۲۰ مهر ۱۴۰۰

نتایج اولیه درآمدهای ال‌جی در سه ماهه سوم سال 2021

ال‌‌جی الکترونیکس نتایج اولیه درآمدهای خود در سه ماهه سوم 2021 را اعلام کرد.

شرکت ال‌جی الکترونیکس گزارش داد که مجموع درآمدهای اولیه‌اش در سه ماهه سوم سال 2021 حدود 18.8 هزارمیلیارد وون کره با 22 درصد افزایش نسبت به همین سه ماهه در سال گذشته بوده است که بالاترین درآمد سه ماهه در تاریخ این شرکت به شمار می‌رود. مطابق با استانداردهای حسابداری فعلی، ال‌جی مبلغی معادل 480 میلیارد وون کره در سه ماهه سوم را برای فراخوان Chevy Bolt EV در نظر می‌گیرد. انتظار می‌رود سود اجرایی‌ 540.7 میلیارد وونی نیز 49.6 درصد کمتر از سه ماهه سوم سال گذشته پس از انعکاس میزان فراخوان باشد.

با تعطیلی رسمی شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی در پایان ماه، درآمد این بخش در گزارش درآمد این سه ماه منعکس نخواهد شد و به عنوان ضررهای عملیاتی متوقف شده تلقی می‌شود. درآمد سه ماهه اول 2021 نیز برای انعکاس این تغییر تنظیم می‌شود و به 17.8 هزارمیلیارد وون کره برای درآمد و 1.8 هزارمیلیارد وون کره برای سود عملیاتی تبدیل خواهد شد.

ال‌جی الکترونیکس فعالیت تلفن همراه خود را در پایان ماه جولای متوقف کرد و عملکرد شرکت ارتباطات موبایل را به عنوان یک ضرر متوقف شده تلقی می‌کند. سود سال قبل و دوره مشابه سال قبل به منظور مقایسه دوباره تجدید شده است.

ارقام ذکرشده مجموعه درآمدهای اولیه بر اساس K-IFRS بوده و به عنوان سرویسی برای سرمایه‌گذاران قبل از اعلام نتایج قطعی ال‌جی الکترونیکس شامل سود خالص و جزییات دیگر در مورد هر بخش است که به صورت رسمی اواخر همین ماه اعلام خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید