۰۵ شهریور ۱۴۰۲

آثار هنری نمایشگاه Frieze Seoul 2023 در تلویزیون‌های ال‌جی به نمایش گذاشته شدند

نمایشگاه Frieze Seoul 2023 یکی از نمایشگاه‌های هنری مشهور جهانی به شمار می‌رود که شریک رسمی ال‌جی الکترونیکس نیز است و در آن، آثار هنری از استادان بزرگ با تلویزیون‌های OLED به نمایش گذاشته می‌شوند.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی بر اساس ۱۰ سال نوآوری، کیفیت تصویری با جزئیات بسیار بالا را از طریق فناوری پردازش تصویر خود ارائه می‌دهند، فناوری‌ای که بسیار پیشرفته‌تر شده است. این تلویزیون‌ها به طور خاص برای به نمایش گذاشتن آثار هنرمند کیم هوانگ هی مورد استفاده قرار گرفتند، کسی که هر ستاره درخشان در فضا را با نسبت کنتراست فوق‌العاده، بیان سیاه و زاویه دید تقریباً عالی بیان می‌کند.

قبل از اینکه نمایشگاه فریز سئول از ششم ماه سپتامبر به مدت چهار روز در کوئکس در گانگنام گو سئول برگزار شود، ال‌جی الکترونیکس ویدئوهای پیش‌نمایشی از آن را روی چهار صفحه‌نمایش بسیار بزرگ به نمایش درآورده، صفحه‌نمایش‌هایی که در برج رسانه‌ای پارناس در سامسونگ دونگ، ساختمان دیجیتال چوسان ایلبو در مقابل شهرداری، موزه هنر ایلمین در گوانگوامون و ساختمان داوو یوتوپیا در جامسیل قرار گرفته‌اند. نمایشگاه فریز در کنار Art Basel یکی از دو نمایشگاه هنری بزرگ در جهان است که روند جدیدی در هنر معاصر را ایجاد کرده و رهبری می‌کند.

این ویدئوهای پیش‌نمایش حاوی شعری از شاعر فقید کیم کوانگ سئوپ است که اشتیاقش برای یک دوست را با ستاره‌ای در آسمان سیاه شب بیان می‌کند. در این ویدئو اثر هنرمند فقید کیم وان کی نیز به چشم می‌خورد که جهان را با نقاط بی‌شماری به تصویر کشیده که یادآور دوستان و زادگاهش است و توجه رهگذران را به خودش جلب می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس از سال ۲۰۲۱ شریک جهانی نمایشگاه هنر فریز بوده است. پس از اجرای مجسمه‌های ان‌اف‌تی با همکاری مجسمه‌ساز مشهور جهانی بری ایکس بال در نمایشگاه فریز لس‌آنجلس که در اوایل سال جاری میلادی برگزار شده بود، تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی مختلف در نمایشگاه فریز نیویورک در ماه مه سال جاری استفاده شدند تا آثار هنری را به نمایش بگذارند.

ال‌جی الکترونیکس به پروژه هنری اوال‌ای‌دی خودش ادامه می‌دهد و با قرار دادن نقاط قوت تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی در مرکز توجه، به همکاری با بخش هنری ادامه خواهد داد. سطح منحصربه‌فرد تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی ال‌جی این است که ارزش هنری هنرمندان را از طریق کیفیت تصویر خارق‌العاده خود به تجربه مشتری درخشانی تبدیل کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید