۲۷ خرداد ۱۴۰۲

ال‌جی شرکتی پیشگام در توسعه منطقه MEA

منطقه خاورمیانه و آفریقا (MEA) با داشتن بازارهای متنوع و نوظهور و همچنین پتانسیل رشد بسیار بالا، بازار بسیار مهمی برای ال‌جی به شمار می‌رود. به این ترتیب، شرکت ال‌جی الکترونیکس در حال سرعت بخشیدن به فعالیت‌های مشارکت اجتماعی متمرکز بر جامعه در این منطقه برای رسیدن به یک جامعه محلی است و در تلاش برای انجام مسئولیت‌های خودش به‌عنوان یک شهروند شرکت جهانی و گسترش فرصت‌های تجاری برای همه است.

ال‌جی غرب آفریقا اخیراً تهویه مطبوع LG DUALCOOL را به یک بیمارستان عمومی در لاگوس، کلان‌شهری ساحلی در نیجریه اهدا کرده است. به لطف کمپرسور اینورتر دوگانه با دو سیلندر، تهویه مطبوع DUALCOOL AC می‌تواند مقدار زیادی مبرد را برای دستیابی به عملکرد کم مصرف فشرده کند. در نیجریه معمولاً آب‌وهوا در تمام طول سال گرم است و همین نیز تقاضا برای راهکارهای خنک‌کننده هوا که بسیار کارآمد هستند را افزایش می‌دهد.

بر اساس گزارش سالانه سازمان بهداشت جهانی، نیجریه همچنین دارای یکی از بالاترین نرخ‌های مالاریا است، بیماری کشنده‌ای که توسط پشه‌ها منتقل می‌شود. به همین دلیل است که این شرکت پشه‌بندهایی برای استفاده مادران و بیماران در داخل بیمارستان‌ها اهدا خواهد کرد.

ال‌جی الکترونیکس همچنین در عربستان سعودی اخیراً کمپین سازگاری با محیط زیستی به نام Yalla Green را راه‌اندازی کرده و در عین حال، محصولات راهکار هوای کارآمد خودش را که از بالاترین درجه نسبت بهره‌وری انرژی فصلی (SEER) برخوردار است را ارائه کرده است. در واقع، تمام کولرهای گازی اینورتر ال‌جی به‌عنوان یک برند پیشرو در محصولات تهویه مطبوع در عربستان سعودی، برچسب سبز رنگ SEER را دارند.

برای کمک به تحقق آینده‌ای سبزتر، ال‌جی عربستان سعودی با گروه شاکر، یک توزیع‌کننده لوازم خانگی محلی برای کاشت درختان در پارک ملی صدیق (Thadiq National Park) در نزدیکی ریاض همکاری کرده است و جنبش زیست‌محیطی دولت را تقویت کرده است. دولت این کشور قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ میلادی، بیش از ۶۵۰ میلیون درخت در نقاط مختلف بکارد.

فعالیت‌های اجتماعی مبتنی بر جامعه با تمرکز بر بهره‌وری انرژی و محصولات سازگار با محیط زیست نیز به رشد کسب‌وکارهای محلی کمک می‌کنند. سال گذشته، فروش این شرکت در منطقه خاورمیانه و آفریقا افزایشی دو رقمی نسبت به سال قبل داشته و برای اولین بار از مرز ۳ تریلیون وون فراتر رفته است. به‌ویژه، فروش محصولات با کارایی بالا در تجارت تهویه مطبوع که بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته‌اند.

ال‌جی اکنون پایگاه‌های تولیدی در این منطقه در عربستان سعودی و مصر دارد تا بتواند به‌سرعت فزاینده تقاضاهای بازار پاسخ بدهد. در ماه مارس، این شرکت همچنین میزبان LG Showcase 2023 بود، رویداد فناوری مشهوری که در شهر دبی امارات متحده غربی برگزار شد و در آن، آخرین محصولاتی که در این منطقه عرضه می‌شوند نیز به نمایش گذاشته شد. این رویداد از زمان شروع همه‌گیری کرونا برای اولین بار به‌صورت حضوری برگزار شد و بیش از ۴۰۰ بازدیدکننده از جمله شرکا، توزیع‌کنندگان و روزنامه‌نگاران از ۷۶ کشور منطقه در آن حضور داشتند.

ال‌جی به همدلی با جامعه محلی و تلاش برای تسریع تلاش‌های خود به بازارهای نوظهور با پتانسیل رشد، به طور مستمر فعالیت‌های مشارکت اجتماعی متنوع و تأثیرگذار را در راستای چشم‌انداز خود انجام خواهد داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید