۱۴ شهریور ۱۴۰۲

کارخانه جدید پیشرانه الکتریکی LG Magna در مجارستان ساخته می‌شود

پیشرانه الکتریکی ال‌جی مگنا (LG Magna e-Powertrain) سرمایه‌گذاری مشترک شرکت ال‌جی الکترونیکس و مگنا به شمار می‌رود که در سال ۲۰۲۱ میلادی شکل گرفته است. در نمایشگاه IAA Mobility 2023 اعلام شد که ال‌جی مگنا قرار است با ساخت تأسیساتی تازه در میشکولتس مجارستان، فعالیت خودش را گسترش بدهد. این تأسیسات در منطقه صنعتی این شهر واقع شده و دارای زیرساخت‌های توسعه‌یافته خواهد بود و از نظر استراتژیک نیز نزدیک مشتریان OEM و دیگر تأسیسات مگنا در منطقه است. این شرکت همچنین از طرف دولت مجارستان و مقامات محلی بسیار حمایت شده است.

تأسیسات جدید شرکت ال‌جی مگنا قرار است در سال ۲۰۲۵ میلادی تکمیل شود و تولید خود را با موتورهای الکتریکی آغاز خواهد کرد و به دنبال آن است تا مجموعه‌ای از راهکارهای پیشرانه الکتریکی را در آینده ارائه بدهد که شامل اینورترها و شارژرهای داخلی برای بازار در حال رشد خودروهای الکتریکی است.

این تأسیسات ۲۸۴ هزار فوت مربع مساحت دارد و اولین عملیات تولیدی ال‌جی مگنا در اروپا خواهد بود و در شروع اولیه تولیدش در سال ۲۰۲۶، انتظار می‌رود که این شرکت حدود ۲۰۰ شغل جدید ایجاد کند.

دیبا ایلونگا مدیر شرکت مگنا گفته:

«افزودن تأسیسات جدید مجارستان نقطه عطف دیگری برای این شرکت مشترک در اجرای برنامه رشد خودش به شمار می‌رود. با این تأسیسات تازه که اولین تأسیسات ال‌جی مگنا در اروپا است، این شرکت در موقعیت مناسبی قرار خواهد گرفت تا تقاضای مشتریان را پاسخ بدهد و با افزایش خودروهای برقی در سطح جهانی همگام شود.»

یون سئوک هیون مدیر شرکت راهکار قطعات خودرو ال‎‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«تأسیسات جدید ما گواهی بر رشد قابل‌توجه کارخانه پیشرانه الکتریکی ال‌جی مگنا است که به لطف مشارکت قوی بین ما است. هدف این تأسیسات جدید برآورده کردن خواسته‌های خودروسازان اروپایی است و تعهد ما نسبت به ارائه راهکارهای نوآورانه به مشتریان را نشان می‌دهد.»

همان‌طور که صنعت به سمت الکتریکی سازی خودروها پیش می‌رود، شرکت پیشرانه الکتریکی ال‌جی مگنا به خودروسازان مجموعه‌ای گسترده از راهکارهای قطعات خودرو ارائه می‌دهد که الکتریکی سازی و عملکرد را ممکن می‌سازد.

چئونگ ون سوک مدیر اجرایی شرکت پیشرانه الکتریکی ال‌جی مگنا اظهار داشته:

«این تأسیسات جدید به دنبال تقویت رشد ال‌جی مگنا در بازار اروپا است. در کنار تأسیساتی در مکزیک، چین و کره جنوبی، این تأسیسات در مجارستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چراکه موقعیت این شرکت به‌عنوان شرکت راهکارهای حمل‌ونقل در بازار جهانی در حال رشد خودروهای برقی را تقویت می‌کند.»

این سرمایه‌گذاری مشترک، از تخصص شرکت مگنا در سیستم‌های پیشرانه الکتریکی و برتری عملیاتی و همچنین توانایی‌های ال‌جی در توسعه قطعات برای موتورهای الکتریکی، اینورترها و شارژرهای داخلی بهره می‌برد. همین همکاری در طراحی، مهندسی و تولید سبب شده که شرکت پیشرانه الکتریکی ال‌جی مگنا به هر دو شرکت اجازه بدهد تا در روندهای جاری بازار سرمایه‌گذاری کنند و نیازهای مشتریان را با راهکارهای نوآورانه پاسخ بدهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید