۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

جشن روز زمین به روش ال‌جی: بازیافت ایمن زباله‌های الکترونیکی

در جشن روز زمین در ایالات متحده آمریکا، شرکت ال‌جی با شرکت Green Chip Recycling همکاری کرد تا میزبان یک رویداد جمع‌آوری زباله‌های الکترونیکی در نیوجرسی باشند، رویدادی که راهی ایمن و مسئولانه برای دفع زباله‌های الکترونیکی و در راستای حمایت و محافظت از محیط زیست را به ساکنین اینجا ارائه می‌کند. در همان آخر هفته، ال‌جی همچنین از شورای جوانان فورت لی (YCFL) در دوی رنگی (Color Run) حمایت کرد، رویدادی که توانمندسازی افرادی دارای معلولیت را ترویج می‌کند.

جمع‌آوری زباله‌های الکترونیکی توسط ال‌جی به مشتریان این اجازه را می‌دهد تا هر گونه وسیله الکترونیکی بدون نیاز خودشان را به شکلی مسئولانه دور بریزند. برنامه بازیافت ال‌جی بخشی از تعهد بسیار بزرگ این شرکت نسبت به سازگاری و پایداری محیط زیست است و هدفش کمک به حفظ انرژی است و با بازیافت نیز از هدر رفتن قطعات قابل استفاده مجدد جلوگیری می‌کند و در عین حال، نیاز به استخراج یا تولید مواد جدید را کاهش می‌دهد. ال‌جی تنها در سال ۲۰۲۲ میلادی بیش از ۴۹ میلیون پوند دستگاه‌های الکترونیکی پوشیده شده (CED) را از کامپیوترهای رومیزی، تلویزیون‌ها، چاپگرها و سایر تجهیزات الکترونیکی جمع‌آوری کرده است.

این رویداد جمع‌آوری زباله‌های الکترونیکی در تاریخ ۲۲ آوریل در دفتر مرکزی این شرکت در آمریکای شمالی واقع در نیوجرسی انجام شد. علاوه بر این رویداد، مشتریان قبلی ال‌جی می‌توانستند محصولات ناکارآمد خودشان را از طریق برنامه بازگرداندن پستی ال‌جی از سراسر نقاط این کشور بدون هیچ هزینه‌ای بفرستند یا اینکه آن‌ها را در نزدیک‌ترین مکان تحویل قرار بدهند.

در همان آخر هفته، ال‌جی همچنین از طریق اسپانسری رویداد Color Run for Friends of All Abilities از سازمان «شورای جوانان فورت لی» که هدفش تنوع، شمول و برابری در میان افراد دارای معلولیت است، توانست حمایت مالی و افزایش آگاهی در این زمینه را افزایش بدهد. «شورای جوانان فورت لی» یک سازمان غیرانتفاعی به شمار می‌رود که متشکل از دانش‌آموزان کلاس نهم و دانش‌آموزان دبیرستانی ساکن شهرستان برگن است که به دنبال ایجاد یک تغییر مثبت در جامعه هستند.

رابطه ال‌جی با موسسه YCFL به چندین سال قبل بر می‌گردد و همکاری بین آن‌ها از سال ۲۰۱۸ میلادی شروع شد، زمانی که ال‌جی برای اولین بار سطل‌های بازیافت با طراحی سفارشی را در مناطق محبوب و شلوغ فورت لی از جمله کتابخانه عمومی فورت لی، مدرسه فورت لی، مرکز جامعه و خیابان اصلی آن نصب کرد. ال‌جی از آن زمان به پشتیبانی برنامه‌های YCFL و برنامه‌های دیگری از این دست ادامه داده است.

مسابقه دوی رنگی YCFL در تاریخ ۲۲ آوریل در مرکز اجتماعی فورت لی برگزار شد. رویداد آغازین قبل از مسابقه نیز در ۲۱ آوریل برگزار شده بود و شرکت‌کننده‌ها توانستند نشان‌های خود را بردارند و در آزمایشگاه الهام ال‌جی تجربه‌های جالبی را بیاموزند، آزمایشگاهی که به روشی سرگرم‌کننده برای دانش‌آموزان طراحی شده و از طریق فناوری‌های ال‌جی، الهام‌بخش آن‌ها می‌شود.

ال‎جی به ایجاد تأثیر مثبت در جوامع سراسر جهان مصمم است و به دنبال افزایش آگاهی درباره بازیافت مسئولانه، تنوع و شمول از طریق رویدادها و ابتکارات اجتماعی مختلف است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید