۰۳ آبان ۱۴۰۲

ال‌جی همیشه به درخواست مشتریان و نیازهای آن‌ها گوش می‌دهد

یک شرکت جهانی همچون ال‌جی برای اینکه بتواند سبک زندگی مناسبی را به مشتریان خودش در کشورهای مختلف ارائه کند، باید با دقت به نیازهای هر کدام از آن‌ها گوش بدهد. یک راه مؤثر برای انجام این کار نیز پرسش مستقیم از مشتریان بومی است که چطور این شرکت می‌تواند زندگی روزمره آن‌ها را بهبود ببخشد و همین بازخوردهای ارزشمند نیز باعث می‌شود تا تیم بتواند تجربیات استثنایی را توسعه بدهد. برای تسهیل این امر نیز ال‌جی یک گروه مشاوره مشتری در کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا ایجاد کرده که کانال ارتباطی جدیدی به شمار می‌روند.

گروه L.UP گروه مشاوره مشتری خود شرکت ال‌جی الکترونیکس در کره است که اعضای آن نماینده بخش‌های مختلف جامعه هستند. اعضای گروه L.UP به‌صورت مستقیم با طراحان ال‌جی مشورت می‌کنند، کسانی که نظرات و بازخوردشان تأثیری مستقیم روی محصولات نهایی دارد. آن‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه لوازم‌خانگی ال‌جی ایفا می‌کنند و قبلا به این شرکت کمک کرده‌اند تا چندین نوآوری از جمله LG Styler ShoeCare و ShoeCase را توسعه بدهند.

گروه مشاوره آمریکای شمالی که در سال جاری میلادی شکل گرفته، از آنجا که آمریکا بازار مهمی است، این تلاش‌ها را به سطح بالاتری برده است. این گروه متشکل از مشتریانی است که مشتاق ارائه بازخورد در مورد لوازم‌خانگی و به اشتراک گذاشتن تجربیات و نظرات شخصی خود هستند و ال‌جی نیز بستری را فراهم کرده تا آن‌ها ایده‌های جدید خود را از طریق جلسات آنلاین، نظرسنجی‌ها و بازدید از خانه ارائه کنند.

این گروه مشاوره از زمان آغاز به کارش فقط به‌صورت آنلاین بوده و اخیراً برای اولین بار به‌صورت حضوری در دفتر مرکزی ال‌جی آمریکای شمالی در انجلوود کلیفس در نیوجرسی گردهم آمدند. ال‌جی این رویداد را برای ملاقات رودررو با مشارکت‌کنندگان ارزشمند خودش ترتیب داده است و راهی برای قدردانی از تلاش زیاد و فداکاری آن‌ها بوده و در عین حال نیز تعامل با این مخاطبان مهم را تقویت کرده است. در طی سه روز، هر یک از اعضا از تجربه عملی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند و محصولات ال‌جی لذت بردند و در مورد نقاط درد خود با کارمندان فهیم ال‌جی صحبت کردند.

سم کیم مدیر لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس آمریکا و لی هیانگ یون مدیر عامل بخش نوآوری تجربه مشتری در ال‌جی الکترونیکس کره از گروه مشاوره آمریکای شمالی در تأسیسات ال‌جی در نیوجرسی استقبال کردند، تأسیساتی که مشرف به رودخانه هادسون و افق مشهور شهر نیویورک است.

به دنبال خوشامدگویی، اعضای گروه مشاوره از اتاق نمایش لوازم‌خانگی دیدن کردند تا مجموعه‌های مختلف آشپزخانه و لباسشویی مختلف را تجربه کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا فضای داخلی رؤیایی خودشان را متصور شوند. در اینجا تیم مدیریت محصول ال‌جی ویژگی‌های منحصربه‌فرد مجموعه لوازم‌خانگی پیشرفته خودش را معرفی کرده که شامل پیش‌نمایشی از محصولات آینده بوده است. در اینجا بازدیدکنندگان از آشپزخانه برند Signature Kitchen Suite به نام Skyline Showroom دیدن کردند.

در بعدازظهر، تیم مدیریت محصول به داستان‌های شخصی و بازخوردهای آن‌ها از تجربیاتشان در مورد محصولات شرکت گوش فرا داد. در پایان نیز اعضای گروه مشاوره مشتاق چیزهای بیشتری بودند و این در حالی است که شرکت ال‌جی در حالی بررسی فراهم آوردن این نوع جلسات در آینده است تا بهتر بتواند نظرات مصرف‌کننده‌ها را درک کند.

ال‌جی به دنبال آن است تا نظرات مصرف‌کنندگان را در فرایند توسعه محصولات خودش بازتاب بدهد. این شرکت می‌داند که بازار آمریکای شمالی و مصرف‌کننده‌های آن ترجیحات و سلایق متفاوتی نسبت به بازار کره دارند که بخشی از آن مربوط به داستان محیط و ساختار آشپزخانه و خانه متفاوت است. این به معنای آن است که مهم نیست یک محصول تا چه اندازه در کره محبوب باشد، محبوبیت آن در همه جای دنیا یکسان نخواهد بود و همین نیز باعث می‌شود تا کشف برنامه‌های کاربردی جدید و مدیریت و نصب بدون دردسر محصولات ضروری باشد.

ال‌جی همچنان به جذب مشتریان خودش در هنگام توسعه محصولات تازه و بهبود محصولات موجود ادامه خواهد داد و این راه جدیدی است که نوآوری‌های بیشتری را به ارمغان می‌آورد، پیش‌گامی در بازار لوازم‌خانگی را تقویت می‌کند و به مشتریان یادآوری می‌کند که ال‌جی به نگرانی‌ها و نیازهای آن‌ها اهمیت می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید