۲۶ اسفند ۱۴۰۲

تجربه سینمایی 4K با پروژکتور LG CineBeam Q

ال‌جی الکترونیکس (LG) به دنبال عرضه جهانی LG CineBeam Q (مدل HU710PB) است. این محصول از تاریخ ۱۸ ماه مارس با مزایای انحصاری برای پیش سفارش در دسترس خواهد بود. عرضه جهانی این محصول از این ماه در کره جنوبی آغاز خواهد شد و از ماه آوریل نیز در دیگر بازارها همچون آمریکا، کانادا، استرالیا، آلمان، اسپانیا، فرانسه، انگلیس و چندین کشور دیگر در آسیا و منطقه خلیج فارس عرضه خواهد شد. علاوه بر این، عرضه این پروژکتور نوآورانه قرار است در کشورهای بیشتری گسترش پیدا کند.

پروژکتور LG CineBeam Q در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شده بود و به نحوی طراحی شده تا سبک زندگی کاربران را تکمیل کند و با طراحی جمع‌وجور خودش که دارای دسته قابل چرخش ۳۶۰ درجه است، حداکثر قابلیت حمل را فراهم می‌آورد. پروژکتور CineBeam Q برای انتقال یکپارچه بین تنظیمات داخلی و خارجی در نظر گرفته شده و مناسب کاربرانی است که به دنبال تجربه‎‌های سرگرمی عالی و بدون محدودیت مکان هستند.

پروژکتور LG CineBeam Q انعطاف‌پذیری را برای مصرف بی‌دردسر محتوا در هر زمان و هر مکانی فراهم می‌کند. این محصول چه به‌عنوان یک کمک آموزشی برای خانواده‌ها به کار گرفته شود یا به‌عنوان صفحه‌نمایش سینمایی برای دورهمی‌ها، محصول لایف استایل همه کاره‌ای در هر اتاق یا فضای باز به شمار می‌رود. پروژکتور CineBeam Q وقتی استفاده نشود نیز همانند یک لوازم خانگی شیک به نظر می‌رسد و با طراحی مینیمال خودش، با هر فضایی همخوانی دارد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند عملکرد Light Drawing آن را فعال کنند تا با تصاویر دیجیتالی جذاب، حال و هوای محیط را بهبود ببخشند. این ویژگی نقشه‌برداری تصویر، تصاویر را روی دیوار پخش می‌کند و اتاق را با نورپردازی آرام ارتقا می‌بخشد.

پروژکتور CineBeam Q فراتر از طراحی قابل‌حمل خودش است و از به خطر انداختن کیفیت تصویر فوق‌العاده امتناع می‌کند و تصاویری با وضوح خیره‌کننده 4K UHD را تا ۱۲۰ اینچ ارائه می‌دهد و تصاویری زنده و پویا را با کنتراست 450,000:1 و پوشش ۱۵۴ درصدی طیف رنگی DCI-P3 ارائه می‌کند.

پروژکتور CineBeam Q دارای ویژگی‌های همه کاره و راحت است که به طور مؤثر مشکلات قابل حمل مرتبط با پروژکتورهای معمولی را حل می‌کند که می‌تواند برای راه‌اندازی و جابه‌جایی دردسر ایجاد کند. ویژگی فوکوس خودکار این محصول همراه با Auto Screen Adjustment مکان و اندازه تصویر را بهینه می‎‌کند و یک تجربه تماشای همه‌جانبه‌ای را در هر فضایی ایجاد می‌کند و به دور از هر گونه دردسرهای فرایند راه‌اندازی است. این محصول با جدیدترین نسخه پلتفرم بصری webOS ال‌جی تجهیز شده و بینندگان می‌توانند تمام برنامه‌های مورد علاقه خودشان را با دسترسی یکپارچه به سرویس‌های استریم محبوبی همچون نتفلیکس، دیزنی پلاس، پرایم ویدیو و یوتیوب تماشا کنند. علاوه بر این، این محصول به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون زحمت محتوای دستگاه‌های هوشمند خودشان را از طریق AirPlay 2 و Miracast به اشتراک بگذارند.

وای اس لی رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«پروژکتور LG CineBeam Q به‌عنوان یک پروژکتور نه‌تنها به‌خاطر کیفیت تصویر استثنایی و جلوه‌های بصری چشمگیر بلکه به‌خاطر توانایی آن در ترکیب یکپارچه با هر محیط خانه به‌عنوان اثری هنری بسیار منحصربه‌فرد و برجسته است. دوستداران محتوا از قابل حمل بودن این مجموعه پروژکتورها خوشحال خواهند شد که تجربه تماشای سینمایی بی‌نظیری را در هر زمان و هر مکان ارائه می‌دهد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید