۳۰ آبان ۱۴۰۲

پایداری سراسری غرفه ال‌جی در IFA 2023

با توجه به تغییرات آب‌وهوایی و محیط زیستی، پایداری به کانون اصلی نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی در سراسر جهان تبدیل شده است. از قضا، این رویدادها اغلب خود باعث ضایعات قابل‌توجهی می‌شوند، به طوری که بسیاری از منابع مورد استفاده برای ایجاد نمایشگاه‌ها و غرفه‌ها به سادگی پس از پایان رویداد و بازگشت جمعیت به خانه‌هایشان دور انداخته می‌شوند.

در رویداد IFA امسال در برلین آلمان، ال‌جی توجه‌ها را به فلسفه اصلی و تلاش‌های ملموس خودش برای دستیابی به آینده‌ای پایدارتر جلب کرد. این شرکت تحت تم «زندگی پایدار، شادی برای همه» جدیدترین لوازم‌خانگی و راهکارهای انرژی با کارایی بالا را به نمایش گذاشت. تعهد ال‌جی برای تحقق فردایی بهتر را می‌توان در رویکرد متفکرانه‌ای مشاهده کرد که برای طراحی، ساخت و جداسازی غرفه نمایشگاهی خود انجام داده است.

دهکده‌‌ای پایدار از آغاز تا پایان

از همان مرحله برنامه‌ریزی اولیه، ال‌جی بر نحوه کاهش، استفاده مجدد و تغییر کاربری متمرکز بود. به‌عنوان مثال، ۲۰۰ کیلوگرم پارچه‌ای که این شرکت برای تزیین سقف دهکده پایداری در غرفه خود استفاده کرده است، به Lichtenberger Werkstätten gemeinnützige در برلین فرستاده شده‌اند. LWB که برای بیش از ۶۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت آموزش حرفه‌ای ارائه می‌کند، این پارچه را به حدود ۳۰۰۰ اقلام قابل بازیافت همچون سبد خرید کیسه تبدیل کرده و درآمد حاصل از آن نیز صرف حمایت از برنامه‌های سازمان خواهد شد.

ال‌جی طراحی بدون درزی را برای غرفه نمایشگاهی خودش اتخاذ کرده تا استفاده از مواد مرتبط با دیوار و پارتیشن را به حداقل برساند که معمولاً بیشترین سهم زباله‌های پس از نمایشگاه را تشکیل می‌دهند. میزها و صندلی‌های قرار گرفته در مقابل کلبه هوشمند و همچنین مجسمه‌ها و وسایل موجود در منطقه PLAYMOBIL نیز توسط شرکت‌های ال‌جی اروپا برای نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های بازاریابی آتی استفاده خواهند شد.

علاوه بر این، درختان کاشته شده در منطقه Upcycling Workshop غرفه ال‌جی به سازمان‌هایی در اروپا اهدا شده‌اند که پروژه‌های سبز و احیای جنگل‌ها را انجام می‌دهند.

نوآوری پیشرو ESG در IFA 2023

ال‌جی همچنان در صنعت جهانی لوازم‌خانگی پیشتاز است و اهمیت دسترسی و ESG را برجسته می‌کند. در نمایشگاه IFA 2023 این شرکت لوازم‌خانگی و فناوری نوآورانه‌ای را ارائه کرد که نشان‌دهنده تعهد قوی به آگاهی از محیط‌زیست و پیگیری طراحی محصول فراگیر است.

در مرکز غرفه ال‌جی در این نمایشگاه نیز کلبه هوشمند (Smart Cottage) قرار داشت، خانه‌ای پیش‌ساخته و جمع‌وجور که نشان‌دهنده راحتی، آسایش و پایداری‌ای است که ال‌جی می‌تواند برای زندگی مسکونی مدرن به ارمغان بیاورد. این کلبه دارای فناوری‌های پیشرفته با بهره‌وری انرژی، از جمله پنل خورشیدی ۴ کیلوواتی روی سقف، پمپ حرارتی منبع هوا Therma V R290 Monobloc و طیف گسترده‌ای از لوازم‌خانگی ممتاز همچون ماشین لباسشویی و خشک‌کن Objet Collection WashTower Compact، ماشین ظرف‌شویی QuadWash، اجاق گاز القایی و تصفیه آب را درون خودش دارد.

در بخش NetZero Vision House غرفه نیز ال‌جی از پلتفرم انرژی خانه (Home Energy Platform) رونمایی کرد، راهکاری جامع که برای مدیریت کارآمد مصرف انرژی خانگی کاربران مناسب است. مشتریان می‌توانند لوازم‌خانگی ال‌جی را کنترل کرده و انواع اطلاعات مصرف انرژی را از طریق برنامه LG ThinQ دنبال کنند. علاوه بر این، در این منطقه جدیدترین یخچال فریزرهای ال‌جی به نمایش گذاشتند که رتبه انرژی A-20 را داشتند. در اینجا خشک‌کن جدید و پیشرفته ال‌جی با رتبه انرژی A+++-20 نیز به نمایش گذاشته شده بود.

در همین حین کیت پیشگامانه Universal UP به بازدیدکنندگان این فرصت را داد تا نگاهی دست اول از رویکرد نوآورانه ال‌جی برای دسترسی بیشتر به لوازم‌خانگی را شاهد باشند. این کیت دارای لوازم جانبی جداشدنی هستند که برای افزایش قابلیت استفاده لوازم‌خانگی ال‌جی طراحی شده‌اند تا همه مصرف‌کنندگان بدون در نظر گرفتن جنسیت، سن یا معلولیت بتوانند از تجربه کاربری درجه یک لذت ببرند.

نمایشگاه جامع و پایدار ال‌جی در IFA همچنین شامل پکیج آشپزخانه توکار این شرکت نیز بود. این پکیج شامل ماشین ظرف‌شویی QuadWash با موتور نوآورانه LG Inverter Direct Drive است و همچنین در آن، اجاق گاز جدید InstaView با درب شیشه‌ای چهار لایه نیز به چشم می‌خورد. هر دو محصول دارای بهره‌وری انرژی A++ هستند و همچنین عملکرد و راحتی زیادی دارند و به انتخاب اول مصرف‌کننده‌ها در سراسر تبدیل شدند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید