۰۵ فروردین ۱۴۰۳

ال‌جی جایزه عملکرد AHRI را برای هفتمین سال متوالی دریافت کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) جایزه عملکرد مؤسسه تهویه مطبوع، گرمایش و سرمایش (AHRI) را برای هفتمین سال متوالی دریافت کرده است. این جایزه بر برتری ال‌جی در زمینه راهکارهای HVAC تأکید دارد که همچنان از استانداردهای عملکرد، کارایی و قابلیت اطمینان برخوردار هستند.

مؤسسه AHRI  در سال ۱۹۵۳ میلادی تأسیس شده و انجمنی تجاری و بین‌المللی معتبری برای تولیدکنندگان راهکارهای HVAC، سرمایش و گرمایش آب است. اعضای فعلی این مؤسسه نیز شامل بیش از ۳۵۰ شرکت است که نماینده کشورها و مناطق مختلفی از سراسر جهان هستند.

ارزیابی‌های محصول مورد نیاز برای تعیین اینکه کدام شرکت‌ها در نهایت جایزه عملکرد AHRI را دریافت خواهند کرد، عمدتاً توسط Intertek انجام می‌شود، سازمان معتبری که در زمینه تست، گواهینامه و بازرسی فعالیت دارد.

برای سومین سال متوالی از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳، در مجموع ۶۲ راهکار HVAC ال‌جی در شش دسته محصول فرایند ارزیابی دقیق AHRI را با موفقیت پشت سر گذاشتند. محصولات ارزیابی شده ال‌جی نشان‌دهنده دسته‌های HVAC زیر هستند: تهویه بازیابی انرژی (ERV)، جریان مبرد متغیر (VRF)، پمپ حرارتی کوچک واحد (USHP)، چیلر آب خنک (WCCL)، چیلر هوا خنک (ACCL) و واحد کنترل هوا (AHU) است.

دستگاه فضای باز با ظرفیت بالای Multi V که یکی از راهکارهای برجسته ال‌جی است و برای جدیدترین جایزه عملکرد AHRI ارزیابی شده است، از کمپرسور اینورتر معروف این شرکت برای ارائه عملکردی قدرتمند و کم مصرف استفاده می‌کند. سیستم VRF برتر ال‌جی که در کشورهای نیمکره شمالی، جایی که زمستان‌ها می‌تواند فوق‌العاده سخت باشد، محبوبیت ویژه‌ای در بین مشتریان دارد که حتی در دماهای منفی ۳۰ درجه سانتیگراد گرمایش قابل اعتماد و مؤثری را در محیط داخلی فراهم می‌کند.

دستگاه Multi V S که در دسته USHP ارزیابی شده و شامل کویل‌های ترکیبی و پمپ‌های حرارتی دیواری است، یک راهکار فشرده و در عین حال قدرتمند VRF است که هزینه‌های عملیاتی پایین و راندمان بالا را ارائه می‌دهد. این دستگاه برای دفاتر کوچک و آپارتمان‌ها با فضای بالکن محدود مناسب است و از مبرد سازگار با محیط‌زیست استفاده می‌کند و شامل Ocean Black Fin با دوام ال‌جی و انواع عملکردهای کنترل سنجش پیشرفته است.

دستگاه AHU ال‌جی با دریافت این جایزه برای اولین بار، با کنترل گرمایش و سرمایش، تهویه و رطوبت داخلی، محیط داخلی تازه و راحت را تضمین می‌کند.

Core Tech ال‎‌جی نیز محصولات تهویه مطبوع این شرکت را ابا اجزای کلیدی راهکارهای تهویه مطبوع خودش مانند کمپرسورها و موتورها که به طور مستقل توسعه یافته‌اند، متمایز کرده است. علاوه بر این، ال‌جی رویکردی فعال برای سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه دارد که بر فناوری‌های پیشرفته از جمله مبدل‌های حرارتی، اینورترها و پمپ‌های حرارتی متمرکز است.

جیمز لی رئیس واحد تجاری راهکار هوا در شرکت لوازم‌خانگی و راهکار هوا ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«کسب جایزه عملکرد AHRI برای هفت سال متوالی نقطه عطف مهم و گواهی بر کیفیت و قابلیت اطمینان راهکارهای HVAC  ال‌جی است. ما به گسترش حضور خود در بازار جهانی تهویه مطبوع ادامه خواهیم داد و راهکارهای کارآمد و سازگار با محیط‌زیست ارائه می‌کنیم که مشتریان می‌توانند سال به سال به آن تکیه کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید