۲۵ مرداد ۱۴۰۲

ال‌جی از Universal UP Kit جدید خود در نمایشگاه IFA 2023 رونمایی خواهد کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به دنبال است تا از Universal UP Kit جدید خودش در نمایشگاه IFA 2023 رونمایی کند. کیت یونیورسال آپ ال‌جی (LG Universal UP Kit) مجموعه‌ای از لوازم جانبی و افزودنی‌های نوآورانه لوازم‌خانگی با طراحی جهانی و ساخته شده از مواد بازیافتی است که برای افزایش قابلیت استفاده از محصولات برای افرادی که با چالش‌های فیزیکی مواجه هستند، ساخته شده و نمونه‌ای از چشم‌انداز ال‌جی برای آینده‌ای فراگیرتر و پایدارتر است. مشتریان می‌توانند به طور یکپارچه محصولات کیت یونیورسال آپ را در لوازم‌خانگی موجود ال‌جی خود ادغام کنند تا دیگر نیازی نباشد که آن‌ها کالای خودشان را تعویض کنند و همین نیز تجربه کاربری را بدون نیاز به خرید جدیدترین مدل‌ها بهتر می‌کند.

این کیت بیانگر تلاش‌های ادامه‌دار ال‌جی به سمت ابتکارات ESG مبتنی بر محیط‌زیست و دسترسی متمرکز است. سال گذشته، این شرکت مجموعه لوازم طراحی مینیمالیستی خودش را معرفی کرده بود که گواهی بر تعهد ال‌جی به تولید پایدارتر از طریق کاهش قطعات و افزایش استفاده از مواد بازیافتی بود.

برای کمک به توسعه کیت یونیورسال آپ، ال‌جی از شورای مشورتی دسترس‌پذیری (Accessibility Advisory Council) کمک گرفته است، یک هیئت مستقل و مجمعی از افراد دارای شرایط سلامتی خاص مانند اختلالات شنوایی یا بینایی و فلج مغزی است. اعضای مجمع بینش، تجربیات و چالش‌هایی را به اشتراک می‌گذارند که در هنگام استفاده از لوازم‌خانگی مختلف تجربه کرده بودند. ال‌جی این بازخوردهای فردی را جمع‌آوری، دسته‌بندی و تجزیه‌وتحلیل می‌کند و همین نیز پایه و اساس طراحی کیت یونیورسال آپ را ایجاد کرده و مسیر پروژه‌های مبتنی بر دسترسی در آینده را مشخص کرده است.

این تلاش مشترک منجر به ایجاد «کیت‌های کمک» نیز شده که دارای راهکارهایی مهندسی شده از پلاستیک‌های بازیافتی هستند که به حفظ منابع و به حداقل رساندن ضایعات کمک می‌کنند، مسئله‌ای که سنگ بنای استراتژی مدیریت کلی ESG ال‌جی است.

کیت یونیورسال آپ ال‌جی قرار است به‌زودی در نمایشگاه IFA امسال رونمایی شود و شامل راهکارهای خلاقانه و متفکرانه‌ای است که با طیف گسترده‌ای از لوازم‌خانگی ال‌جی از جمله یخچال‌فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، دستگاه تصفیه آب و ماشین خشک‌کن سازگار است.

کیت «دسته آسان» یونیورسال آپ دارای دستگیره‌های جداشدنی برای درب و کشوی مواد شوینده ماشین لباسشویی ال‌جی است. این دستگیره‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که دسترسی را برای کاربران راحت می‌کند، به‌خصوص مصرف‌کننده‌هایی که قدرت یا مهارت لازم برای باز کردن دستگیره‌های جیبی این بخش ماشین لباسشویی را ندارند. این کیت همچنین گزینه‌های رنگی با کنتراست بالا را ارائه می‌دهد که برای افراد مبتلا به تنبلی چشم مناسب هستند.

سایر کیت‌های کمکی از کیت یونیورسال آپ شامل کیت دستیار (Assistant Kit) می‌شود. این استرات چرخ‌دار و قابل جدا شدن باعث می‌شود تا وزن جاروبرقی CordZero ال‌جی به شکل بهتری تقسیم شود و کنترل و مانور بیشتری در اختیار مصرف‌کننده قرار بگیرد. کیت آویزان آسان (Easy Hanger) نیز یک دسته دراز با یک دستگیره دایره‌ای به آویزان‌های لباس ال‌جی استایلر (Styler) اضافه می‌کند و این امکان را فراهم می‌آورد تا کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند بتوانند آن‌ها را به‌راحتی روی سیستم آویز متحرک در بالای کابینت مراقبت از لباس ال‌جی قرار بدهند. علاوه بر این، ال‌جی کیت قفسه چرخشی (Rotate Shelf Kit) را برای افزایش قابلیت استفاده از قفسه‌های یخچال و کیت نازل آسان (Easy Nozzle) برای دستگاه‌های تصفیه آب معرفی کرده است. دستگاه تصفیه آب همچنین می‌تواند همراه با پوشش سیلیکونی با خط بریل باشد تا افراد دارای اختلالات بینایی بتوانند بهتر از آن استفاده کنند.

لیو جائه چئول مدیر شرکت لوازم‌خانگی و راهکار هوای ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«کیت یونیورسال آپ ال‌جی برای افزایش قابلیت استفاده و دسترسی به لوازم‌خانگی ما طراحی شده است و برای رفع مشکلاتی ساخته شده که توسط مصرف‌کنندگان واقعی به گوش ما رسیده‌اند. از طریق کیت یونیورسال آپ، ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که همه دارندگان لوازم‌خانگی ال‌جی صرف‌نظر از سن یا محدودیت فیزیکی بتوانند از تجربه کاربری راحت لذت ببرند.»

غرفه ال‌جی در نمایشگاه IFA 2023 از تاریخ 1 تا 5 سپتامبر در مسه برلین آلمان دایر است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید