۲۱ تیر ۱۴۰۲

مدیر عامل ال‌جی از چشم‌اندازی برای تبدیل ال‌جی به شرکت راهکارهای زندگی هوشمند خبر داد

ال‎‌جی الکترونیکس (LG) از چشم‌انداز جسورانه‌ای برای تحول خودش خبر داده است تا از موقعیت فعلی‌اش به‌عنوان یک برند جهانی برتر لوازم خانگی به یک شرکت راهکار و محصولات زندگی هوشمند تبدیل شود. این کار می‌تواند تجارب متنوع‌تری را برای مشتریان به ارمغان بیاورد و در عین حال، درآمد سالانه ۱۰۰ تریلیون وون تا سال ۲۰۳۰ میلادی را برای این شرکت به همراه داشته باشد.

در یک سخنرانی بسیار مهم در پارک علوم ال‌جی در سئول کره جنوبی، مدیر عامل ویلیام چو اظهار داشت که این چشم‌انداز جسورانه بر سه موتور محرکه متمرکز است که شامل دنبال کردن کسب و کارهای جدید و خدمات مبتنی بر پلتفرم از طریق پیشرفت سبد کسب و کار، تسریع تجارت B2B و کاوش در زمینه‌های تجاری جدید مانند شارژ وسایل نقلیه الکترونیکی و سلامت دیجیتال است. مدیر عامل ال‌جی همچنین برقی‌سازی، سرویس‌دهی و دیجیتال‌سازی را به‌عنوان نقاط عطف کلیدی ال‌جی برای دستیابی به رشد سریع میان‌مدت تا بلندمدت معرفی کرده است.

مدیر عامل چو در همین رابطه اظهار داشته:

«ال‌جی به دنبال چشم‌انداز جسورانه‌اش برای تبدیل شدن و جهش به سمت یک شرکت راهکارهای زندگی هوشمند به جای متکی شدن بر موقعیت فعلی‌اش به‌عنوان بهترین برند لوازم خانگی است که محصولات با کیفیت ارائه می‌دهد و سعی دارد فضاها و تجربیات مختلفی را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. ما با ابداع روش کار و برقراری ارتباط برای رسیدن به این هدف، ال‌جی کاملاً جدیدی را ایجاد خواهیم کرد.»

مدیر عامل همچنین اهداف مالی شرکت را برجسته کرده است. آقای چو گفته:

«ما به Triple 7 دست خواهیم یافت که شامل میانگین نرخ رشد و سود عملیاتی ۷ درصد یا بیشتر و همچنین رساندن ارزش شرکت به EBITDA هفت است. با هدف افزایش فروش از ۶۵ تریلیون وون در سال گذشته به ۱۰۰ تریلیون وون تا سال ۲۰۳۰، ما خود را به‌عنوان شرکتی معرفی خواهیم کرد که به‌درستی توسط بازار و همچنین مشتریان شناخته شده است.»

آقای چو گفته که ال‌جی روی انتقال به مدل کسب و کار خدمات مبتنی بر پلتفرم، شتاب بخشیدن به حوزه‌های B2B و تهیه موتورهای رشد جدید مبتنی بر مزیت رقابتی متمرکز خواهد شد که سه ستون برای تمرکز بر تجربه مشتری است. پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۰ نسبت این سه رکن در فروش و سود عملیات به بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.

شرکت ال‌جی قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۵۰ تریلیون وون برای رشد کیفی کسب و کار سرمایه‌گذاری کند که شامل پیشرفت سبد کسب و کار به رهبری سه موتور رشد جدید است. این شامل سرمایه‌گذاری تحقیق و توسعه به ارزش بیش از ۲۵ تریلیون وون، سرمایه‌گذاری روی کارخانه‌ها به ارزش بیش از ۱۷ تریلیون وون و سرمایه‌گذاری استراتژیک به ارزش ۷ تریلیون وون است.

این شرکت همچنین به دنبال سرعت بخشیدن به گسترش تجارت B2B خودش است. درک غنی ال‌جی از مشتریان و همچنین دانش لازم برای برقراری ارتباط و همدلی با مشتریانی که در تجارت B2C بودند و در ۶۵ سال گذشته شاهد نوآوری‌های مداوم ال‌جی بودند، این شرکت را قادر می‌سازد تا به طور کامل به حوزه‌های تجاری، حمل‌ونقل و مجازی توسعه پیدا کند.

آقای ویلیام چو همچنین روی این موضوع تأکید کرده که ال‌جی در حال تسریع تغییرات در سطح شرکت، از فرهنگ شرکتی تا ارتباطات برند در هر نقطه ارتباط با مشتریان است تا به هدف نهایی خودش یعنی تبدیل شدن به برندی برسد که مشتریان را به خودش جلب کند و لبخند را به لبان آن‌ها بیاورد و در عین حال، مشتریان را قادر سازد که ارزش و فلسفه زندگی زیباست (Life’s Good) را احساس کنند. این شرکت همچنین در حال پیشبرد فعالیت‌های مدیریت ESG برای انجام مسئولیت‌های خودش به‌عنوان یک شهروند شرکت جهانی است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید