۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی سلامتی و تناسب اندام را بدست بیاورید

امروزه افراد بیشتری سلامت و تندرستی را در اولویت قرار داده‌اند. این روند نیز باعث افزایش تقاضا برای راهکارهایی شده است که بتواند سلامت روانی و جسمی را بهبود ببخشد. تلویزیون‌های هوشمند همانند تلویزیون‌های ارائه شده توسط ال‌جی، گزینه‌های قابل تنظیم متنوعی را برای کسانی ارائه می‌کنند که می‎‌خواهند تناسب اندام داشته باشند و ذهن خودشان را آرام کنند و در عین حال از سرگرمی‌های ممتاز در خانه‌های خودشان لذت ببرند.

چه بخواهید با تمرین‌های شخصی سازی شده به تناسب اندام دست پیدا کنید، چه با برنامه‌های مدیتیشن آرامش خودتان را تقویت کنید، چه بنشینید سریال‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خودتان را تماشا کنید، تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به خوبی نیازهای شما را برطرف خواهند کرد.

تلویزیون‌های ال‌جی با بهره‌گیری از آخرین پیشرفت‌های فناوری، ورزش کردن در خانه را بسیار راحت‌تر کرده‌اند و امکان دسترسی آسان به انواع برنامه‌ها و اپ‌های تناسب اندام یا پخش استریم تمرینات از موبایل یا لپ‌تاپ به صفحه نمایش بزرگ را فراهم آوردند.

بزرگترین ارائه‌دهنده امتیاز جهانی برندهای تناسب اندام یعنی Xponential Fitness ۱۰ برند برتر داخل استودیو را در یک جا جمع کرده و آن‎‌ها را از طریق پلتفرم دیجیتالی خودش به نام Xponential+ ارائه می‌کند. از برندهای نمادین و برجسته‌ای همچون Pure Barre، Club Pilates تا CycleBar و YogaSix، پتلفرم Xponential انبوهی از محتواهای درخواستی و زنده تحت هدایت مربی با بیش از ۳۰۰۰ محتوای در دسترس را ارائه می‌کند و بیش از ۶۰ کلاس استریم جدید نیز به صورت هفتگی دارد. کاربران می‌توانند انواع تمرین‌هایی را که برای‌شان مناسب‌تر است را پیدا کنند، سطح شدت و مدت زمان متناسب با سطح یا اهداف بدنی خودشان تنظیم کنند و از آزادی انجام تمرین در هر زمان که بخواهند،‌ لذت ببرند.

برخلاف بسیاری از برنامه‌های تناسب اندام، پلتفرم Xponential+ هر یک از تجربیات برندهای پیشرو در هر رده را در یک برنامه واحد گردهم آورده و به مشتریان این اجازه را داده از تمرین‌هایی که دوست دارند در خانه لذت ببرند و همچنین استودیوهای تناسب اندام Xponential که در ۱۶ کشور جهان در دسترس هستند را در نزدیکی خود رزرو کنند.

اپلیکیشن Exercite یک برنامه تناسب اندام در خانه بسیار پیشرفته به شمار می‌رود که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا بازخورد بلادرنگ درباره تکنیک تمرین را فراهم بیاورد و همین نیز کاربر را قادر می‌سازد تا تناسب اندام و عملکرد خودشان را با کارایی بیشتری بهینه کنند. این برنامه با استفاده از تشخیص حالت پیشرفته خودش و به لطف سازگاری دوربین و الگوریتم‌های تشخیص تمرین، نقاط کلیدی بدن را در هر حرکت به دقت زیر نظر دارد و همین نیز بازخورد فوری به کاربران درباره فرم و پیشرفت کلی ارائه می‌کند. این اپلیکیشن همچنین عنصر رقابت سرگرم‌کننده و رقابت دوستانه دارد که به کاربران اجازه می‌دهد از تمرینات انفرادی یا گروهی شبیه به بازی لذت ببرند که در آن، امتیازبندی نیز وجود دارد.

یکی دیگر از گزینه‌های عالی در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی پلتفرم FlexIt است که از طریق جلسات انفرادی زنده با کمک دوربین با متخصصان برتر تناسب اندام، یک تجربه کاربری سفارشی را ارائه می‌دهد. این اپ ابزاری قدرتمند برای دستیابی و حفظ سلامت و تندرستی است که برنامه‌های سفارشی سازی شده متناسب با نیازها، سبک زندگی و اهداف هر کاربر و همچنین ترفندهای انگیزشی ارائه می‌کند که به آن‎‌ها در درگیر شدن با تمرینات و حفظ جریان تمرینی کمک می‌کند.

گزینه‌های بسیار زیادی برای کاربران تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانند به ارتقاء سطح سلامت و تندرستی خود کمک کنند. آن‌ها می‌توانند از میان برنامه‌های ورزشی اشتراکی عالی مانند Les Mills یا گزینه‌های پر انرژی همچون 305 Fitness نیز استفاده کنند.

اپلیکیشن 305 که اکنون در فروشگاه محتوای ال‌جی در سراسر جهان در دسترس قرار دارد، کلاس‌هایی با الهام از زندگی شبانه میامی است و برای کالری سوزی مناسب است. این کلاس‌ها حرکات رقص و موسیقی از دی‌جی زنده را با تمرین تناسب اندام با شدت بالا ترکیب می‌کنند تا یک تمرین ۴۵ دقیقه‌ای تمام بدن و کاملا موثر ایجاد شود.

تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی همچنین از برنامه‌های مدیتیشن محبوب از جمله Insight Timer پشتیبانی می‌کنند که به کاربران کمک می‌کند از طریق مجموعه‌ای از محتواهای نشاط‌آور و آرامش‌بخش و همچنین ابزارهای سلامتی، از اضطراب، استرس و خواب بی‌کیفیت رها شوند.

علاوه بر جدیدترین برنامه‌های تناسب اندام و سلامت، تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی مجموعه گسترده‌ای از خدمات سرگرمی را ارائه می‌کنند تا عملا سلیقه یا ترجیحات شخصی هر کاربر را برآورده سازند. تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با رشد مداوم برنامه‌های سلامت، تندرستی و سرگرمی خودش، از مصرف‌کننده‌ها در سراسر جهان حمایت می‌کند تا تناسب اندام داشته باشند، آرامش بدست بیاورند و از زندگی بهتر و متعادل‌تری در خانه لذت ببرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید