۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

همکاری آمازون و ال‌جی برای پخش سریال Citadel در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

از این هفته، دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در سراسر جهان می‌توانند از سریال سیتادل (Citadel) که سریالی جاسوسی و مهیج از سرویس آنلاین آمازون پرایم است، لذت ببرند. فناوری خود نوردِه تلویزیون‌های OLED ال‌جی این امکان را می‌دهد تا سیاهی عمیق و رنگ‌های سرزنده به نمایش در بیایند و بینندگان بتوانند غرق در تماشای سکانس‌های اکشن سریال «سیتادل» شوند و به لطف حالت Automatic Filmmaker، این سریال را با رنگ، نسبت تصویر و نرخ فریم مورد نظر مشاهده کنند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی همچنین دارای Dolby Vision هستند که تصویر فوق‌العاده واضح و صدای فراگیر باورنکردنی Dolby Atmos را ارائه می‌کنند که تجربه سینمایی‌ را برای بیننده بیشتر خواهند کرد.

سریال «سیتادل» با بازی ریچارد مدن و پریانکا چوپرا جوناس در نقش‌های اصلی است و داستان آن نیز پس از سقوط سازمان جاسوسی سیتادل جریان دارد و در این میان، دو جاسوس تلاش دارند تا اتفاقاتی که افتاده را به خوبی متوجه شوند. این دو جاسوس مأموریتی را آغاز می‌کنند که آن‌ها را به سراسر جهان می‌برد و این در حالی است که رابطه‌ای پر از راز، دروغ و عشقی خطرناک و در عین حال غیر قابل انکار دارند.

سریال «سیتادل» به صورت انحصاری در تاریخ ۲۸ آوریل روی سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد و در همان روز ابتدایی، دو قسمت اول آن عرضه می‌شوند و از آن به بعد نیز هر هفته در روزهای جمعه قسمت‎های بعدی پخش خواهند شد. این سریال در بیش از ۲۴۰ کشور و منطقه جهانی در دسترس خواهد بود.

به مناسبت پخش این سریال جدید و جذاب، سرویس آنلاین آمازون پرایم و ال‌جی با یکدیگر همکاری کردند تا شخصیت‌ها و دنیای پر از فناوری پیشرفته «سیتادل» را از طریق مجموعه‌ای از تصاویر انحصاری، در چندین رسانه مختلف از جمله بیلبوردهای آنلاین، درون فروشگاهی و همچنین بیلبوردهای دیجیتالی در میدان تایمز نیویورک و سیرک پیکادیلی لندن برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

این اولین بار نیست که ال‌جی و سرویس آنلاین آمازون پرایم با یکدیگر همکاری می‌کنند و آن‌ها از گذشته رابطه طولانی با یکدیگر داشته‌اند. هر دو شرکت به دنبال ارائه بهترین تجربه مشاهده به میلیون‌ها مشتری خود در سراسر جهان هستند تا از این طریق،‌ محتوای عالی سرویس آنلاین آمازون پرایم را با فناوری برتر تلویزیون‌های OLED evo ال‌جی پخش کنند.

از راه‌اندازی اولین تجربه پخش 4K HDR تا تجربه استریم در تلویزیون‌های OLED ال‌جی در سال ۲۰۱۵، تا حالت فیلمساز در فیلم‌ها و سریال‌های آمازون پرایم در سال ۲۰۲۱ و همچنین ارائه توصیه‌های شخصی سازی و منتخب در صفحه اصلی تلویزیون‌های ال‌جی برای مشتریان در سال ۲۰۲۲، همگی به منظور آن بودند تا مخاطبان بتوانند بهترین محتواها را تماشا کنند.

اندرو بنت رئیس مشارکت‌های ویدیویی جهانی Prime Video، MGM+ و Amazon Freevee در همین راستا اظهار داشته:

«در سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدیو ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای نوآوری و ارائه بهترین تجربه مشاهده به مشتریان خود هستیم. رابطه ما با ال‌جی و تعهد مشترک ما نسبت به مشتریان به ما این امکان را داده است تا به طور مستمر با فناوری جدیدی که تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد، خود را به سطح بالاتری ارتقاء بدهیم.»

این کار در حالی صورت می‌گیرد که ال‌جی قصد دارد تلاش‌های بازاریابی برای ارائه ارزش مشتری از طریق ارائه تجربیات منحصربه‌فرد در سراسر نقاط ارتباطی خودش با مشتریان را تقویت کند. سرویس آنلاین آمازون پرایم یک شریک همیشگی برای گسترش روابط بازاریابی ال‌جی به شمار می‌رود و دلیل آن نیز دسترسی جهانی، نوآوری مداوم در فناوری و محتوای جذاب است. ال‌جی قصد دارد در آینده همکاری‌های مهیج بیشتری را مانند این معرفی کند.

کریس جو معاون ارشد کسب و کار پلتفرم در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس در همین راستا گفته:

«ال‌جی فعالانه با شرکای محتوای خودش همچون سرویس آنلاین آمازون پرایم همکاری خواهد کرد تا تجربه‌ای جذاب در صفحه نمایش‌های بزرگ چه در خانه و چه در خارج از آن به مشتریان ارائه بدهد. ما خوشحالیم که این ابتکار را با آمازون پرایم آغاز کنیم و مشارکت جهانی و اشتیاق مشترک برای نوآوری در طول سال‌ها به ما کمک کرده تا بتوانیم بهترین تجربه ممکن را برای مشتریان فراهم بیاوریم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید