۲۱ آذر ۱۳۹۵

برنده سومین سولاردام ال‌جی در مسابقه سرآشپز خانگی

قرعه‎کشی سوم مسابقه سرآشپز خانگی ال‌جی از میان همه شرکت‌کنندگان مسابقه انجام شد و سومین و آخرین برنده مایکروویو سولاردام ال‌جی مشخص شد.

این قرعه‌کشی با حضور  داوران مسابقه، مدیران شرکت ال‌جی و گلدیران صورت گرفت و خانم زیبا زمانی با نام کاربری @zamani61ziba در اینستاگرام در مرحله سوم از قرعه‌کشی به عنوان برنده آخرین دستگاه مایکروویو سولاردام ال‌جی انتخاب شد. 

 

untitled

مرحله اول مسابقات سرآشپز خانگی ال جی با استقبال بی نظیر شما عزیزان به پایان رسید. مهلت ارسال دستور پخت غذا ها به اتمام رسیده است و هیئت داوران در حال بررسی تمامی دستور پخت های ارسال شده هستند.

از میان شرکت‌کنندگان که عکس و دستور پخت غذای خود را برای ما فرستاده اند، ۱۶ تیم دو نفره به مرحله اول راه می یابند. مرحله نهایی مسابقه در تهران برگزار می‌شود که هشت تیم برگزیده (در قالب تیم‌های دو نفره) به رقابت می‌پردازند.

lghcc

از میان هشت تیم شرکت‌کننده، چهار تیم به عنوان تیم منتخب برای مرحله نهایی به رقابت خواهند پرداخت. و در آخر یک تیم به عنوان تیم برنده به دوره آموزشی آشپزی جهانی در دبی  فرستاده شده و  علاوه بر آن به عنوان مربی آشپزی امکان ادامه همکاری با شرکت های ال جی و گلدیران را خواهند داشت.

زمان و مکان برگزاری مرحله دوم مسابقات سرآشپز خانگی ال جی پس از مشخص شدن بهترین سرآشپزها از طرف هیئت داوران متعاقبا اعلام خواهد شد.

گزیده‌ای از مراسم این قرعه‌کشی را در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید