۰۲ خرداد ۱۳۹۴

تجربه یک آشپزی حرفه‌ای با اجاق گاز ال‌جی

شاید شما هم در میان عده زیادی از مشتریان ال‌جی باشید که چیزی از اجاق‌گازهای ال‌جی نشنیده‌اید‌ و بیشتر با دیگر محصولات ال‌جی آشنا هستید. اگر به آشپزی علاقه‌مند هستید و استفاده از شیوه سنتی برای پخت غذا را به مایکروویو ترجیح می‌دهید، ما به شما اجاق‌گاز GC-933S ال‌جی را پیشنهاد می‌کنیم.

برای لذت بردن از پخت بهترین دستور غذاها و تجربه یک آشپزی حرفه‌ای مثل بزرگترین سرآشپزهای دنیا وجود جوجه‌گردان، حرارت دوطرفه، درب شیشه‌ای با قابلیت جداسازی و پاک‌سازی کاتالیتیک از امتیاز ویژه به شما می‌رود.

گریل کردن با درب بسته

تمامی اجاق گازهای ال‌جی دارای قابلیت گریل کردن با درب بسته هستند. این قابلیت به شما را می‌دهد که بتوانید در زمان گریل کردن، درب اجاق گاز را ببندید. در مدت طبخ غذا، حرارت و بوی ناشی از پخت غذا نمی‌تواند از گاز خارج شود. بنابراین، آشپزخانه شما جای تمیزتر و راحت‌تری خواهد بود.

سطح تماس ایمن

با استفاده از سیستم تهویه ویژه اجاق گازهای ال‌جی، سیستم خنک‌کننده درب به شما امکان می‌دهد درب جلو و اجزای آن را خنک نگه دارید. به لطف این فناوری، آشپزخانه شما جای امن‌تری برای شما و کودکانتان خواهد شد.

امنیت کامل شعله‌ها

اجاق گاز ال‌جی برای هر دو قسمت فر و صفحه روی گاز دارای ترموکوبل‌های مجزا است. این دستگاه، زمانی که شعله خاموش می‌شود، به طور خودکار گاز را قطع می‌کند. بنابراین، از انتشار گاز قابل اشتعال در فضا جلوگیری می‌کند.

پاک‌سازی کاتالیتیک

با جذب باقی‌مانده‌ها غذا که در طول پخت‌وپز ایجاد شده است، ویژگی پاک‌سازی کاتالیتیک به شما کمک می‌کند تا دیوار پشتی فر به صورت خودکار عاری از هرگونه ذرات غذا شود. ذرات غذا در شرایط بالای 200درجه سانتی‌گراد دچار فرآیند اکسیداسیون می‌شوند.

درب شیشه‌ای با قابلیت جداسازی

با اجاق گاز ال‌جی، پاک کردن فر بعد از طبخ غذا دیگر کاری آزاردهنده نیست زیرا برای باز کردن درب شیشه‌ای فر به هیچ ابزاری نیاز نیست و پاک کردن فر، از همیشه ساده‌تر است.

 

حرارت دوطرفه

اجاق گاز ال‌جی در فر خود از شعله‌های پایین فر و گریل با هم به طور هم‌زمان استفاده می‌کند. این ویژگی اختیار بیشتری به کاربر می‌دهد تا پخت آسان‌تر و مطمئن‌تری داشته باشد.

جوجه گردان

شما به راحتی می‌توانید حتی قطعات بزرگ گوشت را با جوجه‌گردان بپزید. با این قابلیت سرآشپزی حرفه‌ای برای خانواده خود باشید.

۱ نظر

حسین ۳ خرداد ۱۳۹۴ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
این کالا که مهمترین مزیت آن تمیز کردن آسان است ( با توجه به مطالب ارائه شده و پایه بلند آن که امکان تمیز کردن کف آشپزخانه و زیر اجاق را براحتی محیا می سازد در بازار ایران یافت نمی شود در حالیکه در ایران استفاده از گاز شهری بمراتب مقرون به صرفه تر از برق است اگر ال جی توانسته بهترین برند ماکروفر در بین ایرانیان و پرفروش ترین برند ماکروفر در ایران باشد با مقایسه ظاهری به محصولات برندهای هموطن ال جی یعنی اجاق گازهای سامسونگ و دوو که از لحاظ ظاهری امکان رقابت با برندهای ایرانی هم نیستند می توان حدس زد در صورت تولید و عرضه در ایران رتبه نخست فروش را کسب کند گلد ایران شریک تجاری ال جی با تجربه تولید پکیج های دیواری گاز سوز که از نظر فن آوری بمراتب تولید آن پیچیدگیهای بیشتری نسبت به اجاق گاز داردمی تواند بهترین شریک تجاری ال جی در زمینه تولید و عرضه اجاق گاز نه تنها در ایران بلکه در قاره آسیا باشد تقریبا فن آوری و مواد اولیه تمام اجزاء بکار رفته در اجاق گاز در ایران وجود دارد که این مهمترین مزیت نسبی تولید این کالا در ایران بمار می رود
موفق باشید

نظر دهید