۱۳ شهریور ۱۴۰۲

نمایش شفق قطبی در آسمان شب با تلویزیون OLED ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس (LG) در جشنواره نور سئول به نام Seoul Light DDP 2023 حضور پیدا کرده تا هنر چیدمان در فضای باز و خود نورانی را به نمایش بگذارد. این جشنواره تا دهم ماه سپتامبر در میدان دیزاین دونگ دمون شهر سئول دایر است و در آن نیز نمایشگر OLED نمایشی مسحورکننده از شفق قطبی را به نمایش خواهد گذاشت.

ال‌جی الکترونیکس برای این جشنواره با هنرمند مشهوری به نام دن آشر همکاری کرده است. نمایش Borealis DDP Dan Asher × LG OLED پدیده بسیار زیبا و طبیعی شفق قطبی را از طریق آسمان شب و نمایشگر اوال‌ای‌دی ال‌جی به نمایش می‎گذارد.

دن آشر به خاطر اثر BOREALIS خودش شهرت دارد که با استفاده از تجهیزات ویژه‌ای همچون مه‌پاش و لیزر، مه‌ای برای به نمایش گذاشتن واقعی شفق قطبی ایجاد می‌کند. در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان می‌توانند از اثر هنری شفق قطبی دن آشر لذت ببرند که آسمان شب را با موسیقی زیبایی در فضای باز نمایشگاه رنگ‌آمیزی می‌کند.

نمایشگر اوال‌ای‌دی بزرگی که در فضای باز نمایشگاه قرار دارد نیز این امکان را به بازدیدکنندگان می‌دهد تا بتوانند از این اثر هنری از طریق این نمایشگر لذت ببرند. این نمایشگر متشکل از ۱۲ واحد ۵۵ اینچی از اوال‌ای‌دی منحنی است. کیفیت تصویر ظریف و نسبت کنتراست فوق‌العاده به‌وضوح رنگ‌های زیبای شفق قطبی در آسمان شب کمک کرده و تعجب تماشاگران را برانگیخته است.

مزیت نمایشگر اوال‌ای‌دی این است که رنگ‌ها را به طور دقیق و بدون اغراق به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، ‌از آنجا که نیازی به نور پس‌زمینه ندارد، می‌تواند خم یا رول شود و حتی می‌توان آن را به شکل شفاف ساخت و بنابراین، از آن به طور گسترده‌ای به‌عنوان بخشی از آثار هنری استفاده می‌شود و به بخشی از خود هنر تبدیل شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید