۳۱ تیر ۱۴۰۲

ال‌جی بازار تایلند را با راهکارهای پیشرفته تهویه هوا شگفت‌زده می‌کند

ال‌جی تایلند در حرکتی که روی تعهد این شرکت نسبت به پایداری و نوآوری تأکید دارد، اخیراً از جدیدترین محصول خودش به نام Multi V i در سالن بزرگ رقص در پارک حیات بانکوک رونمایی کرد. این سیستم تهویه مطبوع پیشرفته دارای راهکار جریان مبرد متغیر (VRF) است که با موتور پیشرفته هوش مصنوعی ال‌جی عرضه می‌شود و عملکردی انقلابی دارد. تهویه مطبوع Multi V i با تمرکز بر بهره‌وری انرژی، راحتی کاربر و ویژگی‌های هوشمند، معیار جدیدی را برای عملکرد پایدار ساختمان و نتایج مثبت کسب‌وکار تعیین کرده است.

ال‌جی با آگاهی از نیازهای در حال تغییر در بازار B2B همچون افزایش کارایی عملیاتی در میان نوسانات اقتصاد جهانی و دنبال کردن بهره‌وری انرژی برای پاسخگویی به مسئله پایداری در بین نسل جوان، با استفاده از محصولات تهویه مطبوع خودش سعی در بر طرف کردن این نیازها داشته است. تهویه مطبوع LG Multi V i از ویژگی AI Smart Care بهره می‌برد، فناوری پیشرفته هوش مصنوعی که به طور خودکار در ده دقیقه ابتدایی شروع به کار محصول، سرمایش یا گرمایش را با توجه به تعداد افراد حاضر در اتاق و همچنین سطح رطوبت و دمای داخل و خارج ساختمان تنظیم می‌کند. ویژگی AI Indoor Space Care نیز در این محصول وجود دارد که با نگه داشتن فضای داخلی در دمایی مشخص، به بهره‌وری انرژی کمک می‌کند.

علاوه بر این، مدیریت انرژی هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند اهداف مصرف انرژی را تعیین کنند که می‌تواند به کاهش مصرف انرژی کلی محصول کمک کند و در نهایت نیز از مصرف بیش از حد انرژی و افزایش صورت حساب‌های ماهانه جلوگیری به عمل بیاورد.

تهویه مطبوع LG Multi V i نه تنها به صرفه‌جویی انرژی کمک می‌کند بلکه محیط داخلی راحتی را نیز ایجاد می‌کند و به ارتقای رفاه ساکنان و حمایت از عملکرد ساختمانی پایدار نیز کمک می‌کند. این محصول ویژگی‌های چشمگیر زیادی دارد که همگی به لطف موتور هوش مصنوعی قدرتمند آن هستند که تجربه کاربری یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهد. به‌عنوان مثال، سیستم Remote Upgrade به راهکارهای جریان مبرد متغیر اجازه می‌دهد تا به طور خودکار به آخرین نسخه به‌روزرسانی شوند، بدون اینکه نیازی به بازدید متخصصان از این محصول وجود داشته باشد. با توجه به تمام این ویژگی‌ها، این محصول کاملاً برای پاسخگویی به تقاضاهای در حال تغییر در مشاغل به‌ویژه در تایلند که موج گرمای فراگیر آن همچنان ادامه دارد، طراحی شده است.

در کنار غرفه‌های ال‌جی که ادغام یکپارچه فناوری‌های پیشرفته در راهکارهای تهویه مطبوع ال‌جی را نشان دادند، این رویداد با نمایش افتتاحیه پیشرفته‌ای همراه بود که درون مایه این نمایشگاه را ایجاد و توجه شرکت‌کننده‌ها را به خود جلب کرد. این نمایش حول موضوع «نوآوری پیشرفته برای آینده» بود و شامل اجرایی خیره‌کننده از دو رقاص بود. این بخش به سه قسمت، هوشمند، نوآورانه و تعاملی تقسیم شده بود که هر قسمت از آن نیز مزایای کلیدی تهویه مطبوع Multi V i را به نمایش گذاشت. این کار همچنین بر تقویت راهکارهای جدید تهویه مطبوع ال‌جی به‌عنوان نوآوری پیشرفته برای آینده تأکید داشت.

پس از نمایش، متاوی چیتلاداپون، مدیر فروش سیستم تهویه مطبوع B2B ارائه‌ای با عنوان «تسخیر جهان آینده با فناوری هوش مصنوعی» ارائه کرد. او قبل از معرفی تهویه مطبوع Multi V i که به‌خوبی با محیط و روند صنعت سازگار است، مروری بر صنعت تهویه مطبوع تجاری تایلند داشته و بینش‌ها و روندهای فعلی را به اشتراک گذاشته است. سپس پراپاپ پونین مدیر طراحی و اطلاعات محصول به روی صحنه آمد تا جزئیات محصول را توضیح بدهد و مزایای آن برای مشاغل و مشتریان شرکتی را شرح بدهد.

شایان ذکر است، حضور متیو دین بازیگر و ستاره تایلندی و کارآفرین نسل جدید به‌عنوان مهمان ویژه رنگ و بویی منحصربه‌فرد به این مراسم بخشیده بود. او بینش‌های ارزشمند خودش درباره مزایای هوش مصنوعی در تهویه مطبوع LG Multi V i را با حاضرین به اشتراک گذاشت و بر مزایای بالقوه آن برای مشاغل و کارآفرینان تأکید کرد. متیو دین همچنین تجربه دست اول خودش به‌عنوان یک کارآفرین را به اشتراک گذاشت و بر ضرورت فزاینده برای کسب‌وکار در افزایش کارایی عملیاتی تأکید کرد چراکه رقابت شدید و تقاضاهای مصرف‌کننده‌ها به‌سرعت در حال تغییر هستند. وی همچنین تأکید کرد که پیشرفت هوش مصنوعی می‌تواند نقشی حیاتی در پاسخ به نیازهای کسب‌وکارهای امروزی به‌ویژه از نظر کاهش هزینه‌ها و افزایش رضایت مشتری داشته باشد. با استفاده مؤثر از هوش مصنوعی، کسب و کارها می‌توانند رشد پایدار را تقویت کرده و در این بازار پویا پیشرفت کنند.

رویداد معرفی تهویه مطبوع LG Multi V i با حضور ۴۸ شرکت‌کننده از بیش از ۴۰ رسانه مختلف از سراسر تایلند از جمله رسانه‌های برتری همچون Amarin TV و MCOT و پوشش رسانه‌ای گسترده بسیار موفقیت بوده است. این پلتفرمی برای شرکت‌کنندگان فراهم کرد تا از تجربه‌ای همه‌جانبه درباره ویژگی و مزایای این تهویه مطبوع و همچنین سری محصولات تصفیه‌کننده هوا LG PuriCare از جمله رطوبت‌گیر LG PuriCare Dehumidifier و PuriCare 360 و همچنین PuriCare AeroFurniture لذت ببرند. در آینده، ال‌جی به نوآوری‌های خودش ادامه خواهد داد تا محیطی راحت‌تر را برای مصرف‌کنندگان خودش فراهم بیاورد و جایگاهش را به‌عنوان مبتکری در تجارت راهکارهای تهویه هوا و کولر گازی مستحکم کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید