۲۲ خرداد ۱۴۰۲

ال‌جی رطوبت‌گیر دوگانه اینورتر Whisen 2023 را عرضه کرد

ال‌جی الکترونیکس در اولین روز از ماه ژوئن سال 2023 اقدام به عرضه رطوبت‌گیر دوگانه اینورتر ویسن (Whisen Dual Inverter Dehumidifier) کرده است که بهترین عملکرد رطوبت‌زدایی را در کلاس خود دارد و با رنگ‌های جذاب خود حس و حال خوبی را به فضای خانه می‌دهد.

این محصول تازه با نصب «کمپرسور دوگانه اینورتر» که بخشی اصلی رطوبت‌گیر Whisen به شمار می‌رود، عملکرد رطوبت‌گیری قوی‌ای دارد. کمپرسور اینورتر دوگانه نیز دارای دو سیلندر است که مبرد را فشرده می‌کند، بنابراین، می‌تواند در هر بار خنک‌کنندگی بیشتری را انجام بدهد و عملکرد رطوبت‌زدایی و بازده انرژی بالا داشته باشد.

این محصول جدید به‌ازای هر ۱ کیلووات ساعت برق ۳.۲ لیتر و در هر محصول ۲۰ لیتری ۲.۸۱ لیتر رطوبت جذاب می‌کند. این دستگاه بالاترین راندمان رطوبت‌زدایی را در بین رطوبت‌گیرهایی با همان ظرفیت دارد که با رتبه بهره‌وری انرژی ثبت شده در آژانس انرژی کره به فروش می‌رسد. در مجموع ۸ نوع رطوبت‌گیر LG Whisen وجود دارد که شامل سه نوع جدید و ۵ نوع عرضه شده در سال گذشته می‌شود که همگی از نظر بازده مصرف انرژی درجه ۱ را گرفته‌اند.

علاوه بر این، در نتیجه آزمایشی که توسط ال‌جی الکترونیکس با یک آژانس تست و صدور گواهینامه به نام بوسان تکنوپارک انجام شده، آشکار شد هنگامی که محصول ۲۰ لیتری جدید در حالت رطوبت‌زدایی کم صدا کار می‌کند مصرف برقش در مقایسه با حالت رطوبت‌زدایی سریع حدود ۴۷ درصد کمتر است.

این محصول جدید همچنین اولین لوازم خانگی UP در میان رطوبت‌گیرهای LG Whisen به شمار می‌رود. علاوه بر این، رنگ‎‌های آرام‌بخش بژ و قهوه‌ای سفالی نیز به دقت توسط کارشناسان انتخاب شده‌اند تا با هر فضای داخلی هماهنگ باشند.

این محصول تازه عملکرد متفاوت و مدیریت بهداشتی رطوبت‌گیر Whisen را نیز به ارث برده است. عملکرد نانو UV به کار رفته در رطوبت‌گیر اینورتر دوگانه LG Whisen، فن را استریل می‌کند که باد را با UV LED می‌فرستد. مشخص شده که این عملکرد اثر ۹۹.۹ درصدی ضد باکتریایی بر علیه عفونت استافیلوکوکوس اورئوس دارد.

رطوبت‌گیر دوگانه اینورتر LG Whisen رطوبت داخل خانه را تشخیص می‌دهد و به طور خودکار سطح رطوبت را تنظیم می‌کند؛ در حالت رطوبت‎زدایی هوشمند (Smart Dehumidification) این محصول به‌سرعت اتاق‌های گرم و مرطوب را در فصل بارانی رطوبت‌زدایی می‌کند؛ در حالت رطوبت‌زدایی آرام (Quiet Dehumidification) این محصول عملکرد بی‌سروصداتری دارد؛ حالت‎های رطوبت‌زدایی مختلف موجود در این محصول نیز سبب شده تا با شرایط مختلف سازگار باشد.

مصرف‌کننده می‌تواند با اتصال این محصول به برنامه LG ThinQ روی تلفن هوشمند خود، در هر زمان و مکانی، وضعیت رطوبت‌گیر و همچنین رطوبت داخل خانه را بررسی کنند. لی جائه سونگ معاون بخش تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس در همین راستا اظهار داشته:

«ما از طریق رطوبت‌گیر جدید Whisen که بهترین عملکرد را در میان محصولات هم رده خودش دارد و با هر طراحی داخلی به‌خوبی هماهنگ است، یک تجربه متفاوت را برای مشتریان خود ارائه می‌کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید