ال‎‌جی قصد داشت رویدادی را برگزار کند که همه بتوانند از کار فاصله بگیرند و از لحظه لذت ببرند.

در طول این ماه، کامیون‌های «زندگی خوب» با دارایی‌هایی که از هویت بصری و جهت‌گیری ‎جدید برند ال‌جی بهره می‌برند، آراسته شدند و در ۱۱ سایت تجاری ال‌جی در کره جنوبی از جمله مجتمع تحقیق و توسعه پارک علمی ال‌جی (LG Sciencepark)، پردیس تحقیق و توسعه در Seocho و پایگاه تولید پارک هوشمند ال‌جی (LG Smart Park) گردش خواهند کرد.

در هر مکان، کامیون‌ها به مکان‌هایی برای برگزاری رویدادها تبدیل می‌شوند که به کارمندان ال‌جی برنامه‌های تجربه برند را در طول زمان استراحت و همچنین بعدازظهرها ارائه می‌کنند. این کامیون‌ها همچون صفحه نمایش غول‌پیکری هستند که روی آن‌ها یک صفحه نمایش ال‌ای‌دی بزرگ قرار دارد و هویت بصری هیجان‌انگیز و جدید ال‌جی را به نمایش می‌گذارند و اشتیاق این شرکت برای ایجاد زندگی بهتر را نشان می‌دهند.

کارکنان و کارمندانی که از مناطق مختلف این رویداد بازدید می‌کنند نیز اینجا را دست خالی ترک نمی‌کنند و کامیون‌های ال‌جی با کالاهای متنوعی پر شده‌اند که شعار «زندگی خوب» روی همه آن‌ها نقش بسته است. قوطی‌های قهوه رایگان که از طریق همکاری با یک برند محبوب قهوه در راستای اطمینان از بهترین طعم و مزه ساخته شدند، در طول این رویداد در سه طرح رنگی مختلفی توزیع شدند که هر یک ارزش‌های اصلی ال‌جی را نشان می‌دهند.

از طریق یک رویداد آنلاین نیز شرکت‌کنندگان می‌توانند بازی‌‎هایی را انجام بدهند تا بتوانند کالاهایی با طرح‌ها و رنگ‌های هویت بصری جدید ال‌جی که ارزش برند این شرکت را نشان می‌دهند را به دست بیاورند. به‌عنوان مثال، کالاهایی که برای لذت بردن از زندگی از طریق فعالیت‌های اوقات فراغت لازم است، همچون صندلی‌های کمپینگ، و همچنین اقلامی که ارزش اصلی شرکت درباره صمیمیتی برای تقویت لبخند را منعکس می‌کند، مانند حوله‌های ساحلی در این بین وجود داشتند. کالاهای کاربردی همچون چتر نیز در اینجا وجود داشت.

در این رویداد Life’s Good که اخیراً در برج‌های دوقلوی ال‌جی برگزار شد، کالاهای برند ال‌جی توسط خود مدیر عامل ویلیام چو عرضه شد. مدیر عامل همچنین وقت گذاشت تا با کارمندان که از حضور غیرمنتظره او شگفت‌زده و خوشحال شدند، عکس بگیرد.

ویلیام چو در همین رابطه گفته:

«امید من این است که رویداد «زندگی خوب» به کارمندان ال‌جی این فرصت را بدهد که به این برند احساس نزدیکی کنند و بیشتر با این شرکت و اهدافش همسو و هماهنگ باشند. بیاید تلاش کنیم تا افرادی خوش‌بین و شجاع باشیم که به طور مداوم چالش‌ها را پذیرفته و بر چالش‌ها غلبه کنیم تا زندگی بهتری را برای مصرف‌کننده‌ها فراهم بیاوریم.»

کارمندان و کارکنانی که در این رویداد شرکت داشتند نیز تجربه‌های مثبت خودشان را به اشتراک گذاشتند. یکی از کارمندان اظهار داشته که آن‌ها امید و انتظار زیادی از ال‌جی در تبدیل شدن به یک برند فعال‌تر و جوان‌تر دارند و این در حالی است که یکی دیگر گفته که دیدگاه این شرکت نسبت به ایجاد زندگی بهتر برای مصرف‌کننده با زندگی شاد افراد داخل خود ال‌جی شروع می‌شود. یکی دیگر از کارمندان نیز از دریافت کالاهای منحصربه‌فرد نماد برند ال‌جی که هر فروشگاه‌ها وجود ندارد، بسیار خوشحال است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید