۱۱ شهریور ۱۴۰۲

ال‌جی چشم‌انداز خودش از آینده‌ای پایدار را در IFA 2023 ارائه کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) جدیدترین فناوری‌ها و محصولات کم‌مصرف خودش را در جلسه‌ای با حضور رسانه‌ها در نمایشگاه ایفا 2023 (IFA 2023) معرفی کرد که تأیید مجددی نسبت به تعهد این شرکت به تحقق آینده‌ای پایدار است.

این جلسه توجیهی فناوری با موضوع «چگونه به تغییرات آب‌وهوایی واکنش نشان بدهیم – فناوری‌های اصلی ال‌جی برای پایداری» بوده و اهمیت الکتریکی سازی را برجسته کرده است. مسئله‌ای که یکی از بینش‌های کلیدی شرکت ال‌جی به شمار می‌رود و بر استفاده از فناوری‌های اصلی پیشرفته برای افزایش بهره‌وری انرژی متمرکز است. در این جلسه، پیتر ورکمپینک، معاون ارشد فروش B2B راهکارهای هوای ال‎‌جی در اروپا به صحبت درباره سنگ بنای استراتژی الکتریکی سازی ال‎‌جی و پیشرفت فناوری پمپ حرارتی این شرکت پرداخته است.

از آنجایی که ال‌جی توانایی طراحی و تولید فناوری‌های اصلی و راهکارهای قطعات خودش را دارد، قادر است تا لوازم‌خانگی با عملکرد و قابلیت اطمینان بی‌نظیری را ارائه بدهد. استراتژی توسعه و تولید داخلی این شرکت به طور فعالانه در حال ایجاد پیشرفت‌هایی در بخش‌های اساسی همچون کمپرسورها و موتورهای استفاده شده در سیستم‌های گرمایش، سرمایش و تهویه هوا (HVAC) است.

یکی از راهکارهای پمپ حرارتی برجسته ارائه شده در این جلسه، پمپ حرارتی هوا به آب LG Therma V R290 Monobloc بوده است که گرمایش قدرتمندی را برای ایجاد محیط داخلی گرم و راحت ایجاد می‌کند. این پمپ حرارتی هوا به آب مجهز به مجموعه‌ای از فناوری‌های افزایش کارایی ال‌جی است و از مبرد R290 استفاده می‌کند که پتانسیل گرمایش جهانی (GWP) سه را دارد. این محصول همچنین از یک ویژگی پشتیبانی از راه دور بهره می‌برد که به‌روزرسانی سریع نرم‌افزاری و اعمال تنظیمات نصب آسان را امکان‌پذیر می‌کند و همین نیز تعمیر و نگهداری آن را بسیار راحت کرده است.

فناوری پمپ حرارتی اعمال شده در پمپ حرارتی Therma V R290 Monobloc را می‌توان در طیف وسیعی از لوازم‌خانگی کارآمد ال‌جی پیدا کرد که شامل مدل خشک‌کن و لباسشویی پمپ حرارتی می‌شود. ماشین خشک‌کن LG DUAL Inverter Heat Pump با استفاده از دو سیلندر که به طور هم‌زمان برای فشرده‌سازی مبرد کار می‌کنند، زمان خشک کردن سریع‌تری دارد و عملکرد آن نسبت به خشک‌کن‌های معمولی بهتر است. این در حالی است که لباسشویی و خشک‌کن نسل دوم LG SIGNATURE که اخیراً رونمایی شده، دارای ماژول خشک‌کن پمپ حرارتی اینورتر است که بازده انرژی را افزایش می‌دهد، نتایج خشک کردن را بهبود می‎‌بخشد و آسیب به بافت پارچه را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، پلتفرم خانه هوشمند ال‌جی یعنی اپلیکیشن LG ThinQ به کاربران این امکان را می‌دهد تا به طور یکپارچه بتوانند تمام محصولات خانگی خودشان را به هم متصل کنند تا بتوانند تجربه کاربری راحت و هوشمندانه‌تری داشته باشند. اپلیکیشن LG ThinQ کنترل بی‌دردسری از هر دستگاه را ارائه می‌‌دهد، مدیریت سیستم HVAC را آسان می‌کند و نظارت بر ذخیره و مصرف انرژی را به‌صورت بلادرنگ امکان‌پذیر می‌کند.

غرفه ال‌جی در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ از تاریخ ۱ تا ۵ سپتامبر در مسه برلین آلمان دایر است و در آن می‌توان جدیدترین نوآوری‌های کم‌مصرف ال‌جی را برای داشتن زندگی پایدار مشاهده کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید