۰۶ فروردین ۱۴۰۳

شرکت LG Magna گواهی سیستم مدیریت امنیت سایبری را دریافت کرد

پیشرانه الکتریکی LG Magna که سرمایه‌گذاری مشترکی بین ال‌جی الکترونیکس و Magna International است، اعلام کرده که توانسته از سازمان صدور گواهینامه جهانی TÜV Rheinland گواهی سیستم مدیریت امنیت سایبری (CSMS, ISO/SAE 21434:2021) را دریافت کند. این گواهی نشان می‌دهد که ال‌جی مگنا به طور کامل با مقررات و الزامات مربوط به امنیت سایبری خودرو مطابقت دارد و یک سیستم امنیتی جامع را پیاده‌سازی کرده که طراحی، توسعه، فعالیت‌ها و مدیریت امنیت سایبری پس از توسعه را پوشش می‌دهد.

وقتی مقررات امنیت سایبری WP.29 UNECE R155 به اجرا گذشته شود، حوزه‌ای که اهمیت روبه‌رشدی دارد، امنیت سایبری قرار است در بخش حمل‌ونقل مهم باشد. از ژوئیه سال ۲۰۲۴، تمام وسایل نقلیه تولید شده توسط OEMهای خودرو باید مجموعه تازه تأسیس مقررات مدیریت امنیت سایبری را برای دریافت تأییدیه را برآورده کنند، که پیش نیاز فروش وسایل نقلیه در ۵۶ کشور از جمله کشورهای عضو اتحادیه اروپا، بریتانیا، ژاپن و کره جنوبی است.

کشورهایی که این مقررات را پذیرفته‌اند، از خودروسازان می‌خواهند که تمام اجزا و سیستم‌ها را برای تهدیدات امنیت سایبری در طول چرخه عمر خودروهای خود آماده کنند. ISO/SAE 21434 یک استاندارد بین‌المللی مرتبط با امنیت سایبری خودرو است که فرایندهای ایجاد و حفظ امنیت سایبری از مرحله برنامه‌ریزی و توسعه تا ساخت، نگهداری و دفع خودرو را شامل می‌شود.

ال‌جی مگنا در حال ایجاد یک چارچوب امنیت سایبری قوی است تا اطمینان حاصل کند که می‌تواند تقاضای فزاینده خودروسازان جهانی برای قطعات پیشرفته و بسیار ایمن خودرو را برآورده کند. این شرکت یک فرایند جامع امنیت سایبری ایجاد کرده است که در طول عمر هر محصول اعمال و به طور سیستماتیک به روز می‌شود. این فرایند شامل شناسایی و ارزیابی تهدیدات امنیتی محصول و همچنین توسعه استراتژی‌های پاسخ مناسب در راستای الزامات ISO/SAE 21434 است. علاوه بر این، سیستم‌ها و فرایندهای نظارت بر ریسک برای اصلاح سریع مشکلات ایجاد شده‌اند.

ال‌جی که شریک نوآوری قابل احترامی است، به گسترش حضور خودش در بازار جهانی قطعات خودرو و راهکارهای آن ادامه می‌دهد. شرکت راهکارهای قطعات خودرو (VS) به دلیل توانایی‌هایش در سیستم‌های اطلاعات سرگرمی داخل خودرو (IVI) شهرت دارد، ال‌جی مگنا نیز در زمینه پیشرانه‌های خودروهای برقی قدرتمند است و این در حالی است که ZKW در زمینه سیستم‌های روشنایی پیشرفته خودروها پیشرو است. ال‌جی مگنا که در سال ۲۰۲۱ میلادی تأسیس شد، با به دست آوردن گواهی CSMS  توانسته جایگاه خودش به‌عنوان تأمین‌کننده مورد اعتماد قطعات خودرو تثبیت کند.

مدیر عامل ال‌جی مگنا یعنی چئونگ وون سوک بیان کرده:

«با افزایش حملات سایبری خودروها، تقاضا از سوی خودروسازان برای راهکارهای قطعات که امنیت سایبری قوی را تضمین می‌کنند به‌سرعت در حال افزایش است. ال‌جی مگنا به‌عنوان یک تأمین‌کننده بزرگ جهانی قطعات خودرو، قصد دارد به طور فعال هر گونه آسیب‌پذیری امنیتی را برطرف کند و سیستم‌ها و فرایندهای خودش را به طور مداوم تقویت کند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید