۲۷ شهریور ۱۴۰۲

نمایش تجربه متفاوت LG ThinQ در نمایشگاه IFA 2023

ال‌جی الکترونیکس (LG) فعالانه به تبلیغ پلتفرم خانه هوشمند LG ThinQ در نمایشگاه ایفا 2023 (IFA 2023) پرداخته بود و تجربه کاربری متفاوتی را به نمایش گذاشته بود. نمایشگاه لوازم‌خانگی ایفا ۲۰۲۳ در برلین آلمان در ابتدای ماه سپتامبر و به مدت پنج روز برگزار شده بود.

ال‌جی الکترونیکس در این نمایشگاه بخش‌های تجربه LG ThinQ را ایجاد کرده بود تا بازدیدکنندگان بتوانند با ارتباط میان محصولات و خدمات از طریق تلفن همراه یا تبلت، ارزشی فراتر از ارتباط ساده بین محصولات را تجربه کنند و در نهایت از زندگی بهتری لذت ببرند.

در فضای نمایشگاه LG ThinQ در ایفا ۲۰۲۳، لوازم‌خانگی LG UP به نمایش گذاشته شدند که عملکردهای لازم را بر اساس نیاز مشتری ارتقا می‌دهند. بازدیدکنندگان در اینجا همچنین می‌توانستند مستقیماً فرایند شخصی‌سازی محصولات LG UP Home Appliances 2.0 که در ماه ژوئیه امسال منتشر شده بود را تجربه کنند. با تکمیل نظرسنجی سه مرحله‌ای تحلیل الگوی زندگی (Life Pattern Analysis) در برنامه LG ThinQ، بازدیدکنندگان پیشنهاداتی را برای دوره لباسشویی و حالت یخچال دریافت خواهند کرد که برای آن‌ها مناسب و عالی خواهد بود.

در کلبه هوشمند ال‌جی (LG Smart Cottage) که یک خانه پیش ساخته هوشمند به شمار می‌رود و همراه با فناوری پیشرفته ال‌جی الکترونیکس است، بازدیدکنندگان می‌توانند لوازم‌خانگی، سیستم‌های گرمایش، سرمایش و تهویه‌مطبوع (HVAC)، ذخیره و مصرف انرژی را از طریق اپلیکیشن LG ThinQ بررسی کنند. علاوه بر این، در اینجا بازدیدکنندگان می‌توانستند روال‌های هوشمندی را تجربه کنند که لوازم‌خانگی را با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ از طریق استفاده از اینترنت اشیا (IoT) خودکار می‌کند. به‌عنوان مثال، هنگامی که مشتری وارد خانه می‌شود، به طور خودکار کولر و تهویه هوا روشن و پرده‌های برقی باز می‌شوند.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه همچنین فرصت آن را داشتند که در منطقه نمایشگاهی Net Zero Vision House حضور پیدا کنند، جایی که انواع لوازم‌خانگی جدید با کارایی بالا و راهکارهای انرژی خانگی به نمایش گذاشته شدند.

در منطقه نمایشگاهی Net Zero Vision House ال‌جی الکترونیکس پلتفرم انرژی خانگی را ارائه کرده بود که قادر است تا لوازم‌خانگی پربازده را از طریق برنامه LG ThinQ کنترل کند و همچنین به طور مؤثری بر انرژی مصرفی در خانه نظارت کند و به صرفه‎‌جویی در انرژی کمک کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید