۰۴ دی ۱۴۰۲

راهنمای خرید بهترین ماشین خشک‌کن

با فرا رسیدن فصل سرما دیگر نمی‌توان لباس‌های خودمان را در بیرون برای خشک‌شدن آویزان کنیم. همین نیز باعث می‌شود تا شما به دنبال کارآمدترین و خلاقانه‌ترین خشک‌کن باشید تا لباس‌های خودتان را به شکلی سریع و ایمن خشک کنید. در این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی جدیدترین ماشین‌های خشک‌کن ال‌جی در سال 2023 میلادی بپردازیم.

درباره بهترین ماشین خشک‌کن ال‌جی در سال 2023

اگر این سؤال برای شما پیش آمده که چه نوع ماشین خشک‌کنی برای شما بهتر است، ماشین خشک‌کن کاملاً جدید LG Front Load Condenser Tumble Dryer پاسخ شما است چراکه تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند. در ادامه ویژگی‌ها و جزئیات این ماشین خشک‌کن آمده است:

اندازه و ظرفیت

این ماشین خشک‌کن با ابعاد ۶۱۰×۸۵۰×۶۰۰ ماشینی جمع و جور با ظرفیت ۹ کیلوگرم است که برای مصارف خانگی ایده‌آل است. جدای از عملکردش، این محصول طراحی مدرن و شیکی نیز دارد که فضای خانه و اتاق لباسشویی خانه شما را زیباتر می‌کند.

فناوری پمپ حرارتی

خشک‌کن پمپ حرارتی ال‌جی مظهر مراقبت ملایم است. این خشک‌کن در دمای کمتری کار می‌کند و همین نیز باعث می‌شود تا رویکرد ملایم‌تری با لباس‌های شما داشته باشد و در مصرف برق نیز صرفه‌جویی کند.

سنسور خشک

ماشین خشک‌کن ال‌جی با سنسور رطوبت توکار خودش، عملکرد خودش را به خوبی تنظیم می‌کند و از خشک شدن لباس‌ها در اولین تلاش مطمئن می‌شود.

مبرد سازگار با محیط‌زیست

انتخاب مبرد R290 توسط ال‌جی به معنای آن است که این مبرد سازگار با محیط‌زیست است و پتانسیل گرمایش جهانی کمتری دارد و دلیل آن نیز سرعت سرمایش سریع و راندمان تبرید بالا است. همچنین، این محصول با داشتن رتبه انرژی A++ و مصرف سالانه ۲۳۵ کیلووات ساعت در سال، قطعا دوستدار محیط‌زیست است.

قابلیت چرخش خودکار

وقتی لباس‌ها پس از اتمام چرخه خشک‌کن در داخل دستگاه باقی می‌مانند، چروک می‌شوند. قابلیت چرخش خودکار ویژگی‌ای است که بدون هیچ گونه گرمایی و به‌صورت خودکار لباس‌ها را داخل ماشین می‌چرخاند، آن هم تا زمانی که شما آن‌ها را بیرون بیاورید.

برنامه‌های زمانی

 ماشین خشک‌کن ال‌جی برای هر فردی با هر نیازی زمان‌های مختلف خشک کردن را طراحی کرده که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ۱۳۸ دقیقه برای لباس‌های سنگین و زیاد
  • ۱۷۹ دقیقه برای حالت پر ماشین
  • ۱۰۷ دقیقه برای حالت نیمه پر ماشین

امکانات اضافه شده

ماشین خشک‌کن ال‌جی قادر است تا در ۶۵ دسی‌بل کار کند و این به معنای آن است که کارکرد بسیار آرامی دارد. از جمله دیگر امکانات این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمان‌بندی از پیش تعیین شده
  • هشدار تکمیل چرخه
  • شاخص‌های پیشرفته چرخه
  • یادآوری تعمیر و نگهداری
  • افزایش ایمنی
  • ردیابی انرژی
  • هشدارهای فیلتر

نحوه استفاده از ماشین خشک‌کن لباس ال‌جی

با چشم‌انداز تبدیل این محصول به بهترین خشک‌کن لباس در سال ۲۰۲۳، ما این محصول را به نحوی طراحی کردیم که به‌راحتی مورد استفاده قرار بگیرد؛ بنابراین، پیروی از دستورالعمل‌های سازنده برای ایمنی و عملکرد مطلوب بسیار مهم است. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای اطمینان از اینکه لباس‌های شما هر بار کاملاً خشک شوند، آورده شده است.

۱. اجرای اولیه

قبل از اینکه چرخه‌های خشک کردن عادی خودتان را انتخاب کنید، خشک‌کن را به مدت ۵ دقیقه تنظیم کنید تا کار کند تا با این کار، درام گرم شود. همچنین توصیه می‌کنیم که در چند چرخه اول درب را باز کنید تا هر گونه بوی داخلی خارج شود.

۲. بررسی‌های اولیه

این بررسی‌ها شامل موارد زیر است:

بررسی لینت: قبل از شروع به کار دستگاه، فیلتر پرز یا کرک را بررسی کنید چراکه گرفتگی فیلتر می‌تواند فرایند خشک شدن را طولانی‌تر کند.

سینی آب: تخلیه سینی آب ممکن است زودتر از موعد قطع شود. گاهی اوقات ال‌ای‌دی ممکن است یک E نشان بدهد و این علامت بیان می‌کند که سینی آب رطوبت متراکمی دارد. سینی پر می‌تواند مانع از تخلیه خشک‌کن شود.

۳. قرار دادن لباس‌ها

لباس‌های خودتان را بر اساس مواد و رطوبت طبقه‌بندی کنید و سپس آن‌ها را به نحوی در داخل ماشین قرار بدهید که در بین درب ماشین گیر نکنند و دچار آسیب به لباس و ماشین نشوند.

۴. حالت را انتخاب کنید

دکمه انتخاب برنامه را برای مشخص کردن روش خشک کردن ترجیحی خودتان انتخاب کنید.

۵. شروع فرایند خشک کردن

دکمه شروع و مکث را بزنید. با این کار ماشین به طور مختصر درام را برای حدود ۱۰ ثانیه هوادهی می‌کند و آن را برای مرحله اصلی خشک کردن آماده می‌کند.

۶. بازیابی

پس از پایان چرخه، درب را با احتیاط باز کنید و لباس‌های خودتان را بیرون بیاورید.

نکته: پس از خالی کردن ماشین، برای مدت کوتاهی درب را نیمه باز یا کاملاً باز بگذارید تا دستگاه بوی تازگی بگیرد.

راهنمای آماده کردن لباس‌ها برای قرار دادن در ماشین خشک‌کن

همیشه اطمینان حاصل کنید که هیچ لباس بین خشک‌کن و درب آن گیر نکرده است. چنین سهل‌انگاری‌هایی می‌تواند منجر به آسیب زدن به لباس در طول فرایند خشک کردن شود.

همیشه سعی کنید مطابق با همان چرخه انتخابی خود، مقدار لباس کافی و به‌اندازه را داخل ماشین قرار بدهید. خشک‌کن بیش از حد پر شده، کارایی خشک کردن کمتری دارد و می‌تواند منجر به چروک شدن لباس‌ها شود.

از قرار دادن لباس‌های بسیار خیس در خشک‌کن خودداری کنید. چنین کاری هم مدت زمان خشک شدن و هم مصرف انرژی را افزایش می‌دهد. قبل از انتقال لباس به خشک‌کن، مطمئن شوید که به‌اندازه کافی در ماشین لباسشویی چرخیده‌اند و کمترین رطوبت را دارند.

وقتی ماشین در حال خشک کردن مجموعه‌ای پارچه‌های مختلف است، ممکن است مدت زمان خشک کردن طولانی شود. در چنین مواردی، نمایش زمان باقیمانده ممکن است راکد بماند تا زمانی که زمان واقعی و نمایش داده شده با هم هماهنگ شوند.

سعی کنید لباس‎‌های خودتان را بر اساس اندازه و نوع پارچه دسته‌بندی کنید و سپس آن‌ها را بر طبق چرخه متناسب با نوع پارچه در داخل ماشین خشک‌کن قرار بدهید.

سخن پایانی

حالا با استفاده از راهنما و نکات گفته شده در بالا می‌توانید با استفاده از ماشین خشک‌کن لباس ال‌جی در سال ۲۰۲۳ در آب‌وهوای سرد و زمستانی، لباس‌هایی خشک، گرم و تازه داشته باشید.

زندگی خوب است!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید