۲۸ اسفند ۱۴۰۲

همکاری ال‌جی تایلند در نمایشگاه لوکس خودرو

ال‌جی تایلند (LG Thailand) به‌تازگی همکاری پیشگامانه‌ای را با ATTA Autohaus اولین نمایشگاه دیجیتالی مرسدس بنز در تایلند ایجاد کرده است تا تجربه بازدیدکنندگان را بازتعریف کند. این نمایشگاه و سرمایه‌گذاری انحصاری با در آمیختگی بی عیب‌ونقص از نوآوری و تجمل، فناوری پیشرفته ال‌جی را در محدوده مجلل ATTA Autohaus به نمایش می‌گذارد که شامل بزرگترین تلویزیون OLED جهان (۹۷ اینچ) در کنار تلویزیون OLED Posé و StanbyME است.

شرکت ATTA Autohaus برای ارائه یک سفر آوانگاردی که تقاضای فزاینده برای تجربه‌های با فناوری‌های پیشرفته را برآورده کند، از متخصصان ال‌جی کمک گرفته تا محیطی همه جانبه را ایجاد کنند که در آن، پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های امروزی تجربه نمایشگاهی ممتاز را دوچندان می‌کنند. این ترکیب کاملاً با تعهد ATTA Autohaus برای ترکیب یکپارچه تجربیات مشتریان آنلاین و آفلاین خودش مطابقت دارد.

فناوری پیشرفته OLED ال‌جی به‌خصوص بزرگترین تلویزیون OLED جهان به‌دقت در فضای نمایشگاه ادغام شده‌اند. این تلویزیون‌ها فراتر از هدف ارائه محتوای شفاف، اکنون نشان خودشان را در مأموریت ATTA Autohaus برای ارائه خلاقانه‌ترین و پایدارترین تجربه مشتری به ثبت رساندند. قرارگیری استراتژیک تلویزیون‌های ال‌جی در میان ۱۵ وسیله نقلیه گران قیمت محل برگزاری، هم افزایی هماهنگ بین فناوری و لوکس بودن را ایجاد می‌کند و نگاهی اجمالی از آینده فضاهای خرده‌فروشی خودروهای لوکس ارائه می‌دهد.

این همکاری، فناوری OLED ال‌جی را فراتر از تنظیمات سرگرمی معمولی گسترش می‌دهد. این تلویزیون‌ها نه‌تنها قدرت نمایشگر ال‌جی را نمایش می‌گذارند بلکه به ایجاد فضایی جذاب نیز کمک می‌کنند. تلویزیون OLED ۹۷ اینچی ال‌جی در بین سایر تلویزیون‌ها متمایز است و نشانی از تعهد این شرکت به پیشبرد مرزهای نوآوری بصری است و سینمایی‌ترین تجربه ممکن را در یک نمایشگاه خودروهای لوکس ارائه می‌کند.

ادغام فناوری ال‌جی موفقیت چشمگیری بود و جذابیت نمایشگاه را افزایش داد و در عین حال، مهمانان محترم را در سفر به دنیای وسایل نقلیه لوکس راهنمایی کرد. از آنجایی که تلویزیون‌های الهام‌بخش در سرتاسر مکان نصب شده‌اند، تعامل بازدیدکنندگان به طور قابل توجهی با صفحه‌های غوطه‌ورکننده حضور و جذابیت بازدیدکنندگان در وسایل نقلیه نمایش داده شده را افزایش یافته است. این همکاری تا جایی پیش می‌رود که معیار جدیدی برای تلاش‌های آینده تعیین می‌کند و نشان می‌دهد که چطور فناوری پیشرفته شایسته جایگاه خودش در بازار لوکس است و سطح نمایشگاه‌های خودرو در سراسر تایلند را بالا می‌برد.

این همکاری فراتر از یک همکاری معمولی بوده و ترکیبی متحول‌کننده از فناوری و تجمل بوده که به تغییر درک تجربه مشتری در صنعت خودروسازی لوکس کمک کرده است. این همکاری متضمن تعهد ال‌جی به نوآوری و توانایی آن برای ادغام یکپارچه فناوری‌های پیشرفته در وضعیت‌های مختلف سبک زندگی است که در نهایت، زندگی را برای همه مصرف‌کننده‌ها در سراسر جهان بهتر می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید