۰۶ شهریور ۱۴۰۲

لوازم خانگی ال‌جی با راندمان انرژی بالا در نمایشگاه IFA 2023 به نمایش گذاشته شدند

ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه IFA 2023 مجموعه گسترده‌ای از لوازم خانگی خودش را ارائه می‌دهد که بازده انرژی درجه A و بالاتر را دارند. جدیدترین راهکارهای آشپزخانه، لباسشویی و زندگی این شرکت که برای زندگی پایدارتر طراحی شده‌اند و در قالب Net-Zero House در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار گرفتند، به نیاز روزافزون کاهش مصرف برق، هزینه‌های جاری و اثرات محیط زیستی پاسخ می‌دهند.

راهکار لباسشویی کارآمد با بهینهسازی هوش مصنوعی

جفت ماشین لباسشویی و خشک‌کن جدید ال‌جی با مصرف برق پایین، لباس‌ها را تمیز و خشک می‌کند. این ماشین لباسشویی رتبه‌بندی انرژی A-40 درصدی را دارد و این در حالی است که خشک‌کن آن با رتبه‌بندی انرژی A+++-20 درصدی است. شست‌وشوی پیشرفته لباس و همچنین توجه به پایداری محیط با AI Wash ال‌جی ارتقا پیدا کرده است، ویژگی‌ای که به‌طور هوشمند چرخه شست‌وشوی بهینه را انتخاب می‌کند تا ۱۰ درصد بیشتر از بافت پارچه لباس محافظت شود و طول عمر لباس افزایش پیدا کند. این ویژگی همچنین یک چرخه تخصصی دارد که از ورود ۶۰ درصد انتشار میکروپلاستیک از چرخه‌های شست‌وشوی لباسشویی به منابع آبی جلوگیری می‌کند.

این در حالی است که ویژگی AI Dry خشک‌کن ال‌جی قادر است تا وزن لباس، نوع پارچه و میزان رطوبت را تشخیص بدهد و زمان و دمای خشک کردن بهینه را برای انواع مختلف لباس تنظیم کند. عملکرد TurboDry با پشتیبانی از کمپرسور دوگانه این‌ورتر ال‌جی، گزینه‌ای کارآمد برای خشک شدن سریع‌تر لباس‌ها است. علاوه بر این، خشک‌کن جدید از مبرد R290 استفاده می‌کند که به دلیل پتانسیل کم گرمایش جهانی‌اش (GWP) شناخته شده است. برای تجربه کاربری راحت نیز ماشین لباسشویی و خشک‌کن به یک صفحه کنترل لمسی ال‌سی‌دی ارتقا یافته مجهز شده‌اند.

یخچال کم مصرف با عملکردی قوی

یکی دیگر از محصولات بسیار کارآمد، یخچال فریزر پایینی جدید ال‌جی است که رتبه‌بندی انرژی A-20 درصد را دارد. این یخچال فریزر مجهز به کمپرسور این‌ورتر هوشمند ال‌جی است که با تنظیم سرعت بر اساس شرایط واقعی، بهره‌وری انرژی چشمگیری را ارائه می‌دهد و همراه با ده سال گارانتی است. این کمپرسور فوق‌العاده و قابل اعتماد همچنین صدای کمتری نسبت به کمپرسورهای دیگر در همان رده تولید می‌کند که به‌معنای آن است یخچال آرام‌تر و در نتیجه فضای آشپزخانه آرام‌تر است. برای افزایش طراوت غذا نیز ویژگی LINEARCooling ال‌جی نوسانات دما را در محدوده ۰.۵ درجه سلسیوس نگه می‌دارد و این در حالی است که ویژگی DoorCooling+ خنک‌سازی سریع و یکنواخت را در هر گوشه یخچال ارائه می‌کند.

بسته کامل آشپزی با بهرهوری انرژی بالا

بهره‌وری انرژی A++ فر 24 اینچی InstaView ال‌جی مدیون عایق‌های پیشرفته، کنترل گرمایش بهینه و درب شیشه‌ای چهار لایه است؛ ترکیبی که در انرژی صرفه‌جویی می‌کند و اتلاف گرما را به حداقل می‌رساند. فناوری InstaView ال‌جی نیز به حفظ گرمای داخل فر کمک می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به باز کردن درب، پیشرفت پخت غذا را بررسی کنند.

ماشین ظرفشویی LG QuadWash با استفاده از موتور کم مصرف این‌ورتر Direct Drive ال‌جی بهره‌وری انرژی A-10 درصد را داشته و ظروفی تمیز و درخشان را ارائه می‌کند. این دستگاه پیچیده با برخورداری از اتصال به وای‌فای می‌تواند به برنامه LG ThinQ متصل شود و به کاربران این امکان را بدهد تا به‌راحتی عملکرد را کنترل و نظارت کنند، چرخه‌های جدید شستشو را دانلود کنند و مشکلات جزئی را با تشخیص هوشمند پیدا کنند.

لیو جائه چئول رئیس شرکت لوازم خانگی و راهکار هوای ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«لوازم خانگی با صرفه‌جویی در مصرف انرژی، به خانواده‌ها کمک می‌کنند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند و در نتیجه، هزینه‌های آب و برق آن‌ها کاهش یابد و ردپای کربنی آن‌ها نیز کمتر شود. ما به استفاده از فناوری‌های اصلی و پیشرو در صنعت ادامه خواهیم داد تا محصولاتی را برای زندگی مردم خلق کنیم که تأثیر کمتری روی کره زمین بگذارند.»

غرفه ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ در مسه برلین آلمان از ۱ تا ۵ سپتامبر دایر است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید