۲۳ خرداد ۱۴۰۲

تسریع رشد اقتصادی در اندونزی با خط تولید جدید تهویه مطبوع MULTI V

چندین ماه پس از جشن ۳۲ سالگی ال‌جی اندونزی، این شرکت بار دیگر تعهد خودش به ایفای نقشی فعال در توسعه این کشور را نشان داده است. در تاریخ ۲۳ ماه مه و در طی یک مراسم پیش از افتتاحیه، این شرکت پیش‌گام در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی اعلام کرد که قصد دارد خط تولید جدیدی را به کارخانه خود در لگوک اضافه کند که در حال حاضر پایگاه تولید لوازم خانگی و دستگاه‌های مورد تقاضای داخلی و خارجی همچون ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و غیره است.

خط جدید LG MULTI V با راهکار جریان مبرد سیال (VRF) ال‌جی، محصولات تهویه مطبوعی را برای دفاتر تجاری و ساختمان‌ها تولید می‌کند. راهکارهای VRF این شرکت از همه‌کاره‌ترین و قدرتمندترین راهکارهای موجود در بازار هستند که باعث صرفه‌جویی بیشتر در انرژی می‌شوند و به ایجاد محیط داخلی راحت‌تر کمک می‌کنند. با توجه به رشد تقاضا برای ساختمان‌هایی با آگاهی بیشتر نسبت به حفاظت از محیط زیست در سراسر جهان، کارخانه جدید ال‌جی اندونزی کاملاً آماده تبدیل شدن به یک مرکز تولید برجسته برای واحدهای تهویه مطبوع MULTI V با بهره‌وری انرژی کارآمد است.

از طریق این توسعه بزرگ کارخانه، ال‌جی اندونزی قصد دارد تا تعهد خودش برای حمایت از طرح دولتی افزایش سطح تولید قطعات داخلی (TKDN) را نشان بدهد، طرحی که روشی بسیار مؤثر برای تقویت اقتصاد اندونزی به شمار می‌رود.

ال‌جی اندونزی با تولید طیف متنوعی از محصولاتی که به طور یکپارچه در روال‌های روزمره مردم بومی ادغام شده‌اند، امیدوار است جدیدترین توسعه‌اش بتواند منجر به همکاری‌های آتی با دولت اندونزی شود و این شرکت بتواند سهم بیشتری در رشد اقتصادی این کشور داشته باشد.

پس از تکمیل آماده‌سازی، اولین مرحله تولید قرار است در سه ماه چهارم سال ۲۰۲۳ میلادی آغاز شود و در ابتدا ۱۰۰ واحد تهویه مطبوع MULTI V در ماه را تولید کند و سپس با پیشرفت تولید، این تعداد افزایش یابد.

این شرکت علاوه بر کارخانه لگوک خود، یک مرکز تولید در سیبیتونگ بکاسی دارد که در حال حاضر به‌عنوان مرکز تولید تلویزیون‌ها، مانیتورها و دیگر محصولاتی است که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کنند. شایان ذکر است که این کارخانه همچنین یک مرکز اصلی تولید ال‌‎جی به شمار می‌رود که تقاضاهای رو به رشد بازار آسیا را پاسخگو است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید