۰۴ دی ۱۴۰۲

ال‌جی از مانیتور هوشمند LG MyView بدون نیاز به اتصال رایانه رونمایی کرد

در سال‌های اخیر بازار مانیتور هوشمند رشد پیدا کرده و در این میان نیز تقاضای خانواده‌های تک‌نفره و مشتریانی که می‌خواهند در هر اتاق یک تلویزیون داشته باشند، زیاد شده است. با توجه به این تقاضا و تغییرات مختلف در سبک زندگی مشتریان، ال‌جی الکترونیکس (LG) مانیتورهای هوشمند LG MyView را عرضه کرده است؛ مدل ‘ 32SR70U’ طراحی یکپارچه و کیفیت تصویر واضح 4K دارد و این در حالی است که مدل ‘ 32SR83U’ حاشیه‌ای باریک دارد که غوطه‌وری صفحه‌نمایش را افزایش می‌دهد و با توجه به محیط استفاده نیز موقعیت صفحه را تنظیم می‌کند.

مانیتور LG MyView مانیتور هوشمند جدیدی است که به پلتفرم نرم‌افزاری webOS خودش مجهز است و بدون نیاز به پی‌سی به اینترنت متصل می‌شود تا بتوان از مشاهده OTT گرفته تا پخش ورزشی، آموزشی و… لذت برد. این مانیتور معنای صفحه‌نمایش هوشمند زندگی را شامل شده که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید از همه چیزی که می‌خواهید در فضای خود (My) تجربه کنید، ببینید (View) و لذت ببرید.

این دو مدل تازه مجهز به صفحه‌نمایش ۳۲ اینچی 4K هستند که زوایای دید عالی‌ای دارند. این مانیتورها ۹۵ درصد از DCI-P3 طیف رنگی Digital Cinema Initiatives را برآورده می‌کنند و رنگ‌های غنی و دقیقی را ارائه می‌دهند.

همچنین آن‌ها مجهز به عملکردهای مختلف و راحت هستند. بر اساس پلتفرم webOS شما می‌توانید به‌راحتی از LG channels و خدمات OTT داخلی و بین‌المللی و همچنین محتواهایی همچون تناسب اندام و آموزشی را استفاده کنید. با دسترسی از راه دور به یک رایانه ابری، می‌توانید به‌راحتی با استفاده از MS Office روی اسناد کار کنید یا اینکه برنامه‌های وارد شده خودتان را در Google Calendar بررسی کنید.

علاوه بر این، این مانیتورها مجهز به Airplay 2 و Miracast هستند که می‌توان به‌راحتی صفحه را با دستگاه‌های Android OS و iOS به اشتراک گذاشت. این مانیتور همچنین به‌عنوان یک هاب هوشمند خانگی برای گوش دادن به موسیقی با اتصال ایربادهای بلوتوث، هدست و غیره کاربرد دارد یا اینکه می‌توان با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ لوازم‌خانگی را بررسی یا کنترل کرد.

سیونگجین اوه مدیر بازاریابی ال‌جی الکترونیکس کره جنوبی بیان کرده:

«با صفحه‌نمایش لایف استایل جدید LG MyView، ما تجربه جدیدی را ارائه خواهیم کرد که در آن مشتریان می‌توانند از محتویات مختلفی که می‌خواهند از OTT  گرفته تا آموزش را در یک جا استفاده کنند و لذت ببرند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید