۱۳ شهریور ۱۴۰۲

ال‌جی فضای مسکونی منحصربه‌فرد Bon Voyage را ارائه کرد

Bon Voyage یک فضای مسکونی سفارشی است که قابلیت تحرک به آن اضافه شده و در دو طبقه با مساحت ۲۰ متر مربع طراحی شده است. این سازه به مشتریان این امکان را می‌دهد تا در هر جایی که می‌خواهند، اسکان پیدا کنند و از سبک زندگی خود لذت ببرند که هماهنگ با محیط اطراف آن‌ها است.

ال‌جی الکترونیکس به طور فعالانه دانش خودش در زمینه طراحی فضای زندگی که از پیشگامی در بازار جهانی لوازم‌خانگی به دست آورده را در این فضای مسکونی منحصربه‌فرد منعکس کرده است. یک راهروی مورب که استفاده از فضا را به حداکثر می‌رساند، پله‌های ارگونومیک و ساختارهای تعبیه شده برای عریض‌تر جلوه دادن فضای داخلی از جمله ویژگی‌های برجسته این خانه به شمار می‌رود و این در حالی است که یکی از دیوارها دارای پنجره‌ای است که حس و حال محیط بیرونی را به فضای داخلی اضافه می‌کند. داخل Bon Voyage مجهز به سیستم تهویه مطبوع، لوازم‌خانگی، محصولات اینترنت اشیا و مبلمان است.

ال‌جی الکترونیکس به دنبال آن است تا از Bon Voyage برای مطالعه عمیق‌تر روندهای مختلف فرهنگ مسکن بهره برد. این شرکت قصد دارد تا در مورد فضای بهینه و طراحی که مشتریان مطابق با سبک زندگی خود به آن فکر می‌کنند، تحقیقات فشرده‌ای را انجام بدهد.

ال‌جی الکترونیکس فضای مسکونی Bon Voyage را در The Studio by GO OUT KOREA در Wanderlust Korea 2023 نصب کرده است تا مستقیما با مشتریانی در ارتباط باشد که به دنبال سبک زندگی سالم هستند.

علاوه بر این، ال‌جی الکترونیکس قصد دارد تا این محصول خودش را در مکان‌های مختلف به نمایش بگذارد تا مشتریان بیشتری بتوانند از نزدیک آن را مشاهده و تجربه کنند تا از این طریق، تحقیقات درباره راهکارهای زندگی هوشمند سرعت بیشتری بگیرد.

فضای مسکونی Bon Voyage بخشی از LG Labs است، یک پلتفرم بازاریابی که محصولات و خدمات نوآورانه و آزمایشی ال‌جی الکترونیکس را ارائه می‌دهد. این همچنین یکی از تلاش‌های مختلف ال‌جی الکترونیکس در راستای چشم‌انداز خودش برای آینده است که در آن، راهکارهای زندگی هوشمند با یکدیگر در ارتباط هستند و تجربه‌های مختلف و خوبی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورند.

هوانگ سئونگ جئول مدیر اجرایی مرکز مدیریت طراحی ال‌جی الکترونیکس گفته:

«از طریق نوآوری‌های باز، ما از چارچوب موجود خارج خواهیم شد و نقاط ارتباطی بیشتری را با مشتریان برقرار می‌کنیم و به طور مداوم تجربه بهتر، منحصربه‌فرد و جدیدی را برای مشتریان به ارمغان می‌آوریم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید