۱۲ شهریور ۱۴۰۲

رونمایی از جدیدترین لوازم‌خانگی پایدار ال‌جی در نمایشگاه IFA 2023

ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ (IFA 2023) از چشم‌انداز خودش برای سبک زندگی سازگار با محیط‌زیست رونمایی کرده است. در دهکده پایداری ال‌جی (LG Sustainable Village) در این نمایشگاه مجموعه‌ای از لوازم‌خانگی و راهکارهای ممتاز و بسیار کارآمد ال‌جی تحت تم نشاط‌آور «زندگی پایدار، شادی برای همه» به نمایش گذاشته شدند.

دهکده پایداری ال‌جی با الهام از یک مسیر جنگلی، عناصر کلیدی استراتژی ESG این شرکت را در طراحی و ساخت خودش با مواد سازگار با محیط‌زیست از جمله پارچه‌های بازیافتی و توری‌های مشبک به کار گرفته تا تأثیرش روی محیط‌زیست را به حداقل برساند.

در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان می‌توانند لوازم‌خانگی هوشمند ال‌جی را شاهد باشند که پایداری را به زندگی روزمره می‌آورند و شامل کلبه هوشمند، لوازم مدرن با کارایی انرژی، لوازم‌خانگی شخصی‌سازی‌شده و لوازم و خدمات نوآورانه متناسب با بازار اروپا است.

کلبه هوشمند ال‌جی درست در ابتدای ورودی غرفه قرار دارد و یک خانه از پیش‌ساخته و فشرده است که پنل‌های خورشیدی ۴ کیلوواتی در روی سقف آن قرار گرفته‌اند و در داخل آن نیز پمپ حرارتی منبع هوا Therma V R290 Monobloc و مجموعه جامعی از لوازم‌خانگی ال‌جی به کار گرفته شدند. از جمله این لوازم‌خانگی ممتاز نیز می‌توان به WashTower Compact، فر توکار، ماشین ظرف‌شویی QuadWash و مواردی دیگر اشاره کرد.

در کنار کلبه هوشمند، بازدیدکنندگان می‌توانند شاهد خانه چشم‌انداز کربن خنثی (Net-Zero Vision House) باشند که راهکارهای مدیریت انرژی و همچنین انواع لوازم‌خانگی بسیار کارآمد طراحی شده برای بازار اروپا از جمله ماشین لباسشویی، خشک‌کن، یخچال‌فریزر و ماشین ظرف‌شویی را به نمایش می‌گذارد.

سیستم ذخیره‌سازی انرژی ال‌جی (ESS) می‎‌تواند با سناریوها و شرایط مختلف مصرف انرژی سازگار شود. بازدیدکنندگان می‌توانند درباره فرایندهایی که ESS برای ذخیره و مصرف انرژی اضافی جمع‌آوری شده از پنل‌های خورشیدی خانه استفاده می‌کند و همچنین چگونگی کنترل لوازم‌خانگی و نظارت بر ذخیره انرژی و مصرف آن از طریق اپلیکیشن ThinQ اطلاعات بیشتری کسب کنند.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه با حرکت به سمت ThinQ Home Zone در غرفه ال‌جی، می‌توانند قابلیت شخصی‌سازی و ارتقای LG ThinQ UP 2.0 و همچنین دسترسی پیشرفته ارائه شده توسط لوازم جانبی و افزودنی‌های جدید لوازم‌خانگی در Universal UP Kit را تجربه کنند. Universal UP Kit که قابلیت استفاده بیشتری را ارائه می‌دهد شامل راهکارهای متنوعی است که برای اتصال آسان به لوازم مختلف ال‌جی از جمله یخچال‌فریزر، ماشین لباسشویی، خشک‌کن، جاروبرقی CordZero و تصفیه‌کننده آب است تا تجربه کاربری بهتری برای همه افراد صرف‌نظر از جنسیت، سن یا ناتوانی فراهم بیاورد.

ورکشاپ Upcycling برخی از لوازم‌خانگی ساخته شده با استفاده از پلاستیک‌های بازیافتی ال‌جی همچون تصفیه هوای LG PuriCare AeroFurniture و محصولات مراقبت و نگهداری از کفش Styler ShoeCase/ ShoeCare را برجسته می‌کند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند در کارگاه‌هایی شرکت کنند که در آن‌ها، می‌توانند درباره طرح‌های بازیافت ال‌جی بیاموزند و این شانس را داشته باشند تا در چالش‌های مختلف شرکت کنند.

غرفه جامع ال‌جی در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ همچنین جدیدترین محصولات نسل دوم سری محصولات LG SIGNATURE را به نمایش می‌گذارد. این محصولات شامل ماشین لباسشویی و خشک‌کن کم مصرف و مجهز به پمپ حرارتی ال‌جی سیگنچر و یخچال فریزر Dual InstaView می‌شود که روی هر دو دربش پنجره اینستاویو وجود دارد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند بدون باز کردن درب یخچال،‌داخل آن را مشاهده کنند.

علاوه بر این، بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی می‌توانند با یخچال فریزر جدید MoodUP و InstaView آشنا شوند، یخچال فریزرهایی که دارای پنل‌هایی با قابلیت تغییر رنگ هستند و می‌توان رنگ آن‌ها را از طریق اپلیکیشن LG ThinQ کنترل کرد و تغییر داد. هر دو یخچال تجربه کاربری متفاوتی را ارائه می‌کنند و این در حالی است که پنل‌های ال‌ای‌دی آن‌ها با از بین بردن نیاز به ساخت پنل‌های جایگزین و با رنگ‌های متفاوت، مصرف منابع و اتلاف را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، پنل‌های ال‌ای‌دی یخچال فریزر مودآپ ال‌جی با مواد بازیابی و سازگار با محیط‌زیست ساخته شدند.

در نهایت، بخش Cooking Studio غرفه ال‌جی با تم «زندگی آشپزی بهتر برای همه» پکیج آشپزخانه داخلی جدید این شرکت را به نمایش درآورده است. این پکیج برای بازارهای داخلی اروپا طراحی شده و با لوازم ممتاز و کم‌مصرف از جمله فر اینستاویو، ماشین ظرف‌شویی QuadWash و اجاق گاز القایی Downdraft بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار داده است.

لیو جائه چئول رئیس شرکت لوازم‌خانگی و راهکار هوای ال‌جی الکترونیکس گفته:

«ما بسیار هیجان‌زده هستیم که لوازم‌خانگی پیشرفته و کم مصرف خود را در دهکده پایداری ال‌جی در نمایش ایفا ۲۰۲۳ به نمایش بگذاریم. ال‌‎جی به ارائه لوازم‌خانگی نوآورانه ادامه خواهد داد، محصولاتی که نه‌تنها راحتی و شادی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد بلکه فعالانه از آن‌ها در تلاش‌های روزانه‌شان برای زندگی پایدارتر حمایت می‌کند.»

غرفه ال‌جی در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ از ۱ تا ۵ سپتامبر در مسه برلین آلمان دایر است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید