۱۶ بهمن ۱۴۰۲

ال‌جی جاروبرقی LG Code Zero A9 Air را عرضه کرد

جاروبرقی LG Cord Zero A9 Air یک جاروبرقی بی‌سیم کاربردی است که با کاهش وزن قابل‌توجه خودش و همچنین کاهش قیمتش توانسته تجربه مشتری متمایزی را به ارمغان بیاورد و به‌تازگی نیز عرضه شده است.

به دنبال مجموعه جاروبرقی‌های سری Code Zero Objet Collection A9S که مترادف با جاروبرقی‌های بی‌سیم ممتاز هستند، ال‌جی الکترونیکس با اضافه کردن مدل‌های کاربردی سعی دارد تا انتخاب مشتری را گسترش بدهد و رهبری خودش در بازار جاروبرقی‌های بی‌سیم را ارتقا بدهد.

طبق نظرسنجی‌ای که اخیراً توسط ال‌جی الکترونیکس با مرکز Korea Productivity روی ۱۳۰۰ مشتری انجام شده بود، آن‌ها وزن و اندازه را به‌عنوان مواردی معرفی کردند که می‌خواهند در مدل‌های بعدی جاروبرقی‌ها بهبود پیدا کنند.

ال‌جی الکترونیکس به نظر مشتریان خودش گوش داده و جاروبرقی بی‌سیم جدیدی را با وزن حدوداً ۱.۹۷ کیلوگرمی معرفی کرده است. این محصول بیش از ۲۰ درصد سبک‌تر از جاروبرقی Code Zero A9 موجود در بازار است. این محصول تازه حداکثر قدرت مکش 150 وات دارد که برای نظافت روزانه کافی است.

ال‌جی الکترونیکس اندازه جاروبرقی شارژی و پایه آن را کاهش داده تا به مشتریان کمک کند تا از فضای خانه خود به‌صورت کارآمدتری بهره ببرند. این محصول تازه نسبت به Code Zero A9 حدود 30 درصد فضای کمتری را اشغال می‌کند.

استفاده از این محصول بسیار راحت است چراکه نمایشگر ال‌ای‌دی نه‌تنها به شما می‌گوید که چه زمانی فیلتر جاروبرقی را تمیز کنید بلکه همچنین به شما می‌گوید که آیا دریچه ورودی توسط مواد خارجی مسدود شده یا خیر. علاوه بر این، سیستم پنج مرحله‌ای مسدودکننده گردوغبار ریز برای کمک به جلوگیری از تخلیه گردوغبار استنشاقی از محصول نیز اعمال شده است.

بائک سئونگ تائه رئیس بخش کسب‌وکار راهکارهای زندگی در بخش تجارت لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ما با گوش دادن به صدای مشتریان خط تولید جاروبرقی‌های بی‌سیم خود را تقویت کردیم. به دنبال A9S که بازار جاروبرقی‌های بی‌سیم ممتاز را در دست گرفته، با یک محصول جدید و کاربردی تجربه متفاوتی را برای مشتریان به ارمغان آوردیم.»

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید