۲۷ اسفند ۱۴۰۲

ال‌جی در نمایشگاه AWE 2024 جدیدترین محصولات خانگی خودش ارائه می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است لوازم خانگی و فناوری‌های اصلی مرتبط با آن‌ها را در نمایشگاه جهانی لوازم خانگی و الکترونیکس (AWE) سال 2024 میلادی به نمایش بگذارد، نمایشگاهی که از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ مارس سال ۲۰۲۴ میلادی در شانگهای چین برگزار می‌شود. ال‌جی با همکاری با جینگ‌دونگ که یکی از بزرگترین شرکت‌های تجارت الکترونیک چین است، مجموعه‌ای از لوازم خانگی ممتاز را ارائه می‌کند که مصرف‌کننده‌های بومی می‌توانند آن‌ها را از طریق فروشگاه آنلاین جی‌دی خریداری کنند. در روز افتتاحیه نمایشگاه نیز یک پخش زنده برگزار خواهد شد.

این شرکت با تم «سبک زندگی خودتان را با ال‌جی ارتقا بدهید»، سبک زندگی خانگی ارتقا یافته‌ای را معرفی می‌کند که با وسایل نوآورانه این شرکت امکان‌پذیر شده است. این نمایشگاه گسترده شامل بخش LG x JD Alliance، بخش LG Innovation Tech، بخش Upgrade Your Lifestyle و همچنین بخش LG ThinQ Home، بخش MoodUP Bridge، بخش Air Solution Lounge و بخش Laundry Solution & Trendy Kitchen است.

بخش LG x JD Alliance لوازم پیشگامانه‌ای را که در جی‌دی در دسترس خواهند بود، به همراه فناوری‌های پیشرفته‌ای که به ال‌جی کمک کردند تا به یک شرکت بسیار مهم در بازار جهانی لوازم خانگی تبدیل شود، به نمایش می‌گذارد. در روز اول نمایشگاه AWE، ال‌جی و شرکت جی‌دی برای پخش زنده و نمایش راهکارهای خانگی مانند جدیدترین WashTower، LG Styler، یخچال‌های InstaView، کولرهای گازی و تلویزیون‌های OLED ۷۷ و ۸۳ اینچی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

در بخش Upgrade Your Lifestyle، ال‌جی مفهوم هماهنگ Fix & Max خودش را نشان خواهد کرد که در آن، لوازم خانگی به طور یکپارچه در محیط‌های آشپزخانه، مطالعه و اتاق نشیمن واقع‌گرایانه و شیک به نمایش گذاشته شدند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند خودشان شاهد باشند که چطور لوازم خانگی خیره‌کننده این شرکت چشم‌انداز ایجاد زندگی بهتر در خانه را با ایجاد فضایی مسکونی با محصولات لوازم خانگی، محصولات صفحه‌نمایش لایف‌استایل و محصولات فناوری اطلاعات محقق می‌کند.

بخش LG ThinQ Home در این نمایشگاه همچنین تجربه مدیریت هوشمند و در عین حال ساده و زیبای لوازم خانگی را نشان می‌دهد که توسط LG ThinQ UP ممکن شده است. جدیدترین پلتفرم ThinQ UP کنترل و مدیریت لوازم خانگی را آسان‌تر می‌کند، چه بخواهد دستگاه‌ها را روشن یا خاموش کند یا اینکه یکی از چرخه‌های تخصص متعدد موجود در لوازم هوشمند را انتخاب کند.

بخش MoodUP Bridge با رنگ‌های پر جنب‌وجوش و پویا، مطمئناً تجربه بازدیدکنندگان را به غرفه ال‌جی در نمایشگاه AWE 2024 جلب می‌کند. یخچال‌های ال‌جی با ویژگی MoodUP برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ میلادی معرفی شدند و دارای پنل‌های درب ال‌ای‌دی با قابلیت تغییر رنگ هستند که می‌توان با استفاده از برنامه LG ThinQ آن‌ها را مدیریت کرد.

با رفتن به بخش Seamless Air Solution Lounge، بازدیدکنندگان می‌توانند مجموعه کاملی از لوازم مراقبت هوای ال‌جی از جمله دستگاه PuriCare AeroTower، دستگاه AeroFurniture و دستگاه LG PuriCare Objet Collection HydroTower را شاهد باشند.

بخش LG Innovation Tech نیز فناوری هوش مصنوعی دایرکت درایو (AI DD) را معرفی می‌کند که روی ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن ال‌جی مجهز به جدیدترین فناوری Direct Drive Motor متمرکز است. فناوری AI DD با مراقبت هوشمندانه از لباس‌های شسته شده کاربران، وزن و نرمی پارچه را در هر بار شستشو بررسی می‌کند و سپس نیز به طور خودکار چرخه ایده‌آل برای بهبود عملکرد تمیزی و محافظت از لباس‌های شما را تعیین می‌کند. در همین حین نیز بازدیدکنندگان می‌توانند تاریخچه LG Styler و همچنین راهکارهای بهبود یافته مراقبت از لباس LG Styler جدید را شاهد باشند.

بخش Laundry Solution & Trendy Kitchen جایی است که در آن، بازدیدکنندگان می‌توانند راهکارهای مراقبت از لباس یکپارچه هوشمند ال‌جی و لوازم آشپزخانه با کارایی بالا را بیابند. در اینجا همچنین راهکار مراقبت از لباس هوشمند ال‌جی از جمله لباسشویی، خشک‌کن، راهکار مراقبت از لباس و اتو را شاهد خواهید بود. در بخش دیگر همین منطقه نمایشگاهی نیز می‌توان مجموعه متنوعی از یخچال‌های InstaView را با روکش‌های ساده و سازگار با دکور را مشاهده کرد.

بازدیدکنندگان می‌توانند به گشت‌وگذار خودشان در غرفه این شرکت در منطقه LG Objet Collection ادامه بدهند و زیبایی‌های منحصربه‌فرد و فریبنده محصولات LG Objet Collection را از نزدیک شاهد باشند.

این شرکت با هدف قرار دادن مشتریان جوان، مناطق منحصربه‌فردی را ایجاد کرده تا بازدیدکنندگان بتوانند به طور کامل و به‌صورت شخصی محصولات ال‌جی را تجربه کنند. بخش IT Gaming به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد تا بازی‌های واقعی را در مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear OLED و لپ‌تاپ‌های LG gram Pro اجرا کنند. بخش Camping & Relaxation نیز توجه بازدیدکنندگان جوان را به خودش جلب می‌کند، جایی که یک فضای زندگی تعاملی در فضای باز است و در آن می‌توان محصولاتی از جمله LG StanbyMe Go و LG CineBeam Q را شاهد بود که برای اولین بار در چین عرضه می‌شوند. علاوه بر این، مانیتور میکرو ال‌ای‌دی ۱۶۳ اینچی LG MAGNIT نیز نه‌تنها با کیفیت تصویر خودش بازدیدکنندگان را مجذوب می‌کند بلکه صفحه نمایش‌های قابل تنظیم در مقیاس بزرگ را برای رفع نیازهای مشتریان B2B ارائه می‌کند.

لیو جائه چئول رئیس شرکت راهکار هوا و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ما مشتاقیم که در نمایشگاه AWE 2024 به مشتریان چینی سبک زندگی ارتقا یافته‌ای را با لوازم خانگی و فناوری‌های نوآورانه خود معرفی کنیم. ال‌جی به ارائه راهکارهای زندگی هوشمند با قابلیت پاسخگویی به سلایق، ترجیحات و نیازهای منحصربه‌فرد هر مشتری ادامه خواهد داد.»

۱ نظر

حسین ۲ فروردین ۱۴۰۳ پاسخ

ال جی علاوه بر کیفیت به امکانات عالی معروف است. در سال های اخیر تولید محصولات میان رده در سبد تولیدات ال جی به کف رسیده این خوشنامی باعث شده متاسفانه محصولات تقلبی با برند ال جی در بازار ایران که فعلا امکان واردات محصولات و یا تولید انها در کشور وجود ندارد بعنوان یک معضل جدی دراید در برخی از محصولات علی رغم کیفیت و امکانات و دوام بالا متاسفانه با اقبال زیادی مواجه نشد در سال ۱۳۸۶ گوشی های موبایل ال جی در ایران در شرکت مادیران تولید می شد اما یک وقفه ۵ ساله در توقف تولید باعث شد ال جی سهم بازار خود را در بازار موبایل به رقبا واگذار نماید در دهه ۹۰ با عرضه گوشی پرچمدار G2 خوش درخشید من از اولین خریداران این گوشی بودم با گذشت بیش از یک دهه هنوز با باتری که روز اول خرید روی ان نصب بود کار می کند هر چند بدلیل قدیمی بودن نسخه آمدروید ( ۴.۴ ) بسیاری از برنامه های کاربردی مانند واتساپ ، اینستاگرام ، یوتیوپ و …. روی ان کار نمی کند این مرغوبیت در گوشی های میانرده مانند k4 و k10 که در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شد و من از اولین خریداران ان برای اعضای خانواده ام بودم به چشم میخورد اگر ال جی قبل از عرضه اخرین سری گوشیهای خود خبر توقف تولیدگوشی های همراه را اعلام نمیکرد با توجه به امکانات خوبی که این گوشیها داشتند امکان برگشت به دوران موفقیت گذشته در بخش تلفن های همراه وجود داشت هنوز هم ال جی در صنعت لوازم خانگی و ضوت و تصویر و تهویه و تبرید از محبوبترین برندهای بازار ایران به شمار میرود ده ها تولید کننده ایرانی برای افزایش فروش به استفاده از کمپرسور موتور صقحه نمایش و …. ال جی در محصولات خود حتی با چاپ لوگوی بزرگ ال جی برای افزایش فروش خود استفاده کرده و می نمایند امسال چهل و پنجمین سال ورود ال جی ( گلداستار سابق ) به بازار ایران است همکاری که ابتدا با مونتاژ محدود تلوزیون های ۱۴ اینچ ستاره طلایی و بعد با تولید انبوه تلوزیون های گلد استار و ال جی در سال ۱۳۵۸ در شرکت شهاب شروع شد و قطعا رکورد تولید تلوزیون رنگی و تبدیل شدن ان از یک کالای لوکس به کالاهی مصرفی در سال ۱۳۶۹ با تولید تلوزیون های ۲۰ اینچ ایرانی همگی بر اساس یک پلت فرم مشترک ( تلوزیون ۲۰ اینچ گلد استار ) شکست تیراژ تولید این مدل در شرکت شهاب ۳۰۰ دستگاه در روز و همزمان تولید ان با برند پیام در شرکت پیام ( بلموند سابق) کوفرد اصفهان ( ناسیونال سابق) جام جهان نما ( بلر سابق ) آریا ( فیلیپس سابق ) اطلس ( تولید کننده رادیو پخش خودروهای ایرانی با برند اطلس تحت لیسانس گلداستار ) و …. در همین سالها کمپرسورهای ارزان قیمت گلداستار با سه سال ضمانت جایگزین کمپدرسور های ژاپنی ماتسوشیتا ( صاخب برندهای ناسیونال و پاناسونیک ) دانفوس نکی ایتالیا شدند قطعا تبدیل شدن به رتبه یک فروش لوازم خانگی و رتبه دوم فروش تلوزیون در ایران در سایه کیفیت و قیمت مناسب این برند میسر گردیده است و علی رغم توقف تولید و ممنوعیت واردات هنوز هم در زمره پرفروش های بازار ایران است .

نظر دهید