۰۱ شهریور ۱۴۰۲

راهکار مدیریت انرژی ال‌جی برای زندگی پایدار در IFA 2023 به نمایش درمی‌آید

ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است در نمایشگاه ایفا امسال (IFA 2023) از چشم‌انداز خودش برای شیوه زندگی پایدارتر تحت عنوان خانه بدون کربن (Net-Zero House) رونمایی کند. پلتفرم جامع انرژی خانگی ال‌جی راهکاری جامع برای مدیریت انرژی، گرمایش و سرمایش خانه است که شامل سیستم ذخیره‌سازی انرژی (ESS) و پمپ حرارتی هوا به آب Therma V R290 Monobloc می‌شود.

پلتفرم انرژی خانگی ال‌جی راهکار انرژی کاملی برای داشتن خانه‌ای پایدارتر است. این پلتفرم با ترکیب LG ESS و LG Therma V AWHP گرمایش کارآمد و همچنین مدیریت انرژی کاربر پسند را ارائه می‌کند که شامل بخش‌های مختلفی از تولید و ذخیره‌سازی گرفته تا استفاده و نگهداری است.

پمپ حرارتی LG Therma V آسایش بسیار خوبی را در فضای داخل خانه در تمام طول سال به ارمغان می‌آورد و از همه مهم‌تر اینکه نسبت به سیستم‌های سرمایش و گرمایش سنتی به شکلی کارآمدتر از انرژی استفاده می‌کند. پمپ حرارتی Therma V R290 Monobloc با توجه به روند کربن‌زدایی شکل‌گرفته در اروپا، به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا رد پای کربنی خانه خودشان را کاهش بدهند و در عین حال، با استفاده از مبرد R290 که پتانسیل گرمایش جهانی سه را دارد، گرمای هوا را کم کند. این محصول همچنین قادر به تولید آب با دمای بالا است که می‌تواند برای مصارف مختلف به کار برده شود.

سیستم ذخیره‌سازی انرژی که به‌راحتی با پمپ حرارتی ال‌جی ترکیب می‌شود، راهکاری راحت و نوآورانه ارائه می‌دهد تا بهره‌وری از انرژی تجدیدپذیر خانه به حداکثر برسد و در مواقع ضروری نیز می‌تواند به‌عنوان یک منبع برق پشتیبان مورد استفاده قرار بگیرد. انرژی مازاد را می‌توان در باتری ESS ذخیره کرد و به‌هنگام روز و زمانی که تولید انرژی خورشیدی در اوج خودش قرار دارد، آن را به‌سمت مخزن آب پمپ حرارتی هدایت کرد. در عصر که مصرف برق به‌طور معمول بالا می‌رود، ESS از انرژی ذخیره‌شده برای تأمین آب گرم و برق‌رسانی به لوازم خانه استفاده می‌کند و بازده انرژی و خوداتکایی انرژی را افزایش می‌دهد. در صورت قطع برق نیز ESS می‌تواند به به فعال نگه داشتن لوازم ضروری همچون گرمایش، سرمایش و روشنایی کمک کند. انرژی مازاد را می‌توان برای استفاده‌های بعدی در ESS ذخیره کرد یا آن را به یک ارائه‌دهنده برق فروخت.

سیستم ذخیره‌سازی انرژی علاوه بر تعامل با Therma V قادر است تا با طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی ال‌جی از جمله ماشین لباس‌شویی، یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و استایلر و حتی با شارژر خودروی الکتریکی (EV) کار کند. بازدیدکنندگان از Net-Zero House در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ می‌توانند نمودار دیواری را ببینند که نشان می‌دهد چطور انرژی ذخیره شده سیستم به تمام وسایل نصب شده جریان پیدا می‌کند، فشار روی شبکه برق را کاهش می‌دهد و در عین حال هزینه‌ها را کمتر می‌کند.

علاوه بر این، پلتفرم انرژی خانگی با LG ThinQ Energy سازگار است که یک راهکار مدیریت انرژی جذاب و جالب است و همین نیز کاربران را قادر می‌سازد تا با تلفن هوشمند خود از هر کجایی بتوانند لوازم خانگی خودشان را کنترل کنند، سیستم تهویه مطبوع را مدیریت کنند و بر ذخیره و مصرف انرژی نظارت داشته باشند. همچنین، با فعال کردن حالت صرفه‌جویی در لوازم خانگی که از طریق برنامه ThinQ قابل دسترسی است، کمک بیشتری می‌توان به استفاده بهینه از برق کرد.

لیو جائه چئول مدیر شرکت لوازم خانگی و راهکار هوای ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«Net-Zero House در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ با راهکارهای مدیریت انرژی نوآورانه از جمله پلتفرم انرژی خانگی تعهد ال‌جی نسبت به راهکارهای پایدار برای سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین لوازم خانگی برای خلق زندگی بهتر را جامه عمل می‌پوشاند. ما به استفاده از فناوری‌های اصلی و پیشرو در صنعت خود برای ایجاد راهکارهایی ادامه خواهیم داد که به نفع مردم و همچنین کره زمین باشند.»

غرفه ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ از ۱ تا ۵ سپتامبر در مسه برلین آلمان دایر است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید