۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

ال‌جی با رتبه برتر همچنان در زمینه سازگاری با محیط زیست پیشگام است

در این موقع از سال، زمان بسیار خوبی برای جلب توجه نسبت به اهمیت تلاش برندها برای سازگاری با محیط زیست است. ال‌جی که خودش را متعهد به ایجاد زندگی بهتر برای همه (better life for all) می‌داند، به دنبال تعامل پایدار و سازگار است که آینده‌ای بهتر برای مردم، جوامع و سیاره زمین خلق کند. در روز زمین (Earth Day) امسال، پیشگامی این شرکت با رتبه‌بندی برتر پایداری و سازگاری در سراسر حوزه‌های تجاری بار دیگر تأیید شد.

ال‌جی با نشان دادن رهبری پایدار در حوزه‌های B2B، به عنوان تنها تأمین‌کننده نمایشگرهای تجاری شناخته شده که رتبه برتر پایداری و سازگاری با محیط زیست را در مهم‌ترین ارزیابی شخص ثالث تأمین‌کننده صنعت مهمان‌نوازی ایالات متحده آمریکا و سایر بازارها بدست آورده است.

با گسترش قابل توجه برنامه ارزیابی پایداری مایندکلیک (MindClick Sustainability Assessment Program) که به صورت اختصار MSAP خوانده می‌شود تا برندهای بیشتری از تفرجگاه‌ها و هتل‌های برجسته را در بر بگیرد، ال‌جی بالاترین رتبه‌بندی ممکن را برای هشتمین سال متوالی دریافت کرده است. برای اولین بار، ارزیابی تأثیرات تولید و چرخه عمر محصولات نیز فراتر از بخش مهمان‌نوازی بود، به طوریکه شرکت مایندکلیک، ال‌جی را در زمینه محصولات نمایشگر در سایر بازارها همچون تلویزیون‌های مراقبت بهداشتی، تلویزیون‌های کشتی‌های تفریحی و همچنین نمایشگرهای دیجیتال ساینیج و نمایشگرهای کوچک مورد استفاده در صنایع مختلف یک شرکت پیشگام معرفی کرد.

رتبه برتر یا رهبر (Leader) نشان‌دهنده استفاده مثال‌زدنی شرکت ال‌جی از شیوه‌های مسئولانه سازگار با محیط زیست و اجتماعی در همه خطوط تولید خودش از انتخاب مواد تا راهکارهای پایان محصولات است. این در حالی است همه ارزیابی‌ها به صورت دقیق توسط شرکت مایندکلیک انجام شدند. شرکت MSAP یک ارزیابی سالانه از تولیدکنندگان انجام می‌دهد که پایداری چرخه عمر محصولات را بررسی می‌کند. پیش از این، فقط تأمین‌کننده‌های ماریوت بین‌المللی (Marriott International) در ارزیابی شرکت می‌کردند اما این برنامه گسترش پیدا کرده تا شامل تأمین‌کننده بیشتری باشد و نتایج آن‌ها با برندهای دیگر، گروه‌های مالکیت، نمایندگان خرید همچون فور سیسنز (Four Seasons)، هتل‌های هایگیت (Highgate Hotels)، هیلتون (Hilton)، حیات (Hyatt)، هتل‌های اس اچ (SH Hotels)، هتل‌های زنیا (Xenia Hotels) و غیره به اشتراک گذاشته شوند.

این برنامه ارزیابی محصولات را بر اساس معیارهای زیست محیطی و اجتماعی مانند مصرف انرژی، انتشار کربن، کاهش مصرف آب، حقوق انسانی و کار ارزیابی می‌کنند. همچنین معیارهایی مانند ردپای کربنی ناشی از استفاده و توزیع محصول، قابلیت بازیافت، استفاده از مواد پایدار و اجتناب از مواد شیمیایی خطرناک را اندازه‌گیری می‌کند. رتبه‌بندی‌ها بر اساس محصولاتی است که فروشنده برای بررسی ارسال می‌کند و آن محصولات در یکی از سه سطح برتر (Leader)، متوسط (Achiever) و تازه‌کار (Starter) رتبه‌بندی می‌شوند.

تلویزیون‌ها و نمایشگرهای تجاری از شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی که به بازار مهمان‌نوازی و هتل‌داری ایالات متحده خدمات ارائه می‌دهند، در هفت دسته کلیدی جایگاه برتر را کسب کردند که شامل موارد زیر می‌شود:

دسته تولید محیط زیستی که از طریق تلاش برای اندازه‌‎گیری و کاهش مصرف انرژی و آب، زباله‎‌ها و انتشار کربن در مکزیکالی و رینوسا بدست آمده است.

دسته تولید اجتماعی که نیازمند سیاست‌های انسانی و کاری مورد نیاز از جمله عدم اجبار در کار، تبعیض، کار کودکان و قاچاق انسان می‌شود.

دسته بسته‌بندی که شامل استفاده از مواد اولیه پایدار است که قابلیت بازیافت و بهینه‌سازی را داشته باشند تا مواد مورد نیاز برای بسته‌بندی به حداقل برسد.

دسته توزیع که شامل استفاده از حامل‌های حمل و نقل که دارای گواهی EPA SmartWay certified می‌شود.

دسته سلامت که شامل مواد و ترکیبات شیمیایی محصولاتی است که به طور مثبت به سلامت کاربر کمک می‌کند.

دسته امکانات که شامل این است که طراحی محصول به کاهش مصرف آب و برق و همچنین کاهش ضایعات کمک می‌کند.

دسته پایان چرخه استفاده نیز شامل محصولاتی می‌شود که قابل بازیافت هستند و راهکارهای پایان چرخه عمر تعریف‌شده‌ای دارند.

ال‌جی علاوه بر رهبری در پایداری و سازگاری B2B، به طور کلی به عنوان یک برند لوازم خانگی پایدار شناخته شده است. ال‌جی به دلیل تعهد تزلزل‌ناپذیر و پیشرفت‌هایش در شیوه‎‌های تولید سبز و پایدار مورد احترام قرار گرفته و در فهرست اخیرا منتشر شده در سال ۲۰۲۳ به عنوان پایدارترین برند لوازم خانگی در صنعت معرفی شده است.

این رتبه‌بندی بر اساس میانگین سه عامل داده‌های نظرسنجی برای سنجش درک سازندگان از تلاش‌های پایدار شرکت است، داده‌هایی که تعداد نام‌های تجاری مثبت توسط مصرف‌کنندگانی که از این محصولات استفاده کردند یا درباره یک محصول شنیده‌اند را بررسی می‌کند تا متوجه شود چقدر مشتریان نسبت به یک شرکت خاص دید مثبت و خوب دارند.

ال‌جی در صدر هر سه مؤلفه نظرسنجی قرار گرفت و تنها شرکتی در بین برندگان در هر دسته است که موفق به انجام این کار شده و عمدتا نیز به دلیل برند همیشه در حال پیشرفت و محبوب Signature Kitchen Suite و تأکید مداوم بر بهره‌وری انرژی و عملکرد است.

به دنبال این رتبه‌بندی برتر نیز اعلام شده که ال‌جی در سال ۲۰۲۳ دو جایزه سال Green Builder Sustainable Products of the Year را بدست آورده که نوآوری‌هایی که فراتر از تولید هستند را تحسین می‌کند و سازگاری و پایداری در فناوری‌های نوآورانه یا نسخه بهبودیافته یک تکنیک سنتی را تشویق می‌کند. محصول LG Multi F MAX با سیستم تهویه مطبوع پمپ حرارتی چند منطقه‌ای LGRED و اجاق گاز القایی LG STUDIO با منطقه پخت انعطاف‌پذیر به ترتیب به عنوان محصولات پایدار سال در دسته HVAC و لوازم خانگی معرفی شدند.

ال‌جی که توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده به عنوان شریک سال 2023 ENERGY STAR انتخاب شده بود، به مصرف‌کننده‌ها کمک می‌کند تا به شیوه‌های تأثیرگذاری در زمینه آب‌وهوا قدم‌های مثبتی بردارند. به عنوان مثال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی ال‌جی دارای گواهینامه انرژی استار که سال گذشته توسط مصرف‌کننده‌های آمریکایی خریداری شدند، بیش از ۳۵ میلیارد گالون آب را در طی چرخه تولید خود صرفه‌جویی کردند.

ال‎‌جی متعهد است از طریق ابتکارات کاهش کربن و بازیافت محصول، به سمت آینده‌ای سبزتر حرکت کند. این شرکت با کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از عملیات از طریق اقداماتی مانند ساختمان‌های بسیار کارآمد، انرژی‌های تجدیدپذیر، برق‎‌رسانی مناسب و پروژه‌های جبران کربن به سمت آینده‌ای بدون انتشار گاز کربن حرکت می‌کند تا با نوآوری و پایداری، آینده‌ای روشن را رقم بزند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید